• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.012 votes
Profile

Verslavingen

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Klopt, alcohol werkt ook sneller als een lichamelijke verslaving, moet eerlijk zeggen dat ik voor dat ik wist wat Thc echt was er ook anders tegen aan keek, maar das puur het beeld wat de maatschappij je wilt geven..

Zolang je het met mate doet, is er geen probleem

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

U-96 wrote:

Ik zit zelf op Pokerstars. Heb veel NL gespeeld, maar FL (fixed) heeft voor mij als groentje toch wel even de voorkeur want NL is toch veel risico. (laatst toch wel in 1 minuut ruim 4000 gewonnen. Was ik toch wel erg blij mee)

Zó, wat waren de blinds aan zo'n tafel?

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

Mescaline wrote:

Zolang je het met mate doet, is er geen probleem

Precies, en dat geldt eigenlijk voor alles. Die waarshcuwende slogan was er lange tijd dan ook niet voor niets.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Yep, en dat die waarschuwingen er zijn is alleen maar positief, maar ze kunnen overdrijven

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Bartt88 wrote:

Zó, wat waren de blinds aan zo'n tafel?

Ben er ff bij vergeten te zeggen dat 't om oefengeld gaat!

Geen flauw idee van de blinds, maar het maximum aan chips was 2000. Ik pakte gewoon een grote tafel, want ik wilde van al m'n credits af, maar het had behoorlijk anders uitgepakt.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

U-96 wrote:

Ben er ff bij vergeten te zeggen dat 't om oefengeld gaat!

Geen flauw idee van de blinds, maar het maximum aan chips was 2000. Ik pakte gewoon een grote tafel, want ik wilde van al m'n credits af, maar het had behoorlijk anders uitgepakt.

Oh, haha ik dacht al. Wat een zelfverzekerd en gelukkig groentje is dat wel niet.

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Aan een echte tafel vind ik veel leuker spelen. Mensen zeggen dan altijd dat ik een echte pokerface heb.

Bartt88

• 1577 messages
  • 1021 votes

U-96 wrote:

Aan een echte tafel vind ik veel leuker spelen. Mensen zeggen dan altijd dat ik een echte pokerface heb.

Good going. Succes verder!

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

4000 aan oefenchips is nog vrij weinig als ik eerlijk ben.

Wanneer je Omaha NL speelt heb je soms binnen 1 hand 20k aan oefenchips. Maar dat is ook niet leuk spelen want vrijwel 4/6 aan zo'n tafel gaat iedere hand All Inn.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

raymondo wrote:

Met verbieden word een product alleen maar gewilder en schieten de prijzen alleen maar omhoog, en word het gekocht via zwarte handelaren dus het is niet meer controleerbaar.

Bij meeste koffieshops komt het ook via zwarte handelaren binnen dus dat zal niet veel veranderen. Alleen de verkoop is 100% controleerbaar (niet dat het ook gebeurt). Als elke shop van een legale bron zou kopen, waren er niet zoveel koffieshops. Dat de prijzen omhoog gaan lijkt mij beter, of het gewilder is maakt niet uit doordat er minder plaatsen zijn om het te krijgen en de prijzen hoger zijn zullen minder mensen het innemen.

Maar ik ben niet voor het verbieden, ik vind dat mensen een koopvergunning moeten aanvragen. Want het huidige systeem waar je 18 bent en zomaar binnen kan lopen en wiet kan kopen vind ik niks.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Unibet is ook vrij verslavend om eerlijk te zijn. Gokken op Saudi Arabische voetbalwedstrijden enzo.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Jamie Gold had in 2006 wel een heleboel geluk. Ik heb zelf het World Series Of Poker-spel op de PS2 veel gespeeld, en veel bij Everest. Geef er geen geld aan uit, want dat zit er niet in, maar op de PS2 een bracelet winnen is toch erg leuk.

Voorkeur gaat uit naar No Limit Hold'em, maar ik vind Omaha, Omaha Hi-Lo, maar ik vind Razz en Kansas City Lowball ook heerlijk. Kijken wie de 'slechtste' hand heeft. Gaat mij vaak beter af dan Hold'em.

Fortune

• 4315 messages
  • 2772 votes

Jamie Gold is echt een knuppel in poker het enigste waar hij echt goed kan is precies de juiste dingen zeggen dat de andere spelers in verwarring brengt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hij presteert niet al te best maar tuurlijk win je een main event niet met alleen geluk. Erg kundige speler, oo keen meester in psychologische oorlogsvoering, roept rare dingen, doet rare dingen maar die zelfverzekerdheid toen .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Omdat ie bijna elke keer de nuts had, ja. Hij zei wel mooi telkens wat ie had en ze trapten er allemaal in

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Dubbelfrisss met dit weer en nog een Magnum, de Caramel & Nuts.

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

Naomi Watts wrote:

Hij presteert niet al te best maar tuurlijk win je een main event niet met alleen geluk. Erg kundige speler, oo keen meester in psychologische oorlogsvoering, roept rare dingen, doet rare dingen maar die zelfverzekerdheid toen .

Dat was echt fenomenaal, en gewoon stackleader zijn vanaf het begin.

Denk niet dat er ooit iemand is geweest die er zoveel mensen eruit heeft geknikkerd.

Voor de rest vind ik het een lul.

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Vier weken achter elkaar niet geblowed.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

No shit?

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

No shit.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

9 uur achter elkaar niet geblowed.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Ventilator kapot?

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Stekker dr uit he.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Touché!

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

SelmaDuim wrote:

Blowen heb ik wel veel gedaan en het is best leuk.... als je 16 bent. Maar om als volwassene te blijven blowen is een beetje sneu.

Het is al even geleden (in internet-tijd dan), maar hier wil ik wel even op reageren.

Als volwassene blowen is "sneu"? Gaat er een bepaalde gedachtegang achter dat idee schuil, of neem je gewoon blind de maatschappij-bepaalde opvatting over? Vind je het gewoon "raar", "anders" als iemand dat doet?

Wat is er nu mis mee om af en toe als volwassene een jointje op te steken, om even tot rust te komen of zo? Daar doe je toch niemand kwaad mee?

Laat iedereen gewoon doen waar hij zich goed bij voelt, zolang hij niemand kwaad doet, in plaats met van dat vingertje te wijzen.

ASman wrote:

Dat iedereen zich maar met hun eigen leven gaat bemoeien. Er is niets sneu aan op gezette tijden ( bij mij valt dat meestal zo om de 3 weken ) een jointje te roken.

Helemaal mee eens.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Hier nog een grappige link: Very Important Potheads - veryimportantpotheads.com.

Om het filmgerelateerd te houden: mijn favoriete regisseur en actrice staan ook in dat lijstje .

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Don Dijk wrote:

Stekker dr uit he.

Ik heb een arco!

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Met hand-aandrijving?

planet_of_death

• 3962 messages
  • 178 votes

Frenetic

• 203 messages
  • 1425 votes

Verslaafd aan Voetbal en ook beetje pc. Maar eigenlijk is geen enkele verslaving goed

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.