• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)

Iron Maiden

• 2649 messages
  • 7061 votes

deTuinman wrote:

je verwacht dat de expendables een ouderwetse jcvcd film gaat worden? doe niet zo bekrompen joh

ik verwacht het niet, maar Stallone wil toch zelf ook de jaren '80 en '90 doen herleven met die film en JCVD past er prima tussen met al die pareltjes.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

34 stemmen | gemiddelde 3,38

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

232 stemmen | gemiddelde 3,41

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Max payne, met een score van 2.7 met bijna 1000 stemmen.

Toch wel erg laag aangezien het een meer dan aardige game verfilming is.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nog even Drag me to hell erbij zetten.

1 van de betere horrorfilms van de laatste jaren, krijgt hier niet de eer die het verdient.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

1 van de betere? Behoorlijk matige horrorfilm en krijg een beetje het gevoel dat vooral de Raimi fans zich een beetje blind staren op DMTH. Van he tweekend gezien (review volgt) maar het was allemaal wel heel erg ondermaats.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Laat ik dan maar niet over Jennifer's body beginnen

mrwhite

• 1521 messages
  • 3499 votes

Tonypulp wrote:

1 van de betere horrorfilms van de laatste jaren, krijgt hier niet de eer die het verdient.

drag me to hell kun je toch niet ondergewardeerd noemen het is net het overgestelde

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tonypulp wrote:

Laat ik dan maar niet over Jennifer's body beginnen

Klopt, enorm underrated. Voor derest heeft mijn zwak voor Jennifer's Body niks te maken met Drag Me To Hell.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Mijn zwak voor Drag me to hell, Jouw zwak voor jennifer's body.

Maakt dat ik DMTH ondergewaardeerd vind en jij JB, wat heeft er niks mee te maken dan?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Omdat we het over DMTH ging en waar ik opperde dat de film vooral opgehemeld wordt omdat ie van Raimi is. En hij eerder al het geweldige Evil Dead bracht. Van mij mag je best over JB beginnen hoor maar leek mij niet zo relevant.

Het is niet dat je DMTH niet onderschat mag vinden hoor. Ben alleen benieuwd wat DMTH zo onderscheid van zijn counterparts. Ik zag het iig niet.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Werd de laatste tijd een beetje moe van al die té slechte horrorfilms en kon dus niet wachten om een ouderwets lekkere horrorfilm te zien, laatst lukte dat al met trick 'r treat en nu kwam dat gevoel van vroeger (toen ik begon met het kijken van horror, evil dead ) een beetje terug.

Heus te begrijpen dat sommige het niet een geniale film vinden maar al die 0.5-1.5 stemmen die er de laatste tijd overheen gaan vind ik toch wel overdreven.

Vandaar

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nu snap ik je punt. Ook een beetje wat ik met JB had, alleen ging ik terug naar de tijd van de campy met de over-the-top storline flick van de jaren 70.

Moet zeggen dat Raimi die oude horror sfeer wel weer wist neer te zetten. En als daarvoor jouw je liefde voor horror begon dan geeft dat de film een bijzondere persoonlijke waarde. Ik had behoorlijke verwachtingen maar viel nogal tegen. Ik kom nu nog niet verder dan 2,5* maar heb de DC een tijdje terug al besteld. Als die binnen is even herzien, zonder die hoge verwachtingen.

Thanks voor de clear up, stuk duidelijker nu.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Jennifer's Body. Nu de Europese box office cijfers binnen zijn, de kritieken zeer negatief zijn en de scores op MM en IMdB doen deze prent geen eer aan. Wat mij betref tde meest ondergewaardeere film op MM.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Les Demoiselles de Rochefort een wervelende feel good movie, met helaas nog maar 19 stemmen.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Watchmen, zie net dat hij op 3.39 staat

Maarja wat doe je er aan, meeste verwachten wéér zo'n no-brain superhelden film, wat het absoluut niet is of probeerd te zijn.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ik denk dat de meerderheid juist teleurgesteld is omdat ze de strip ook gelezen hebben en dat ze natuurlijk iets geheels anders verwacht hadden.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Welnee. Die strip is nu ook weer niet zo bekend in Nederland.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Ik vind dat 'The Marathon Man' en 'Blade Runner' zeer ondergewaardeerd zijn.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Welnee. Die strip is nu ook weer niet zo bekend in Nederland.

Meen je dat? Ik had toch echt gedacht dat Watchmen bekend was, overal.

Laoslander

• 686 messages
  • 434 votes

Eyes wide shut en Dogville!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5309 votes

Tonypulp wrote:

Halloween uit 1978, idem dito!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Halloween uit 1978, idem dito!

overgewaardeerd.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Overgewaardeerd? Hoezo dan

Prachtige film, niet alleen voor die tijd maar ook nu nog steeds geniaal.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Saaie film, moorden komen heel nep over en acteerwerk is zeer slecht. Positief punt is dan weer de soundtrack.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gek, heb me geen moment verveeld en dat acteerwerk vind ik dan juist zo tof, hoort haast bij dit 'soort' films .

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Jij hebt er duidelijk een andere kijk op . Ik zie liever goed acteerwerk zodat ik mij wat meer zou kunnen inleven in de personages.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nog nooit een horror gezien met goed acteerwerk en slecht acteerwerk is toch wel een charme van de horrorfilm.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

The Thing, Texas Chainsaw Massacre, Alien,...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.