- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
Meest ondergewaardeerde films op MovieMeter (en IMDb)
charmed one
-
- 680 messages
- 535 votes
vind ik ook hij hoort in de top. hij verdiend een dikke 5
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Hahaha, Iron Maiden je mag je geld houden, hij staat weer op 3,72.
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
deze film hoort gewoon in de top klaar
in de top van wat? Ik vind nog altijd dat de beste films vanuit een kritischoogpunt ook goed horen te zijn, en daar zijn er al honderden van
titanic is in vergelijking met dat, niets meer dan een flick
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
in de top 250 van beste films aller tijden.
noem eens een film waarmee je het vergelijkt dan?
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
Ok, maar dan moet je a.s. wel naar de meeting komen of het anders overmaken naar mijn bankrekeningnummer. Zodra het geld binnen is, gaat mijn 4,0 naar 5,0*
welke meeting?
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
welke meeting?
Sjoerd111
-
- 235 messages
- 281 votes
Gaan jullie ook met elkaar trouwen bij een waardering van 3,75?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gaan jullie ook met elkaar trouwen bij een waardering van 3,75?
Ze schijnen samen op een luxe cruise te gaan met een schip dat naar eigen zeggen onzinkbaar schijnt te zijn..
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Titanic staat dan wel niet op nr. 1 in de top 250, maar de film is wel best bezocht allertijden. Is dat dan niet goed genoeg voor je?
yeyo
-
- 6351 messages
- 4614 votes
So, Deep Throat is de meest winstgevende film ooit gemaakt, is het daarom een goede film?
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
Titanic staat dan wel niet op nr. 1 in de top 250, maar de film is wel best bezocht allertijden. Is dat dan niet goed genoeg voor je?
nee, hij moet gewoon in de top 250.
nu nemen we maar genoegen hiermee,
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
dat maakt een film niet goed, want 80% misschien wel 90% van de filmkijker is niet kritisch
Een film die kritisch gezien ook goed is. De oscar is geen kritische prijs. Dus haal dat aub niet aan.
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
dat hoor je mij toch ook helemaal niet zeggen, die prijs zegt ook niks voor mij ;p
ik vind dit gewoon een klasse film en snap niet dat hij niet in de top 250 staat, klaar.
ik gun dit de film van harte, dus dat was het.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
't is maar waar je je druk om maakt. Al staat Titanic nr 1 op de flop 100 lijst...zolang ik hem maar top vind.
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
ja, maar als dat het geval zou zijn.
dan heb je niet echt filmkennis/smaak.
films met paris hilton vind je toch ook niet leuk?
ik bedoel, ik ben een enorme van Damme fan.
vroeger zat iedereen te lachen dat hij niet kon acteren, maar dan zien ze JCVD en zijn ze wel stil.
dus ik wil maar zeggen, hoe beter een film scoort des te minder raar het is dat je hem goed vind en des te raarder juist weer als je hem slecht vindt ;p
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
rare vergelijking
dat jcvd in jvcd wel een goede acteerprestatie neerzette wil niet zeggen dat hij in de vorige films hetzelfde deed, integendeel trouwens
de score van een film is niet afhankelijk van feiten maar van meningen, waardoor eigenlijk geen enkele scoren als feitelijk gezien kan worden
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
rare vergelijking
dat jcvd in jvcd wel een goede acteerprestatie neerzette wil niet zeggen dat hij in de vorige films hetzelfde deed, integendeel trouwens
de score van een film is niet afhankelijk van feiten maar van meningen, waardoor eigenlijk geen enkele scoren als feitelijk gezien kan worden
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
ik vind van wel, dus niks raars aan dan.
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
jij vind z'n acteerprestatie in jvcd hetzelfde als in wrong bet, kickboxer, bloodsport ern dergelijke?
zoja, dan is dat een schande tegenover JVCD
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
dat is jouw mening.
ik ben een fan, en dus een beetje verblind.
bloodsport en wrong bet zijn trouwens wel geweldige films,en de acteerprestatie goed!
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
dat maakt een film niet goed, want 80% misschien wel 90% van de filmkijker is niet kritisch
true, ik zeg ook niet dat dat een film goed maakt. Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen dathij op nr. 1 staat in een lijst.
en dan komt ook nog eens bij dat meer dan de helft van de mensen die de film goed vonden (iig een groot deel) tiener meiden waren die gek waren op Leo (ik was er ook 1 van) of jonge knullen die gingen voor kate winslet.
pfan
-
- 262 messages
- 172 votes
Titanic wordt nooit meer verslagen volgens dit artikel:
Film Monthly.com – The Rant – Why Titanic’s Box Office Record Will Never Be Broken - filmmonthly.com
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
dat is jouw mening.
ik ben een fan, en dus een beetje verblind.
bloodsport en wrong bet zijn trouwens wel geweldige films,en de acteerprestatie goed!
je bent verblind.. met andere woorden geef je mij gewoon gelijk
trouwens, ik ben zelf ook een fan van jc, maar ik kan nog wel nuchter zeggen dat die films tegenwoordig niet meer kunnen
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
ja, zo kan je het ook opvatten.
ik geef je niet echt gelijk, ik zie gewoon niet echt de slechtheid.
kijk je ook niet uit naar the expendables dan?
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
je bent verblind.. met andere woorden geef je mij gewoon gelijk
trouwens, ik ben zelf ook een fan van jc, maar ik kan nog wel nuchter zeggen dat die films tegenwoordig niet meer kunnen
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
je verwacht dat de expendables een ouderwetse jcvcd film gaat worden? doe niet zo bekrompen joh
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
je verwacht dat de expendables een ouderwetse jcvcd film gaat worden? doe niet zo bekrompen joh
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
in die context bedoel ik gewoon z'n oude films
Iron Maiden
-
- 2650 messages
- 7061 votes
nieuwe soort.