• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.277 votes
Profile

Het grote "smakelijk eten" topic

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat zijn nou dingen waar je mij niet blij mee maakt. Pasta en Chinees. Ik lust het wel, maar word er niet heel vrolijk van. Doe mij maar gewoon aardappelen met vlees en groente.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Dat zijn nou dingen waar je mij niet blij mee maakt. Pasta en Chinees. Ik lust het wel, maar word er niet heel vrolijk van. Doe mij maar gewoon aardappelen met vlees en groente.

Ben jij d'r zo eentje die in zo'n Chinees restaurant samen met de kleintjes frietjes besteld?

Don_Rubens

• 180 messages
  • 1589 votes

Iemand nog een idee wat ik vanavond kan gaan maken? Het liefst iets makkelijks.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Friet halen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

FillumGek wrote:

(quote)
Ben jij d'r zo eentje die in zo'n Chinees restaurant samen met de kleintjes frietjes besteld?

Met appelmoes.

Nicolage Rico

• 20219 messages
  • 2364 votes

Eet smakelijk.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik hou wel van een kroket, vind garnalen ook wel lekker.. maar een garnalenkroket is echt smerig *gooit weg*.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben een spinazie a la boursin monster, heerlijk. Kennen jullie dat?

Penne met zalm en spinazie ?a boursin recept - mijnreceptenboek.nl

(afbeelding)

(afbeelding)

Maar dan zonder de tomaat, want dat is vies.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik krijg zo een misosoep met udon, wakame, tofu, bimi's, shi-take en taugé. Lekker en gezond.

En ook heel makkelijk, want Clueless maakt het.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik las bifi's, dacht al, dat wordt een aparte soep. Altijd handig als iemand anders het (lekker) maakt!

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ziet er lekker uit Eline, en zonder tomaat idd!

Reinbo wrote:

Ik krijg zo een misosoep met udon, wakame, tofu, bimi's, shi-take en taugé. Lekker en gezond.

Ik ken alleen taugé maar als het soep is dan laat maar, moet wel de slechtste uitvinding ooit zijn. Eten dat je kunt drinken(?), het is altijd te heet en je raakt er niet vol van...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Je kent tofu toch ook wel?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Elineloves wrote:

Je kent tofu toch ook wel?

Ehm...ik ken The Tofus. Telt dat ook?

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

tommykonijn wrote:

Pasta's!

Met een voorkeur naar Spaghetti, Lasagne en van die ''Strikjes''.

Pasta en basta !

Af en toe koop in wel eens aardappelen (in een of twee kilo verpakking) zeker de helft daarvan kan ik dan later weer weggooien, gewoon omdat ik ze vergeet en ze inmiddels "voelsprieten"gekregen hebben.

Maar het is al veel wanneer ik een keer of vier á vijf per jaar aardappelen in huis haal.

Wel diepvries oven-frites ('crunchy' van Aviko)

(In fritures kom ik ook zelden)

En vanavond weer...si...pasta!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Elineloves wrote:

Maar dan zonder de tomaat, want dat is vies.

Tomaten zijn heerlijk, vooral in combinatie met ''iets''.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Alleen in combinatie met een broodje döner

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

FillumGek wrote:

Ziet er lekker uit Eline, en zonder tomaat idd!

(quote)
Ik ken alleen taugé maar als het soep is dan laat maar, moet wel de slechtste uitvinding ooit zijn. Eten dat je kunt drinken(?), het is altijd te heet en je raakt er niet vol van...

Je moet je soepkennis hoognodig eens uitbreiden. Zo'n bak misosoep zit vol met zaken die je kunt eten. Zoals udon, wakame, bimi's, shi-take, tofu en tauge.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Soep is meer dan om 4 uur een zakje oplossen in een kop water.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2931 votes

Elineloves wrote:

Ik ben een spinazie a la boursin monster, heerlijk. Kennen jullie dat?

Ok, ik ben er uit, ik wil toch wél met je trouwen.

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Charming Prince

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Brix wrote:

Af en toe koop in wel eens aardappelen (in een of twee kilo verpakking) zeker de helft daarvan kan ik dan later weer weggooien, gewoon omdat ik ze vergeet en ze inmiddels "voelsprieten"gekregen hebben.

Maar het is al veel wanneer ik een keer of vier á vijf per jaar aardappelen in huis haal.

Haha, ik heb net 3 kilo kunnen weggooien om die reden. Ik pakte de zak, sprong achteruit en gilde: aargh, er zitten beesten op mijn aardappelen! Het waren er zóveel dat ik in eerste instantie niet eens door had dat het voelsprieten waren, en ze waren nog zo lang ook. Voortaan ook maar kleine zakjes in huis halen, zo zonde van het geld.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Een Duitse Teufel Goulash-Suppe

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Vandaag Paella maken. Nou Ja, Clueless dan.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wat blijft de Big Mac toch heerlijk

Maar ja, zometeen maar weer hollandse pot...

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Niets is zo lekker als een lekkere Duitse Halve haan

Of een konijn met een bereidingstijd van zeker 24 uur incl. het laten baden in een zuurzoet badje

Dan lang doorkoken dat het vlees bijna van het bot afvalt.

En eten in de Gitstappermolen in de buurt van Vlodorp/Etsberg is ook erg top!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Vandaag voor het eerst chili con carne aan het maken. Het is nu nog eventjes aan het pruttelen, maar het smaakt wel goed. Was een hele opgave, want ik lust geen ui en mijn vriend geen paprika.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Eerste keer? jeee! Da's juist iets wat ik doe als ik iets makkelijks in elkaar wil flansen .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ach, voor alles is een eerste keer. Wij eten meestal gewoon Hollandse pot, vinden we allebei het lekkerst. Als we dat niet eten dan wokken we meestal of doen we een pasta ofzo.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Net als met pasta of wokken kun je er eindeloos mee varieren., Best handig. .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Sinds maandag 2 - 3x naar de MacDonald's geweest en 3x naar de Burger King tijdens mijn pauze's.

Vooral de Burger King is geweldig. Ik neem altijd daar zo'n 2,95 King Deal menu (double cheesburger), met twister of normale friet en een 7Up of Fanta. En dan nog een losse Chicken Wrap. Je zit dan wel lekker vol voor minder dan 7 euro.

Bij de MacDonald ga ik vaak tijdens het uitgaan of gewoon als ik pauze heb van school en niets anders kan bedenken om te gaan eten. Meeste keren ben ik een Euro-knaller persoon, 2 hamburgers en een portie nuggets 6 stuks met bbq saus. En af en toe neem ik een Mckroket erbij. Ook de garnalen portie is heerlijk met sweet-chili saus. En als ik een grote honger heb is het meestal een Big Mac menu met een losse hamburger of Mckroket.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.