• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

MovieMeter Top Horrorfilms

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Mij lukt het niet voor dinsdag denk ik, maar er was toch helemaal geen haast?

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

arno74 wrote:

Mij lukt het niet voor dinsdag denk ik, maar er was toch helemaal geen haast?

Naja, ik denk wel dat ze ze snel mogelijk willen beginnen. Nadat wij de lijsten insturen hebben hun nog een hoop werk met de rest uiteraard .

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Maar dan helpt het wel als er een deadline wordt bekend gemaakt en iedereen de tijd heeft om te reageren, gister was nog de mededeling doe maar rustig aan

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ik stel de deadline op zaterdag 23 maart 2019 om 23:00 u, denk dat dit haalbaar moet zijn? Ik tag nog even iedereen en nogmaals hoe het moet gebeuren zodat eenieder het weet.

* Een lijst van minimum 10 tot maximum 50 films

* De films moeten op MovieMeter geregistreerd staan

* De films moeten op MovieMeter en/of imdb 'horror' als een van de genreaanduidingen hebben

* Gebruik de originele titel met jaartal tussen haakjes zoals die op MovieMeter staat. Wil je bijvoorbeeld "Jaws (1975" in je lijst opnemen dan kan je dit doen door de url zijnde [/quote]https://www.moviemeter.nl/film/909 [/quote] te plakken dan zal de correcte titel verschijnen als je deze in de pm plakt die je uiteindelijk zal versturen naar jouw controleur.

* Kies de films die je zelf tot je favorieten rekent. Kijk niet naar algemene gemiddeldes ze zullen niet automatisch een hogere ranking gaan krijgen. Het gemiddelde wil ik niet laten meespelen voor de rangschikking.

* Aantal stemmen die de films op MM of imdb hebben gekregen maakt niet uit, weet wel dat als je veel obscure titels gaat nemen deze wellicht een lage ranking gaan krijgen, onbekend is onbemind zeg maar. Maar het kan natuurlijk anderen aanzetten om die titels te gaan bekijken.

Dit is de verdeling, zoek je naam op en kijk naar wie je uw lijst moet sturen. Stuur je toplijst via pm door maar pas als je een definitieve versie hebt. Eens je een lijst hebt doorgestuurd dan mag je nadien geen aangepaste lijst meer sturen, dus stuur pas door als je echt tevreden bent met je lijst.

Collins ontvangt een lijst van

arno74

Chainsaw

John Milton

john mcclane 2

Dying Rose

Alexander1900

wibro

TheBunk

alexspyforever

Shinobi

Dopke

Hollywood007

joolstein ontvangt een lijst van

Shadowed

Kondoro0614

Zandadder

Shaky

Collins

ikkegoemikke

scorsese

baspls

U96

IH88

Noodless

John Milton ontvangt een lijst van

BlueJudaskiss

Onderhond

mikey

wendyvortex

MovieMind

joolstein

Metalfist

leatherhead

Woland

DjFrankie

remorz

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

Ff gemist dit topic maar Ik doe ook mee.

Zal alles even goed doorlezen want dat is nogal wat allemaal van hoe en wat en een lijstje maken.

Zag de deadline van de 23e.

En dan doorsturen naar wie?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

only1ELEANOR wrote:

Ff gemist dit topic maar Ik doe ook mee

Zal alles even goed doorlezen en een lijstje maken.

Zag de deadline van de 23e.

En dan doorsturen naar wie?

je mag naar joolstein doorsturen.

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Oke check

Zal eerst is ff alles lezen pff

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3835 votes

alexspyforever wrote:

* Kies de films die je zelf tot je favorieten rekent. Kijk niet naar algemene gemiddeldes ze zullen niet automatisch een hogere ranking gaan krijgen. Het gemiddelde wil ik niet laten meespelen voor de rangschikking.

* Aantal stemmen die de films op MM of imdb hebben gekregen maakt niet uit, weet wel dat als je veel obscure titels gaat nemen deze wellicht een lage ranking gaan krijgen, onbekend is onbemind zeg maar. Maar het kan natuurlijk anderen aanzetten om die titels te gaan bekijken.

in dat departement ga ik het weer uitermate goed doen alexspyforever

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Aan allen die bezig zijn met hun lijst

Bij voorkeur je films doorsturen door de url te plakken in je bericht zodat meteen de juiste titel en link naar de juiste film verschijnt

Bijvoorbeeld:

Jaws (1975)

Alien (1979)

Braindead (1992)

Gang_Star

• 6837 messages
  • 3401 votes

Ik zal van de week ook eens even een lijstje maken. Dit zal waarschijnlijk pas woensdag worden, aangezien ik dan weekend heb. Eerder heb ik er geen tijd voor.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Gang_Star wrote:

Ik zal van de week ook eens even een lijstje maken. Dit zal waarschijnlijk pas woensdag worden, aangezien ik dan weekend heb. Eerder heb ik er geen tijd voor.

Graag sturen naar John Milton dan

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Miss Z aka Miss Milton wil als ze eraan toekomt misschien ook nog wel een top 10-20 oid inleveren (om mijn slechte smaak wat te compenseren, zoals ze zelf zegt), zal ik die zelf checken of beter naar een van de andere controleurs?

remorz

• 2497 messages
  • 2739 votes

Voor de zekerheid: dus geen ranglijst op volgorde, maar simpelweg een lijst met titels?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

remorz wrote:

Voor de zekerheid: dus geen ranglijst op volgorde, maar simpelweg een lijst met titels?

Je mag dat doen maar uiteindelijk gaan we in de eerste plaats toch kijken hoe vaak een film is genomineerd. Ik heb mijn lijst al ingediend en heb er geen ranglijst van gemaakt.

John Milton dat is een beetje belangenvermenging, jij hebt trouwens net Gang_Star toegewezen gekregen. Miss Z mag sturen naar Collins

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Miss Z aka Miss Milton wil als ze eraan toekomt misschien ook nog wel een top 10-20 oid inleveren (om mijn slechte smaak wat te compenseren, zoals ze zelf zegt)

Yeah right, i see what your doing...nog steeds moeite met die 45 wegstrepen...you sneaky bastard!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Haha, Ja was het maar zo'n feest

Al hebben we wel enige overlap, haar lijstje is meestal toch wel anders en ze is het gauw zat. Dus ik moet nog zien dat het ervan komt.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik meldt maar alvast dat ik met een tijdelijke computer dip rond dwaal en nauwelijks nog er voor zit. Dus ik denk dat mijn lijstje de aankomende dagen bij elkaar gesprokkeld gaat worden. Meningen typen duren ook bijna een week .

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

IH88 wrote:

Film Pegasus heeft daar toch een heel mooi systeem voor. Tijdens de top 1000 worden er ook een top 100, 250 en 500 ingeleverd. Door een puntensysteem worden de films wel hetzelfde gewaardeerd. Of je nu een top 100 of een top 500 inlevert.

De formule die daar gebruikt wordt is: Point = 38000 / ( [place] + 75)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

John Milton wrote:

Haha, Ja was het maar zo'n feest

Al hebben we wel enige overlap, haar lijstje is meestal toch wel anders en ze is het gauw zat. Dus ik moet nog zien dat het ervan komt.

Ik had eerlijk gezegd weinig moeite met een lijst van 50 samen te stellen en hartpijn met die wat er niet in zijn gekomen ook niet echt

en ja ik zou ook zot worden moest ik meekijken met al die arty farty stuff waar jij zo van houdt

Alexander1900

• 1708 messages
  • 563 votes

alexspyforever wrote:

Aan allen die bezig zijn met hun lijst

Bij voorkeur je films doorsturen door de url te plakken in je bericht zodat meteen de juiste titel en link naar de juiste film verschijnt

Bijvoorbeeld:

Jaws (1975)

Alien (1979)

Braindead (1992)

En graag zonder nummering / ranking aangezien ik deze anders handmatig moet verwijderen tijdens het verwerken van deze lijsten.

Dus niet:

1. Jaws (1975)

2. Alien (1979)

3. Braindead (1992)

Maar gewoon:

Jaws (1975)

Alien (1979)

Braindead (1992)

Voor de lijsten makers en de controleurs: om te controleren of de lijst niet meer dan 50 films bevat, kun je de lijst in Excel maken / zetten en dan kun je gelijk zien om hoeveel films het gaat (dankzij het aantal regels). Tellen hoeft dan niet.

Bij voorbaat dank!

PS inmiddels heb ik van 8 deelnemers de lijsten verwerkt. Tot op heden doen er 37 deelnemers mee.

De deadline is op zaterdag 23 maart 2019 om 23:00 uur.

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Ben nog wat aan het knutselen met de top 50 maar ik zal hem vandaag nog proberen op te sturen

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Mijne is verstuurd.

Heb er gelijk een top 250 van gemaakt, die ik wel zal delen nadat ik de top 50 gepubliceerd heb.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

John Milton wrote:

Mijne is verstuurd.

Heb er gelijk een top 250 van gemaakt, die ik wel zal delen nadat ik de top 50 gepubliceerd heb.

Pfff strever

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Dat wilde ik al langer, dit was het perfecte excuus

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Hoop dat het me voor de tijd lukt, ben wel een beetje drukjes en het internet is hier de laatste tijd een k..rebende, ik zal de provider hier niet noemen maar het is de laatste x aantal weken een rampenplan.

Net een stoplicht, wel niet wel niet.

Maar ik doe mn best uiteraard

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Heb een lijstje gestuurd naar John Milton maar heb e.e.a. over het hoofd gezien. Zal 'm morgenochtend aanvullen / verbeteren, nu nog even aan de slag met werk

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Ik wil toch graag meedoen (heb toch een stuk of 70 horrors blijkbaar 4,0 of hoger gegeven). Naar wie mag ik mijn lijstje sturen?

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Even voor alle duidelijkheid. Dus alleen films die als horror staan vermeld hier of op IMDb? Films als Misery of Silence of The Lambs (die wel elders als horror staan vermeld) tellen niet mee?

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

IH88 wrote:

Even voor alle duidelijkheid. Dus alleen films die als horror staan vermeld hier of op IMDb? Films als Misery of Silence of The Lambs (die wel elders als horror staan vermeld) tellen niet mee?

klopt, hij moet of hier of op IMDb dat label hebben.

Soms is het zo als je op IMDB wat verder naar beneden kijkt dat er meer genres staan, onder taglines. zo zie je bij Silence of The Lambs:

Taglines: Prepare yourself for the most exciting, mesmerising and terrifying two hours of your life! See more »

Genres: Crime | Drama | Thriller

Niet dus. Maar het wil wel eens voorkomen dat daar als 4e of 5e genre alsnog horror staat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.