• 178.142 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.593 votes
Profile

Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Dark City is ook erg ondergewardeerd.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Outland (1981)

Met een uitstekend acterende Sean Connery. De ambiance doet niet onder aan die van de film Alien. Het script is sterk en de visualisatie is prima in orde, doch komt de film niet verder dan een onvoldoende 2.80.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Zonder enige twijfel; Spider-Man 2.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ik vergeet The Apostel helemaal te vermelden. Zelde zo'n goede film gezien. Ik denk zelfs dat hij bij herziening grote kans maakt op een plek in mijn top 10. Echt een briljante film die hier maar een kleine 3,18 gemiddeld staat...

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

187.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Films van Laurel & Hardy.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Lord of War, absoluut. Die moet in de top 250 komen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Ook al vergeten te vermelden.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

Gizzmann wrote:

Wat hebben mensen toch tegen moderne horrors met een knip-oog?

En Black Sheep scoort ook alweer zo laag Wat een zuurpruimen hier op MM

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11904 messages
  • 5310 votes

Scream 3. Prima film die omlaaggehaald wordt door mensen die niet het verschil zien tussen een goede en een slechte slasher.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

3* is hij idd wel waard. Net iets beter als deel 2.

rocky I.S

• 159 messages
  • 1202 votes

ongetwijfelt ocky 1,2,3,4,5,6

-the last castle

-the day after tomorrow

....

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Umfeld!

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

My little pony

Spetie

• 38871 messages
  • 8152 votes

The Lost Boys

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Erwinner wrote:

My little pony

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Titanic. Ik kan maar niet begrijpen dat dat meesterwerk niet in de top 250 is gekomen. Waarschijnlijk omdat velen Leonardo DiCaprio niet pruimen. Ook niet mijn favoriet trouwens, maar hij was wel erg goed toen. Als ik enkele baggerfilms in de top 250 zie en die niet...erg jammer.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Titanic. Ik kan maar niet begrijpen dat dat meesterwerk niet in de top 250 is gekomen. Waarschijnlijk omdat velen Leonardo DiCaprio niet pruimen. Ook niet mijn favoriet trouwens, maar hij was wel erg goed toen. Als ik enkele baggerfilms in de top 250 zie en die niet...erg jammer.

Mee eens! Titanic is ook zo'n meesterwerk.

En DiCaprio is een heel goede acteur!

Ricky Roma

• 302 messages
  • 26 votes

Rocky.

Met een gemiddelde van 3,63 staat hij absoluut veel te laag. Dat hij niet in de top 250 staat snap ik al helemaal niet. De film krijgt nochtans goede scores als ik bij de categorie recente stemmen kijk (check ik om de x dagen bij Rocky), maar hij faalt om nog maar 0,01 omhoog te gaan.

Achja, het is moeilijk te geloven voor veel mensen dat Stallone ooit een goede film gemaakt heeft. Hun oordeel ligt al klaar voor ze de film gezien hebben.

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

NATURAL BORN KILLERS!

LEGENDS OF THE FALL!

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ik mis in de top 250 ook Color Purple, The, Mississippi Burning en Love Song for Bobby Long, A

film_kaza

• 3140 messages
  • 0 votes

Bijna alle animatiefilms verdienen een hoger gemiddelde. Dan heb ik het niet over anime, die staat hoog genoeg wat de meeste ook verdienen, maar ik mis Monsters Inc. en Beauty And The Beast bvb. Ook vele 0,5jes bij Toy Story gevallen...

Anders:
- Titanic inderdaad. Benoemd tot 1 van de meest ontroerende fen meest beziochte films en verder dan dit komt het niet? Dicaprio doet zijn rol goed

(Laat ik de top 10 er maar bij halen)
- The 10th Kingdom: een mini-serie die bevat niet zulke top beeld kwaliteit, niet de stoel afblazemde effecten - muziek of acteerpresentaties. Maar alles is zo gedaan dat als je nu eenmaal een tijd kijkt, zit je er zo diep in dat je er nooit meer uit wilt. Hiernaar kijken was een verslaving, en moest haast huilen toen het voorbij was. Niet omdat het een ontroerend einde had maar gewoon.... het was voorbij .

- Halloween (John Carpenter). Er zijn maar weinig films die met een low budget, een ... niet al te speciaal verhaal, met simpelweg wat acteurs en muziek : zo'n goeie sfeer weet te maken. Top gedaan van John Carpenter. De bad-guy word ook fantastisch neergezet wat betreft loopje, gedrag en hoe & wanneer hij in beeld komt.

- Cast Away. Zo'n ongeloofelijk sterke acteerpresentatie van Tom Hanks, dat je ditmaal wel van je stoel geblaast kan worden. Cast Away vertelt het verhaal van Chuck Noland, de altijd druk bezig is in het dagelijks leven en daarbuiten smoorverliefd is. Maar dit alles word aan de kant gegooid na een (zeer goeie) vliegtuigcrash. Op een onbewoond eiland komt hij aan, en zal moeten te zien overleven. Dit is nog veel beter gedaan dan in die Robinson Cruseao films en series. Chuck probeert op een erg realistische manier zichzelf in leven te houden. Alles is erg geloofwaardig gemaakt en ze hielden van begin tot eind nog vragen over. Hoe hij terugkwam vond ik erg goed gedaan. Ik geloofde bijna dat het echt was gebeurd, alles was zo geloofwaardig en goed gedaan. Hoewel de meeste dit einde langdradig en redelijk overbodig vinden had ik daar geen last van.

- Frequecy . 1 van de allerspannendste film die ik ken. Daarnast weet deze film dat te zijn zonder uiterst zwaar bloed-geweld of geschold waarvan vele denken dat dat nodig is.SPOILER Wel is het einde misschien een beetje sentimenteel om alles zo vrolijk te doen met "pappie is er weer!" . Maar daardoor is de film niet verpest.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2863 votes

BE KIND REWIND!

Schandalig vind ik het! MovieMeter houd niet van komedies met orginaliteit.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

Gizzmann wrote:

BE KIND REWIND!

Schandalig vind ik het! MovieMeter houd niet van komedies met orginaliteit.

Qua komedies scoort Moviemeter inderdaad niet echt heel hoog neen...

lucdecoster

• 1644 messages
  • 6323 votes

The Oceanic Six wrote:

Sommigen vinden het maar een gewoon romantisch verhaaltje.

rocky I.S

• 159 messages
  • 1202 votes

de titanic verdient gewoon een plaats in de top 250

the warriors eigenlijk ook.

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Lad wrote:

(quote)

Qua komedies scoort Moviemeter inderdaad niet echt heel hoog neen...

inderdaad, en daar erger ik me soms wel aan...

er zijn zoveel goede komedies maar die worden hier gewoon niet gewaardeert...jammer

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

- 187

- V for Vendetta

- Coach Carter

- Glory (1989)

- Children of Men

- Thin Red Line, The

- Titanic

- Crash (staat misschien wel in de top-250, maar ik vind de film toch nog te laag staan...)

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Crash is juist extreem overgewaardeerd.

Lad

• 5700 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Crash is juist extreem overgewaardeerd.

Nope, de indruk die de film op me achterliet was heel groot...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.