• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Verslavingen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hou jij het maar bij koekjes voorlopig.

Cherry (L)

• 86 messages
  • 66 votes

Ice- Tea

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

(verwijderd) wrote:

Ben ik blij dat ik momenteel alleen maar verslaafd ben aan die bastonges koekjes.

Een feest in je mond.

Mjammie! Lekker soppen in de thee (of koffie)

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd ook niet zonder mijn spicy noodle soepje in de middag kan.

4 uur cup-a-soup? Zoiets ja, maar dan veeel lekkerder

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Leland Palmer wrote:

De geloofwaardigheid is er nu af, soom. Wees eerst maar eens een jaar gestopt en meld het hier dan. Eerder heeft het geen zin en gelooft toch niemand je.

.

Ik geef toe dat ik het om de haverklap roep, maar waarom zou ik het niet elke keer menen .

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Zal allemaal best. Je weet iig blijkbaar nog niet wanneer je een bericht serieus of juist niet zo serieus moet nemen. Die smiley op het einde gemist? Of had ik er nog 3 bij moeten doen om de boodschap duidelijk over te laten komen?

Vind het voor de rest gewoon wel grappig hoe vaak je komt melden dat je gaat stoppen. Het gaat je deze keer ook echt niet lukken.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1019 votes

soom wrote:

Ik geef toe dat ik het om de haverklap roep, maar waarom zou ik het niet elke keer menen .

Dat is juist zo typerend voor een verslaafde die niet wil stoppen. Als je écht wilt stoppen, doe je het nu. Met het om de haverklap roepen houd je uiteindelijk alleen jezelf voor de gek.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

soom wrote:

Het is net wat HarmJan zegt. Houd het eerst maar eens lange tijd vol. Volgens mij ben jij iemand met zeer weinig discipline, dus ik denk ook niet dat het je lukt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ze probeert het toch wel? Al is dat volgens eigen zeggen '100.000 keer'. Sommige doen er 2 keer over, andere 5 en een ander nóg langer. Ze doet volgens mij wel haar best hoor.

Is dit een vorm van negatief zijn in de hoop dat ze dan extra motivatie krijgt? Omgekeerde psychologie?

@ soom: In ieder geval succes ermee! De eerste stap is gezet.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Nee het is gewoon hoe ik er over denk. Als het haar motiveert is dat prima, maar loop het inderdaad niet 100.000 keer te roepen en toch niet doen.

Als je tig keer faalt zal het toch ergens aan je doorzettingsvermogen liggen lijkt mij.

Maar ik wens haar in ieder geval veel succes.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Gewoon nooit beginnen met roken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad. Walgelijk

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Nee hoor, best lekker. Op z'n tijd. Ik ben en blijf een gelegenheidsroker. Je moet net als met alcohol en drugs gewoon matig zijn. Incidenteel kun je een keertje doorzakken, zolang het maar geen gewoonte wordt. Stoppen is dus onzin, tenzij het echt door een arts wordt aangeraden.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Tja.. wat is een gelegenheid? Het probleem is dat bijna niemand zich kan beperken tot een feest of weekend. Ikzelf rook af en toe een jointje, veel beter.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

1 van mijn favoriete frisdranken: Dr. Foots

Ze zijn erg beperkt verkrijgbaar, was dus afgelopen zaterdag in een winkelcentrum waar ze het wel verkopen en heb der meteen 4 flessen gehaald

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Minotaures wrote:

1 van mijn favoriete frisdranken: Dr. Foots

Ze zijn erg beperkt verkrijgbaar, was dus afgelopen zaterdag in een winkelcentrum waar ze het wel verkopen en heb der meteen 4 flessen gehaald

Dr. Foots? Is dat niet gewoon een B-variant van de Dr. Pepper?

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

John Lee Hooker wrote:

Het probleem is dat bijna niemand zich kan beperken tot een feest of weekend.

Dat is niet helemaal waar. Er zijn toch echt mensen die dat wél kunnen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik vind slapen toch ook wel verslavend werken. Lekker in je dekbedje rollen en (uit)slapen. Je merkt het wel als je dat een weekje niet kunt, dan tel je (nouja, ik) echt af tot de dag dat ik lekker lang kan slapen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Deze tijd van het jaar steekt mijn ándere verslaving - naast films - meestal weer de kop op: speculaas!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

@BenicioDelToro:

Idem hier.

Maar ik hou het wel strikt beperkt.

Nooit vóór oktober, en niet na december.

Ook geen grote hoeveelheden.

Waarom?

In speculaas, pepernoten, ontbijtkoek (maar ook in chips bijvoorbeeld) zitten een aantal kankerverwekkende stoffen: Acrylamide en Coumarine.

Matig gebruik is aan te bevelen.

Dus zeker niet het hele jaar door deze producten regelmatig nuttigen.

Ik vermoed dat het spul ook wel in 'Bastognes' zal zitten, gezien de speculaas-achtige structuur en geur.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

In speculaas, pepernoten, ontbijtkoek (maar ook in chips bijvoorbeeld) zitten een aantal kankerverwekkende stoffen: Acrylamide en Coumarine.

Waarschijnlijk.

Ik eet trouwens speculaas als een malle en rond Sinterklaas zijn de pepernoten niet aan te slepen.

Dus hopelijk blijft de kanker nog even weg.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Vroeger enkele games helemaal kapot gespeeld (Call of Duty en meerdere fifa's).

En qua film ben ik sneller verknocht aan een serie dan aan films. Als ik dvd een van friends erin doe kan ik nauwelijks stoppen met kijken tot ik de laatste aflevering gezien heb. Op dit moment ervaar ik exact hetzelfde bij The Sopranos. Kijk waarschijnlijk de hele serie in krap 2 weken (+-4400 minuten aan beeld), terwijl de gewone zaken als studie en sport er ook nog tussenin gepropt moeten worden. Met name slaap lijdt eronder .

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Bardt1980 wrote:

(quote)

Dr. Foots? Is dat niet gewoon een B-variant van de Dr. Pepper?

soort van.. bij Pepper heb je veel prik en weinig smaak, met Foots andersom

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Roel- wrote:

Als ik dvd een van friends erin doe kan ik nauwelijks stoppen met kijken tot ik de laatste aflevering gezien heb.

Oh my god ja.. ik kan nog steeds 3/4 van alle afleveringen zo meespreken. Heb ze echt kapot gedraaid toen.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

En alle grappen blijven altijd zo grappig ook al weet je precies wat er gaat komen

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

soom wrote:

(quote)
Dat is niet helemaal waar. Er zijn toch echt mensen die dat wél kunnen.

Ik zeg ook 'bijna niemand'. Bijna iedereen die rookt, rookt regelmatig. In de pauzes van school bijvoorbeeld. Aangezien die er drie zijn per dag, zijn dat drie sigaretten. Dan nog een als school afgelopen is. Dan waarschijnlijk nog wel één of meer in de middag of avond.

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Ja mee eens. Ik heb ooit met een aantal huisgenoten een Friends marathon gehouden. Ik kan je zeggen, het is echt niet mogelijk alle afleveringen achter elkaar te kijken, puur omdat de slaap er inhakt. Maar iedere aflevering blijft leuk. Zelfs als je er al tig achter elkaar gezien hebt.

Hetzelfde heb ik trouwens met Family Guy. Daar wil ik ook wel eens een marathon voor houden.

jstinissen

• 336 messages
  • 17991 votes

Online gaming (mijn verslaving als sinds ik 12 was)

begon allemaal met Half-life deathmatch

nu Team fortress 2, Starcraft 2 en heb 3 jaar World of warcraft gespeeld maar ben gestopt.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Herkenbare dingen allemaal hierboven. Wat bardt zegt, heb ik ook regelmatig gedaan. Met vrienden eerst darten bij me thuis en dan Friends erin, van tevoren zeggen dat je maar 1 seizoen gaat kijken maar dan toch tot de middag daarop blijven kijken.

En ik ben ook een gelegenheidsroker, laatst was bijvoorbeeld een leuke aangelegenheid en stak ik er 1 op.

En wat Boordappel heeft, pepernoten en OMG Chocoladepepernoten OMG. Dat is echt zo op ok zo'n zakje, niet te zuinig. Dan wil ik er de hele avond meedoen maar dan is ie na 1 uur al op ofzo.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1738 votes

Starcraft II is pas een dikke verslaving zeg...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.