- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Weertopic
Weertopic
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Tegenvallertje. Word vanmorgen al weer op half negen door de warmte wakker. Had gehoopt op wat verkoeling.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
zondag 11 juli 2010 10:09 uur, door Jan van Ooijen
Onweer- Online
Vandaag wordt het wederom een zonnige dag maar in de middag neemt de kans op een enkele stevige regen en onweersbui wederom weer toe. De temperaturen voor vandaag zijn ongeveer 25 graden in het westen tot zo'n 30 graden landinwaarts. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust en in het noorden staat een zwakke tot matige wind 2-3 bft en komt vanuit het zuidwesten. Vanavond kan er in het oosten van het land een enkele bui gaan vallen dat mogelijk gepaard kan gaan met onweer. De temperaturen voor vanavond zijn ongveer 18 graden op de Wadden tot zo'n 22 graden in het zuidoosten van het land. Vannacht neemt de kans op onweer, vanuit het zuiden steeds verder toe. Lokaal kunnen er stevige exemplaren tussen zitten die gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 15 graden in het noorden tot zo'n 17 graden in het zuiden van het land.
HOU DE BERICHTEN VOOR MAANDAG GOED IN DE GATEN.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier 24.... En bij jou 30 graden?? Wat ben je aan het doen?
Hier toch ook al 27° onder thermometer U.T.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Hier aan de de kust net iets minder warm. 
In mijn woning nu 24,5° Ik ga straks topless op het balkon zitten denk.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Even 2 foto's van gisteravond
Dit was de tweede bui en ging goed te keer.
Hier zie je het aankomen

Hier nog geen 5 minuten later helemaal donker.

JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
En ik liep gewoon buiten met dat hondenweer.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik zit dat zo eens te lezen op onweeronline.nl en ze hebben het daar over Tornado's en windhozen wat misschien hierheen komt? Dat zal toch niet zover komen hier, lijkt me sterk.
Die eerste foto is trouwens wel mooi 606 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Ik zit dat zo eens te lezen op onweeronline.nl en ze hebben het daar over Tornado's en windhozen wat misschien hierheen komt? Dat zal toch niet zover komen hier, lijkt me sterk.
Die eerste foto is trouwens wel mooi 606
Bedankt 
Btw de kans is er zeker en de kansen zijn gestegen.
Tornado's zijn al vaker voor gekomen alleen niet zoals je ze kent in Amerika.
Alleen de media zegt nooit tornado alleen windhoos ect
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ah oke nou we wachten het dan maar rustig af 
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
En ik liep gewoon buiten met dat hondenweer.
Is die zwarte cape eigenlijk waterdicht?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja! 
Geld heb ik niet, maar wel goede spullen!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
En ik verwachtte al van jou dat jij dat verwacht van mij. 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Heerlijk gister die onweer en die regen ben er meteen in gaan staan! Even lekker afkoelen alleen is het nu weer zo verrot warm!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
De lucht word hier weer goed donker. In de verte alweer onweer te horen en gaat ook weer harder waaien. Daar gaan we weer 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Hier nu een flinke hagelbui zonder onweer ditmaal.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Heb ook een video gemaakt gister, dit is na die 2 foto's
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik heb weer genoten gisteravond van de flitsen en het gedonder! Heerlijk...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Hier nog steeds niks, vraag me af of het vannacht hier wel iets heeft voorgesteld.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ontzettende harde wind hier met regen en grote hagelstenen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Maartensdijk, tussen Utrecht en Hilversum in.
Edit: en de zon schijnt weer 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
zondag 11 juli 2010 15:59 uur, door Jan van Ooijen
Vanavond kan er in het oosten van het land een enkele bui gaan vallen dat mogelijk gepaard kan gaan met onweer. De temperaturen voor vanavond zijn onegveer 18 graden op de Wadden tot zo'n 22 graden in het zuidoosten van het land. Vannacht neemt de kans op onweer, vanuit het zuiden steeds verder toe. Lokaal kunnen er stevige exemplaren tussen zitten die gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. De temperaturen voor vannacht zijn ongeveer 15 graden in het noorden tot zo'n 17 graden in het zuiden van het land. De wind is zwak boven land 2 bft en aan de kust en in het noorden staat een zwakke tot matige wind 2-3 bft en komt vanuit het zuidwesten. Morgen krijgen we vanuit het westen uit te maken met een storing, van tijd tot tijd krijgen we te maken met zware regen en onweersbuien die gepaard kunnen gaan met hagel en windstoten. Lokaal kan er wateroverlast gaan voorkomen. De temperaturen voor morgen zijn ongeveer 21 a 22 graden in het westen tot zo'n 29 a 30 graden in het oosten van het land.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
(moet jij zeggen! trek nou maar gewoon een oranje jurk aan
.....
)
Fototopic! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Heerlijk, hier ook voor het eerst even flink tekeer gegaan. Lekker koel buiten nu.