• 177.911 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.041 votes
Profile

Verslavingen

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Het stomste wat ik in de laatste weken al gehoord heb.

[sarcasm]Eerder het stoerste wat ik in de laatste weken heb gehoord[/sarcasm]

Bert1

• 2196 messages
  • 0 votes

Eerder het meest relativerende wat ik in de laatste weken al gehoord heb.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Waarom is dit zo stom?. Ben dan wel geen 17 maar mijn gezondheid deert me ook niet veel. Ik leef zeer ongezond en ik weet dat als ik zo door ga dat ik daar over een paar jaar de rekening van krijg. Maar dat is mijn keuze.

En dan roepen er mensen: o jeetje dat is wel heel erg stom. Wie ben jij om dat te bepalen?!

Ozarklynch

• 1317 messages
  • 581 votes

Het deert mij alleszins niet veel wanneer iemand anders er ongezonde habits op nahoudt, dat kan ieder voor zichzelf uit maken. Ikzelf trek dingen als overdreven vettig voedsel, snoepgoed, cola, etc. gewoonweg niet. Sterker, zelf word ik bij overdaad van bovengenoemde vrijwel onmiddelijk slecht. Achja, doe gewoon waar je, je goed bij voelt denk ik dan. Genieten met mate is in mijn ogen veel lekkerder, en gezonder op de koop toe.

kArIzMa_TuRk

• 3642 messages
  • 0 votes

@ arkadi: als je zo daarover denkt hé,

sorry maar dan spoor je echt niet. en als mensen dit

o jeetje dat is wel heel erg stom
zeggen tegen je, proberen ze jou juist te helpen, ze proberen je van je stomiteit af te leren!

sommige mensen...

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

arkadi wrote:

Ik leef zeer ongezond en ik weet dat als ik zo door ga dat ik daar over een paar jaar de rekening van krijg. Maar dat is mijn keuze.

Je denkt dat je het weet. Je weet wat ongezond leven is, maar je weet helemaal niet wat het is om echt ongezond te zijn. Dag na dag, jaar in jaar uit.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Zolang een ieder, als het op aan komt (de rekening gepresenteerd krijgt), niet de slachtofferrol oppakt, mag men vooral doen wat men denkt dat goed voor hen is.

ontopic:

Thee: teatime is heilig

Zoetigheid: witte chocola, spek, winegum

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

(quote)

Je denkt dat je het weet. Je weet wat ongezond leven is, maar je weet helemaal niet wat het is om echt ongezond te zijn. Dag na dag, jaar in jaar uit.

Geloof me ik weet wat het is om ongezond te zijn.

Als mensen daarna nog steeds het woord stom gaan gebruiken kan ik echt niet hebben.

wie ben jij of iemand anders om dat voor mij te bepalen.

Mensen in mijn directe omgeving kunnen dit ter sprake brengen maar daar houd het echt wel op.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

[quote]ToNe wrote:

Zolang een ieder, als het op aan komt (de rekening gepresenteerd krijgt), niet de slachtofferrol oppakt, mag men vooral doen wat men denkt dat goed voor hen is.

Zo is het maar net.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

- Slechte muziek (ook wel eens goede tussendoor )

- Dvd's kopen (kan lastig wat laten liggen)

- Ongezond (veel) eten & drinken

- Internet

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

niet om trots op te zijn nee maarja, drugs is mijn ding, verder hoef ik er ook niks over te horen eigenlijk wat mensen daar over denken.

daarnaast waar ik wel trots op ben is mijn film verslaving! maarja, wie niet he hier.

en was vroeger mega game verslaafd maar vind het allemaal maar te duur geworden, werk ook niet dus echt betalen lukt dat niet, en sinds die xbox 360 gebeuren is gekomen zijn de prijzen toch eens gestegen joh!

en kan niet zonder pc en....spaghetti.....

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

BlueSword wrote:

drugs is mijn ding

Je mag wel wat specifieker zijn ...

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

haha sorry... ik zelf gebruik wiet, xtc en speed.... maja mensen gaan dan denken dat ik zielig ben ofzo of een mietje (stond op eerste blz ), en zelf noem ik mij ook helemaal geen junk ofzo.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

En dat als jugend in het o zo keurige Almere?

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

jugend?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Jeugd.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Ach, 't hoort toch bij die leeftijd? Ik hoop maar dat je gauw opgroeit.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

Quentin wrote:

Ongezond (veel) eten & drinken

Is echt slecht . Doe je er wat aan? Ik had dit ook maar toen ik er eenmaal achterkwam dat mijn bmi bijna op de 21 zit, ben ik er maar wat aan gaan doen.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ja al een paar keer geprobeerd, zonder veel resultaat ... verval al snel terug in zoiets. Drink nu wel alleen nog water ipv fris.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Ik ben aan film en radio verslaafd. Er zijn zoveel films die ik nog wil zien... Ik zit er aan te denken om het in 2007 te limiteren tot 1 of 2 films per week.

Op werk luister ik de hele dag naar de radio - talk en muziek - behalve als ik telefoontjes of meetings heb. De hele dag earplugs in m'n oren en meestal eet ik m'n lunch op kantoor zodat ik door kan luisteren.

Vroeger was ik verslaafd aan eten. Ik was meer dan 300 pond, en heb 100 pond verloren een paar jaar geleden. Op 31 December 2003 maakte ik de nieuwjaarsresolutie om nooit meer fast food te eten (McDonald's, Burger King, enz. - ze zitten hier in de VS op elke hoek). Ik ben alleen een paar keer een McDonald's binnengegaan om naar de WC te gaan zindsdien (ik moest wel koffie of wat drinken bestellen, maar dat noem ik tenslotte geen 'eten'). Het is niet altijd makkelijk - ik rij nog wel eens 16 of 18 uur en onderweg zie je bijna alleen maar fast food- vaak niks anders. Ik mis vooral de Taco Bel maar ik ben trots dat ik nu 3 jaar zonder heb geleefd. Wel eet ik nog steeds patat, kroketten, enz. als ik in Nederland ben.

Mijn andere verslavingsgeschiedenis zal ik voor me houden aangezien ik onder mijn echte naam op MovieMeter sta.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Quentin wrote:

Ja al een paar keer geprobeerd, zonder weinig resultaat ... verval al snel terug in zoiets. Drink nu wel alleen nog water ipv fris.

Ja, doe ik ook. Ik drink op werk zowat de waterkoeler leeg en drink verder 3 of 4 flesjes per dag. Alleen jus d'orange 's ochtend's drink ik nog. Vruchtensap heeft erg veel calorieen dus daar kan je ook dik van worden.

BlueSword

• 1725 messages
  • 0 votes

right.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5735 votes

streeter wrote:

(quote)

Ja, doe ik ook. Ik drink op werk zowat de waterkoeler leeg en drink verder 3 of 4 flesjes per dag. Alleen jus d'orange 's ochtend's drink ik nog. Vruchtensap heeft erg veel calorieen dus daar kan je ook dik van worden.

Maar water is niet het enige. Als je gewoon tussendoortjes afschaft.. Ik weet dat dat erg lastig is, maar went al gauw. Ik leef nu ook op 3 maaltijden per dag + water ('s ochtends melk). Soms wat fruit. Toen ik ermee begon was het echt een ramp, maar ik heb er nu geen last meer van.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Ik ben verslaafd aan:

- Sporten

- Zoveel mogelijk hoofdsteden automatiseren.

- Boeken kopen die te maken hebben met reizen/geografie/topografie.

- Ijs

En een maand zonder een fietsenband te plakken is niet te doen voor mij.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

maxcomthrilla wrote:

I

- Zoveel mogelijk hoofdsteden automatiseren.

.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

kos wrote:

(quote)
.

Wat snap je daar niet aan ?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ik snap er ook niets van hoor ...

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik weet ook niet hoe je een hoofdstad moet automatiseren... ik neem aan dat het iets als bezoeken moet betekenen...?

En een maand zonder een fietsenband te plakken is niet te doen voor mij.

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

of uit je hoofd leren?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

us_raider wrote:

Ik weet ook niet hoe je een hoofdstad moet automatiseren... ik neem aan dat het iets als bezoeken moet betekenen...?

Jongens toch, is dit niet de computergeneratie? Ik ga ervan uit dat automatiseren met computers te maken heeft.

Waarschijnlijk gooit Maxcomthrilla de hoofdsteden in zijn computer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.