• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Kledingtopic

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

ace leader wrote:

(quote)

om sexy te zijn?

Vrouwen die lopen te puffen van de hitte omdat ze zo nodig laarzen aan moeten, omdat dat in de modebladen staat? Lijkt me niks sexies aan...

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

mooi.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Heel mooi eline ikzelf heb een gilet en een leuk mickey mouse shirtje gekocht

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Beetje aan de truttige kant

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

kos wrote:

(quote)

Niet dus!

Wel dus, want een maillot draag je in de winter. Wat jij bedoeld zal wel een legging zijn. Dat doen vrouwen omdat ze zot worden van die fluitende gozers de hele tijd. Een legging draag je onder rokken en jurkjes die anders iets te kort zouden zijn

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Linn wrote:

Wel, want een maillot draag je in de winter. Wat jij bedoeld zal wel een legging zijn. Dat doen vrouwen omdat ze zot worden van die fluitende gozers de hele tijd. Een legging draag je onder rokken en jurkjes die anders iets te kort zouden zijn

Nu nog iets doen aan die laag uitgesneden decolletés. Zijn vaak niet om aan te zien.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Kos eat your heart out! deze winter zijn de leggings weer helemaal terug in. Lang met een slangen of panterprint!!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Linn wrote:

(quote)

Wel dus, want een maillot draag je in de winter. Wat jij bedoeld zal wel een legging zijn.

O ja, die bedoel ik.

Dat doen vrouwen omdat ze zot worden van die fluitende gozers de hele tijd.

.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Linn wrote:

Kos eat your heart out! deze winter zijn de leggings weer helemaal terug in. Lang met een slangen of panterprint!!

Of van die leer looks...

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

rose wrote:

(quote)
Of van die leer looks...

Ja klopt! hebben wij nu ook in de winkel..

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik vind ze best wel gaaf!

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

geronimo wrote:

(quote)

Vrouwen die lopen te puffen van de hitte omdat ze zo nodig laarzen aan moeten, omdat dat in de modebladen staat? Lijkt me niks sexies aan...

Nee, onder zomer kleding horen ook mooie schoentjes. Liefst met een hak(je)

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

rose wrote:

Ik vind ze best wel gaaf!

Bij sommige mensen staat het idd wel en dan vind ik het ook wel leuk..

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ik loop meestal in dit soort kleren:

(afbeelding)

of in van die gestreepte truien

of als ik ergens naartoe ga:

Zo'n soort pak: (maar dan een andere kleur stropdas)

(afbeelding)

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Jij hebt teminste stijl gozer! Ik ben zelf nogal verslingert aan Hugo Boss.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

bedankt.

Arkadi.

• 797 messages
  • 870 votes

Ok clockwork is de main man qua kleding. 17 jaren jong maar altijd een gilet of een pak aan of een gestreepte trui. Casual means nothing to him!!!

Go clock!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

giletjes draag ik meestal. Dat wil zeggen doordeweeks. Enkel alleen als ik wegga in een colbert. Verder met echt warme dagen draag ik ook gewoon t-shirtjes van mijn favoriete artiesten: Marrilion, Pink Floyd enzovoort

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

Toch best bijzonder idd voor iemand van17, of is dit gewoonte in ijsselstein? En ik gooi er even een vooroordeel uit maar ik denk dat je ook uit een beter millieu komt, is dat ook zo?

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Giletjes zijn toch al lang niet meer apart? Die zijn helemaal in bij de g-star/chasin' boys.

En dat zijn nou niet bepaald de merken van het betere milieu...

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2630 votes

Dat had ik niet verwacht van clockwork72, dat ie in van die nette pakken loopt, en dat op 17 jarige leeftijd. Persoonlijk heb ik een hekel aan die dingen. Veel te netjes allemaal. Ik hou wel van shirtjes met van die tribal tekeningen/ figuren (of iets in de trand) erop. Heb ik meestal ook aan.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Mij zie je meestal in een strakker t-shirt van Decathlon of een vintage t-shirt van een muziekgroep (Led Zeppelin o.a.) Als het winter is heb ik gewoon een vest met rits en kap en daarover een leren jas.

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Pakken zijn veel te overdreven om mee rond te lopen op 17-jarige leeftijd? Giletjes zijn oke, die draag ik ook. En shirts van bands hou ik niet zo van. Maar wat draag je nog meer, clockwork? bloesjes, sneakers, broeken, truien...?

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Dit draag ik onder andere:

(afbeelding) sneakers

(afbeelding) bloesjes

(afbeelding) cardigans/vesten

(afbeelding) aparte shirts

en ik draag meestal blauwe of zwarte jeans (soms grijze en soms witte)

soms draag ik een ketting, armband, polsbandjes....

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

schoenen:

Momenteel deze Nike's:

(afbeelding)

of gewoon een wit overhemd:

(afbeelding)

of zo'n soort geruite trui: (alleen heb ik hem in een andere kleur)

(afbeelding)

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Ajax&Filmfreak wrote:

Toch best bijzonder idd voor iemand van17, of is dit gewoonte in ijsselstein? En ik gooi er even een vooroordeel uit maar ik denk dat je ook uit een beter millieu komt, is dat ook zo?

mwaa.. dit jaar bij mij in de klas werd ik heel raar aangekeken toen ik een keer met een wit overhemd naar school aan kwam. Maar de meeste mensen die ik ken lopen altijd met een afgezakte broek enzovoort enzovoort

ace leader

• 3343 messages
  • 0 votes

Mijn school is een en al fashion. Overal waar je kijkt, sneakers, bloesjes, giletjes, fashionboy hier, fashionboy daar....maar gewone witte overhemden en pakken zijn wel overdreven vind ik maarja ik ga voor speciale dingen en niks té gewoons

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

Ik ga meestal voor dit soort kleren. Enkel draag ik eronder vaak gewoon een t-shirt. Ps: ik ben die gast niet hoor.

(afbeelding)

Ajax&Filmfreak

• 3362 messages
  • 3729 votes

clockwork72 wrote:

(quote)

mwaa.. dit jaar bij mij in de klas werd ik heel raar aangekeken toen ik een keer met een wit overhemd naar school aan kwam. Maar de meeste mensen die ik ken lopen altijd met een afgezakte broek enzovoort enzovoort

Netjes dat je gewoon draagt wat jijzelf relaxt vind, respect!

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

ergeren mensen zich eigenlijk aan afgezakte broeken (saggers zoals die mensen wel een worden genoemd)

ik zelf doe het niet en ik erger me er ook niet echt aan ookal zat er 1tje dit jaar voor mij in de klas en de tafels staan precies ver genoeg uit elkaar dat je zn kont kan zien (bah). en dan hebben ze vaak ook nog eens fel gekleurde onderbroeken aan zodat je er onbewust toch best vaak naar kijkt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.