• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Kledingtopic

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Ach tis een modeverschijnsel, mode is niet altijd mooi en functioneel, ik heb ook zon broek die zo gedragen hoort te worden, vond gewoon het opdruk van replay op de achterkant mooi, ik ontkwam er gewoon niet aan. Als avirex en chippie nog bestond had ik dat gedragen, tegewoordig graag een donkere diesel met zo min mogelijk franje.

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Bij vlagen ben ik dol op mode, zoals nu bijvoorbeeld..

(afbeelding)

Fashion gebaseerd op Tim Burton (hij zit zelf ook in twee van de foto's)

Verder ben ik zelf overigens niet echt modebewust, maar heb er altijd wel een bepaalde interesse in, vooral in mooie uitbundige foto's en de snobistische wereld die er omheen hangt.

Mijn eigen garderobe bestaat toch vooral makkelijke kleding, bijna allemaal zwart.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Haha vet. Fashion gebaseerd op Tim Burton. Ziet er wel geinig uit allemaal.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

brrrr.. verschrikkelijk!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Carnaval of Halloween ?

Verschrikkelijk.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Cool, vooral die Skeleton en Scissorhands.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Cole- wrote:

ergeren mensen zich eigenlijk aan afgezakte broeken (saggers zoals die mensen wel een worden genoemd)

Ik vind 't niet erg als bij iemand de onderbroek te zien is, maar wel als 't er echt voor te doen is, zoals bij die saggers.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Deze schoenen heb ik van de week gekocht.

(afbeelding)

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

mooi, zijn die voor voetbal?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Nee, geewoon vrijetijdsschoenen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Wat doet de schoen op dat fietszadel?

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb vandaag deze gekocht:

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Verwacht je een strenge winter?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Zo warm zijn ze nu ook weer niet hoor. Maar die winter mag gerust komen van mij. Zomers horen warm te zijn en winters lekker koud.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

(afbeelding)

Gisteren deze aangeschaft

Chuck Taylor

• 1269 messages
  • 1953 votes

Ik ben gek op de stijlvolle klassieke modellen als:

Clarks Desert Boots

(afbeelding)

Sebago Docksides

(afbeelding)

Nike Air Max 1

(afbeelding)

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Tijdens mijn werk draag ik geen spijkerstof of strakke kleding, maar sportkleding.

Voor als ik het op een loop moet zetten.?

En omdat het wel lekker zit.

Uitgaan is wat anders qua kleding.!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb in new York uiteraard ook geshopt en onder andere de volgende twee paar schoenen meegenomen:

(afbeelding)

(afbeelding)

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

@ Seldaduim; All stars zijn cool!!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Zeker! En een stuk goedkoper in de VS. Heb mijn vorige paar daar ook gekocht.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Kent iemand hier toevallig een website of winkel die (voortreffelijk flegmatische) basic (printloze) t-shirts verkoopt, in - vanzelfsprekend - meer kleuren dan slechts zwart en wit? Heb o.a. deze site al ontdekt, maar goedkopere tips zijn erg welkom.

(Krijg persoonlijk namelijk de onbedwingbare neiging om maagzuur in de rondte te spuwen van het huidige, weerzinwekkende aanbod, dat lijkt te polariseren in de richting van macho versus metro. Helemaal niet mijn ding.)

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Van de week gekocht .

(afbeelding)

Voor het eerst in jaren eens geen All Stars.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Animosh wrote:

Kent iemand hier toevallig een website of winkel die (voortreffelijk flegmatische) basic (printloze) t-shirts verkoopt, in - vanzelfsprekend - meer kleuren dan slechts zwart en wit? Heb o.a. deze site al ontdekt, maar goedkopere tips zijn erg welkom.

Men loopt over het algemeen weg met AA, maar ik vind de basics van H&M ook erg goed hoor.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het nadeel van kleding van H&M is dat de zijnaden vaak gaan draaien en scheef gaan zitten.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Maar dat is niet minder met die van AA hoor. Tijdens het drogen af en toe even goed rechttrekken wil ook nog wel helpen

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Het aantal keuzemogelijkheden is veel geringer, maar dat wordt mooi gecompenseerd met behulp van de lage prijs. Denk dat ik er wel iets mee kan aanvangen, tenminste omtrent de absolute basis van mijn minimale garderobe. Dank!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ik vind de kwaliteit van hun collecties ook nogal verschillend. Die thermal longsleeves flubberen al heel snel, maar die organic cotton t-shirts zijn weer heel fijn. Verder vind ik veel van hun dingen online heel plezant ogen, in de winkel valt het nogal eens tegen. H&M geeft inderdaad een wat beperktere keuze trouwens, aangaande onbedrukte basics.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Verder vind ik veel van hun dingen online heel plezant ogen, in de winkel valt het nogal eens tegen.

Da's klote, want om half Nederland door te reizen om één t-shirt te controleren... nah. Probeer mijn aanschaf bij AA sowieso zo veel mogelijk te beperken vanwege de hoge prijzen. Heb je trouwens ervaring met Esprit? Omvat namelijk ietwat meer opties.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Geen ervaring met Esprit, spreekt me verder ook totaal niet aan. Maar de organic cotton's kan ik je iig aanraden bij AA

Succes met deze barre en boze zoektocht naar dé perfecte basic!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.