• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Het grote "smakelijk eten" topic

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik snap wel dat het makkelijk is, maar ze zijn niet te vreten .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat ben ik helemaal met je eens. Wat ik echt het grootste verschil van tussen vers of kant en klaar is carpaccio. Carpaccio rechtstreeks gesneden uit de vriezer is véle malen lekkerder dan die kant en klare rommel uit de supermarkt. Die smaakt écht naar plastic. Blegh.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Haha, carpaccio uit de supermarktvriezer moet ik al helemaal niet aan denken. Maar dat eet ik dan ook nooit, hooguit in een restaurant heel zelden. Niet echt een favoriet.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik heb één keer een verse pizza gegeten bij een pizzeria, maar dat vond ik ook niet echt lekker, maar de meeste diepvriespizza's ook niet inderdaad. Ik heb maar één pizza die ik echt lekker vind en die ik dus ook altijd neem als we pizza eten Maar ik ben wat dat betreft een beetje raar, want ik eet bijvoorbeeld ook liever sushi van de AH dan verse uit de sushi bar haha.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Big American's of Dr. Oetker gaan er bij mij best in hoor Vers is natuurlijk altijd lekkerder, groter, en meer keus.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Rianneke_Dan wrote:

Ik heb één keer een verse pizza gegeten bij een pizzeria, maar dat vond ik ook niet echt lekker, maar de meeste diepvriespizza's ook niet inderdaad. Ik heb maar één pizza die ik echt lekker vind en die ik dus ook altijd neem als we pizza eten Maar ik ben wat dat betreft een beetje raar, want ik eet bijvoorbeeld ook liever sushi van de AH dan verse uit de sushi bar haha.

Sushi van de AH is best te doen, maar de sashimi is niet te eten daar. Die moet ik echt uit de sushibar hebben.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Sushi van de AH is idd best te doen, maar de echte is wel heeeeel veel lekkerder.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Voor sushi en sashimi kan je me echt wakker maken. Hééérlijk!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb het nog nooit gekeken, het lijkt me zo vies.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Je weet niet wat je mist. Wij hebben hier in het dorp 1 zaak zitten waar je af kan halen, maar die is ongelofelijk duur, dus deed dat niet zo heel vaak. Laatst ontdekt dat er in Vught ook eentje zit en daar is het erg lekker én betaalbaar.

Kan het nu dus vaker eten. Ik pak het alleen meestal niet als avondeten, omdat het niet echt vult. Pak het dus meestal als we een feestje hebben, voor de tv hangen met hapjes, als tussendoortje, als voorgerecht en soms als lunch.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Sushi gewoon bij de sushi-boer kopen, dat spul van AH is niet te vreten. Net als het groenten en fruit overigens, ook gewoon bij de groentenboer kopen, support your local!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Lefgozer wrote:

Sushi gewoon bij de sushi-boer kopen, dat spul van AH is niet te vreten. Net als het groenten en fruit overigens, ook gewoon bij de groentenboer kopen, support your local!

Mits je een goede groentenboer in de buurt hebt zitten. Wij hebben hier eentje in het dorp zitten en daar ga ik niet meer naartoe. Vorige week had ik 10 perssinaasappelen gekocht en die waren na 2 dagen al beschimmeld. Die van de Emté kunnen gerust 2 weken liggen en dan beginnen ze pas te schimmelen. Laatste tijd meer slechte ervaringen gehad met onze groentenboer, dus ga er niet meer naartoe.

Vlees haal ik overigens wel bij de slager. Vooral voor vlees dat bij de slager in de aanbieding is betaal je veel minder dan dat je in de supermarkt doet en het is vele malen lekkerder.

Naar de bakker ga ik niet. Ik eet weinig vers brood. Meestal bak ik pistoletjes af, een ciabatta of zoiets dergelijks. Ik heb ook wel eens dagen dat ik geen brood eet en het bijvoorbeeld bij yoghurt of crackers houdt overdag. Hou niet zo van boterhammen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Over broodjes gesproken, ik heb hier 6 gesneden broodjes voor me liggen. Had even honger gekregen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik ga zometeen lekker film kijken en heb nu even wat lekkers in de oven staan: Tortillachips met chilisaus en kaas! Lekker zondigen dus zometeen!

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Brix wrote:

Kersen, nectarines, Galia meloenen en watermeloenen

P.S.

Ik heb ooit een watermeloen gekocht in Florida, die was zo groot dat je 'm met twee man moest dragen (kon een heel gezin van eten!)

je kunt van iedere watermeloen met een heel gezin eten, alleen wat meer of minder (afhankelijk van de grootte)

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Da's waar

Maar het exemplaar waar ik het over had was niet veel kleiner dan die op dit plaatje

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik leer steeds beter koken merk ik, en het is nog leuk ook! Af en beetje experimenteren, ben nu erg into ovenschotels e.d. Best leuk om (samen) te maken en altijd erg lekker. Ik word nog eens een keukenprinses zo!

(afbeelding)

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ovenschotels zijn leuk ja. Wat is dit voor een overschotel dan?

Ik doe ook vaak als ik gewoon aardappels met vlees en groente maak de groente in een overschaal met saus en kaas. Witlof, Brocolli en Bloemkool gaat bij mij altijd nog eventjes de oven in. Jammie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit was een pasta ham/kaas ovenschotel met ham (duh)/tomaat/champignons (blegh)/paprika/ La Vache qui rit.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ik heb al de hele dag niets gegeten, imagine hoeveel honger ik nu wel niet heb...

Vandaag wel thuis eten, maar ik denk dat ik tegen 8 uur een pizza (salami) in de oven ga stoppen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

@Eline: Klinkt goed. Ovenschotel zijn sowieso errúg lekker. (en makkelijk, want je hoeft er de hele tijd als ze in de oven staan niet meer naar om te kijken)

@Minotaures: Heb je je appeltje vandaag nog niet op?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Lol nee, had vandaag bezoek bij tandarts... Niet echt geweldig nieuws, maarja dat zat er al in.

Appel komt vandaag nog en ik ga nog een banaan ofzo bij nemen. Anders neem ik een fruit-mix ofzo.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Na zeker 5 jaar, heb ik vandaag Mars drink gekocht.

(afbeelding)

Het is niet ongelofelijk lekker, maar het is best te drinken als je iets choco wilt drinken.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Ouders vandaag weg, dus na het werk even een broodje kalf (shoarma) en een turkse pizza gehaald.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Voor vanavond staat er een film/serie-marathon gepland. Lekker heel de avond voor de televisie hangen met wat lekkere hapjes. Ik heb smoothies gemaakt met sinaasappels en bananen en kussens op de bank gegooid.

De hapjes:

- Wraps met zalm

- Gevulde Eieren

- Meloen met ham

- Tomatensalade met tonijn

- Blokjes kaas met honingmosterd

- Stokbrood met kruidenboter

- Gehaktballetjes in tomatensaus

Dat wordt smullen!

Als we nog honger hebben, dan hebben we nog toastjes met filet american, krabsalade, eiersalade en beenhamsalade.

Nog eventjes de hond uitlaten en de hapjes verder klaarmaken en het avondje kan beginnen. Ik heb er zin in!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Wat een luxe. Met filmkijken eet ik nooit zulke hapjes. Gewoon standaard chips en snoep eigenlijk.

Straks kijk ik een film waar er lugubere beelden langskomen, kan ik weer m'n eten opzij schuiven.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Pizza bestellen tijdens een film

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Melanie, als je nog eens zo'n avond hebt, roep even

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Vandaag lekker ff naar de bakker gegaan. Had volgens mij voor de 2de keer kipfrikandellenbroodjes gehaald. Best te doen.

Na het werk nog even naar de McDonald's; gewoon een medium Sprite, hamburger en garnalen gehaald.

Dus vrij rustig gehouden.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Wat is het toch heerlijk om na een lange tijd een bepaald soort zelf-gemaakte broodje (dat kan ik dan weer wel) te eten. In dit geval: broodje pindakaas! Niet zozeer van Calvé, al blijft het een heerlijke pindakaasmerk, maar een wat minder bekende merk kan ook best lekker zijn.

Naast dat, heb ik net een bak met Curry-noodles op. Niet geweldig lekker, maar vult wel. En nog een 1,5L Lipton Ice Tea Green Tea...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.