• 178.094 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.663 votes
Profile

Weertopic

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Brix wrote:

Toch iets té hard "I'm dreaming of a ..." gezongen Rose?

Haha, ja! Alhoewel ik het nog steeds een mooi plaatje vind, ben ik het nu toch echt zat!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Hier licht ook alles weer onder de sneeuw, maar ik maak me niet meer druk dat openbaar vervoer walst door weer en wind.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dinsdag sneeuwchaos in Nederland en Belgie?

Gisteren heb ik in mijn bericht geschreven, dat we maandagavond en dinsdag te maken zouden gaan krijgen met aardig wat sneeuw. Ik moet even vermelden dat het model WRF inderdaad maandag sneeuw aangaf en GFS op dinsdag. Aangezien GFS momenteel constanter is, richt ik mijn pijlen daarom ook alleen maar even op GFS in plaats van WRF. Op het onderstaande kaartje zien wij een totale sneeuwhoeveelheid van 15 centimeter voor dinsdag en woensdag. In de kustgebieden is dat wat minder. Het gekke van dat alles is, dat het KNMI zwijgt in alle toonaarden en er momenteel niets in de meerdaagse verwachting staat. Volgens mijn berekeningen krijgen we dinsdag complete sneeuwchaos in Nederland en in Belgie en begint het in de nacht van dinsdag met sneeuwen. Vooral de ochtendspits krijgt het zoals het er nu voorstaat te maken met erg slecht weer. De hoeveelheden sneeuw die er kunnen gaan vallen liggen rond de 13 a 14 centimeter. Woensdag kan er ook nog zo'n 3 a 4 centimeter sneeuw bij gaan vallen (zie afbeeldingen hieronder). Het is en blijft GFS maar zeker een situatie om goed in de gaten te blijven houden. Let op!! Het zijn verwachtingen.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik hoop dat deze verwachtingen niet uitkomen.

Heb net mijn kaartjes gehaald voor de nachtbus ivb met Carnaval hier in het Zuiden. Zoals het er nu uitziet staat het er slecht voor.

Het is spek glad en het is wéér aan het sneeuwen.

Hopelijk krijgen we een carnaval met geen overlast maar dat betwijfel ik.

Gisteren las ik op teletext dat de GGD de mensen waarschuwt om met carnaval zoveel mogelijk binnen te blijven, aangezien er door de alcohol veel misverstanden kunnen gebeuren. Het bloed in je lichaam verdunt en daardoor ben je niet goed bestendig tegen het vriesweer, denk aan bevroren vingers,tenen,oren etc.

Let dus goed op met de Carnaval en kleed jullie allemaal dik aan en zorg dat je een café binnenkomt!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

606, zou je niet een keer je bron vermelden?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Apollinisch wrote:

606, zou je niet even je bron vermelden?

Waarom wil je dat weten ?

Is dat verplicht.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Wel zo netjes he.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Hij zuigt het allemaal uit z'n duim, om ons elke keer weer in het ootje te nemen joh!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Hij zuigt het allemaal uit z'n duim, om ons elke keer weer in het ootje te nemen joh!

Haha dat denk je echt.

voor de nieuwsgierige mensen, en de mensen die me niet geloven hier mijn bron

onweer online.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Ik vond het leuker toen je het nog uit je duim zoog

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Ik vond het leuker toen je het nog uit je duim zoog

Oke dat doe ik niet waarom zou ik.

Ik snap de commotie niet eigenlijk ineens

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Zeg! Deze kerel probeert er alles aan te doen om ons te waarschuwen voor het baggere weer en dan gaan jullie hem wat afkraken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

decicco wrote:

Zeg! Deze kerel probeert er alles aan te doen om ons te waarschuwen voor het baggere weer en dan gaan jullie hem wat afkraken.

Bedankt

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

No Problem en blijf vooral de weersvoorspellingen posten!

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Zitten jullie mij nou in de maling te nemen? Ik hoop toch dat het duidelijk was dat ik weer eens aan het dollen was, anders moet ik me misschien even opnieuw gaan voorstellen...

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Amity wrote:

Zitten jullie mij nou in de maling te nemen? Ik hoop toch dat het duidelijk was dat ik weer eens aan het dollen was, anders moet ik me misschien even opnieuw gaan voorstellen...

Oke duidelijk, soms is de manier van schrijven zo dat het anders oer komt

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Wie ken jij die tegenwoordig nog "in het ootje nemen" in een serieuze zin gebruikt

Nee ik vind het tof dat je zo met ons begaan bent dat je al die info voor ons post. Dankzij jou zit ik nu alweer te bibberend in de auto naar de hemel te kijken waar die sneeuw blijft.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Knap hoor, heb je soms nightvision?

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

(afbeelding)

De meeste mensen lezen dit morgen pas

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Maar als het mensen zijn die wat specifieker naar het bericht kijken zien ze ook dat het rond dit tijdstip geplaatst is.

Het zou natuurlijk wel kunnen wanneer je in de auto zit met de laptop op schoot en/of een blackberry met internet hebt, en dan even lekker op moviemeter aan het kijken bent

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Of ik zit aan de andere kant van de wereld Maar goed daar sneeuwt het denk ik niet...

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Aan de andere kant van de wereld.. licht eraan waar he in New York bijvoorbeeld sneeuwt het wel degelijk!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ik ben in ieder geval een fan van onze eigen MM weerman

Over mijn favo weervrouw zal ik het verder maar niet hebben hier (zit ook niet op MM)

Maar wie haar desondanks even wil zien :

(afbeelding)

Jackie Guerrido

( zij zorgt altijd voor hoge temperaturen, haha)

De voorspellingen van 606 zijn wel nuttiger geef ik toe.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Nou naar zo'n piet paulusma versie wil ik iedere dag wel kijken!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Haha Brix mooie vrouw

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Volgens mij valt het qua sneeuw,kou, en echt winterweer vandaag reuze mee. Maar het kan natuurlijk nog omslaan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Is hier toch heel de dag ruim -1,5 en erg koud.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Hier valt het wel mee zal ook wel aan het vriezen zijn maar je voelt het niet.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Aardige lichte sneeuwval hier in tilburg.

Alles is weer wit

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

606 wrote:

Aardige lichte sneeuwval hier in tilburg.

Alles is weer wit

In Malle ook.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.