- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Iron Maiden
-
- 2649 messages
- 7061 votes
je verwacht dat de expendables een ouderwetse jcvcd film gaat worden? doe niet zo bekrompen joh
ik verwacht het niet, maar Stallone wil toch zelf ook de jaren '80 en '90 doen herleven met die film en JCVD past er prima tussen met al die pareltjes.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Max payne, met een score van 2.7 met bijna 1000 stemmen.
Toch wel erg laag aangezien het een meer dan aardige game verfilming is.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nog even Drag me to hell erbij zetten.
1 van de betere horrorfilms van de laatste jaren, krijgt hier niet de eer die het verdient.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
1 van de betere? Behoorlijk matige horrorfilm en krijg een beetje het gevoel dat vooral de Raimi fans zich een beetje blind staren op DMTH. Van he tweekend gezien (review volgt) maar het was allemaal wel heel erg ondermaats.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Laat ik dan maar niet over Jennifer's body beginnen 
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
1 van de betere horrorfilms van de laatste jaren, krijgt hier niet de eer die het verdient.
drag me to hell kun je toch niet ondergewardeerd noemen het is net het overgestelde
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Laat ik dan maar niet over Jennifer's body beginnen
Klopt, enorm underrated. Voor derest heeft mijn zwak voor Jennifer's Body niks te maken met Drag Me To Hell.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mijn zwak voor Drag me to hell, Jouw zwak voor jennifer's body.
Maakt dat ik DMTH ondergewaardeerd vind en jij JB, wat heeft er niks mee te maken dan?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Omdat we het over DMTH ging en waar ik opperde dat de film vooral opgehemeld wordt omdat ie van Raimi is. En hij eerder al het geweldige Evil Dead bracht. Van mij mag je best over JB beginnen hoor maar leek mij niet zo relevant.
Het is niet dat je DMTH niet onderschat mag vinden hoor. Ben alleen benieuwd wat DMTH zo onderscheid van zijn counterparts. Ik zag het iig niet.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Werd de laatste tijd een beetje moe van al die té slechte horrorfilms en kon dus niet wachten om een ouderwets lekkere horrorfilm te zien, laatst lukte dat al met trick 'r treat en nu kwam dat gevoel van vroeger (toen ik begon met het kijken van horror, evil dead
) een beetje terug.
Heus te begrijpen dat sommige het niet een geniale film vinden maar al die 0.5-1.5 stemmen die er de laatste tijd overheen gaan vind ik toch wel overdreven.
Vandaar 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu snap ik je punt. Ook een beetje wat ik met JB had, alleen ging ik terug naar de tijd van de campy met de over-the-top storline flick van de jaren 70.
Moet zeggen dat Raimi die oude horror sfeer wel weer wist neer te zetten. En als daarvoor jouw je liefde voor horror begon dan geeft dat de film een bijzondere persoonlijke waarde. Ik had behoorlijke verwachtingen maar viel nogal tegen. Ik kom nu nog niet verder dan 2,5* maar heb de DC een tijdje terug al besteld. Als die binnen is even herzien, zonder die hoge verwachtingen.
Thanks voor de clear up, stuk duidelijker nu.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jennifer's Body. Nu de Europese box office cijfers binnen zijn, de kritieken zeer negatief zijn en de scores op MM en IMdB doen deze prent geen eer aan. Wat mij betref tde meest ondergewaardeere film op MM.
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Les Demoiselles de Rochefort een wervelende feel good movie, met helaas nog maar 19 stemmen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Watchmen, zie net dat hij op 3.39 staat 
Maarja wat doe je er aan, meeste verwachten wéér zo'n no-brain superhelden film, wat het absoluut niet is of probeerd te zijn.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ik denk dat de meerderheid juist teleurgesteld is omdat ze de strip ook gelezen hebben en dat ze natuurlijk iets geheels anders verwacht hadden.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Welnee. Die strip is nu ook weer niet zo bekend in Nederland.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Ik vind dat 'The Marathon Man' en 'Blade Runner' zeer ondergewaardeerd zijn.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Welnee. Die strip is nu ook weer niet zo bekend in Nederland.
Meen je dat? Ik had toch echt gedacht dat Watchmen bekend was, overal.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Halloween uit 1978, idem dito!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Halloween uit 1978, idem dito!
overgewaardeerd.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Overgewaardeerd? Hoezo dan
Prachtige film, niet alleen voor die tijd maar ook nu nog steeds geniaal.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Saaie film, moorden komen heel nep over en acteerwerk is zeer slecht. Positief punt is dan weer de soundtrack.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Gek, heb me geen moment verveeld en dat acteerwerk vind ik dan juist zo tof, hoort haast bij dit 'soort' films
.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Jij hebt er duidelijk een andere kijk op
. Ik zie liever goed acteerwerk zodat ik mij wat meer zou kunnen inleven in de personages.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nog nooit een horror gezien met goed acteerwerk en slecht acteerwerk is toch wel een charme van de horrorfilm.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
The Thing, Texas Chainsaw Massacre, Alien,...