- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Verslavingen
Verslavingen
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Rook gelukkig geen tabak. Teminste een zorg minder.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Money is Overrated 
De 'meeste' vrouwen willen mannen met geld dat is bewezen. Niet dat ik er volledig mee eens ben natuurlijk,
Als het bewezen is dan maakt het niet uit of je er mee eens bent, dan is het zo. 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
2 tot 3 keer in de maand is best veel, blijft het dan bij 1 jointje? of ga je dan meestal wel naar een stuk of 4/5 ?
Das toch niet veel of ligt dat aan mij?
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Nou als je 2 a 3 keer per week een 12+ uur sessie hebt is het anders dan 2 a 3 jointjes per maand.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Dan heb je wel een probleempje als je dat 3 keer per maand doet ja 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Per week helemaal. 
Hoe doe je dat Achmed? Kost je ook klauwen vol geld zeker, of heb je een leuke connectie?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dan heb je ook een verhoogde kans om schizofreen te worden.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Vergeet ook vooral niet notities te maken van je eigen adres, rekeningnummers, namen van vrienden en familieleden, wachtwoord voor MM etc., zolang het nog lukt. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou als je 2 a 3 keer per week een 12+ uur sessie hebt is het anders dan 2 a 3 jointjes per maand.
Misschien interpreteer ik het verkeerd hoor, maar hij zegt toch niet dat hij dat zelf doet?
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Nee, dat klopt.
Meer een algemene hint voor diegenen die dat quotum wel wensen te halen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja toch? Vroeg me al af waarom hij plots zoveel reacties kreeg, lijkt me niet dat hij dit zelf doet.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ach so! Had ie het maar beter moeten uitleggen hoor. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Nee, ik ken er wel een paar en die probeerde ik nu zoveel mogelijk te ontwijken. Ze waren ooit vrienden van me, maar op een gegeven moment dan realiseer je gewoon dat je er boven staat. Ik heb met hun wel wat domme dingen gedaan, waar ik nu spijt van heb. Maar ik beschouw het als een ander leven.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Prima 
Maar die roken dus 2 á 3x per week 12 uur achter elkaar? In de zin dat ze de hele dag in de shop zitten? Daar heb ik ook helemaal niks mee, in zo'n shop zitten.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Nee, een van hun heeft een kelder vol plantjes die jongen komt zijn huis niet meer uit volgens mij.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lekker leven heb je dan. Wil zo iemand over 5 jaar wel eens zien.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nee, een van hun heeft een kelder vol plantjes die jongen komt zijn huis niet meer uit volgens mij.

AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Het is erg jammer inderdaad, die jongen was ook een van me eerste vrienden toen ik naar Nederland kwam. Ik ben praktisch met hem opgegroeid en het is dan jammer om te zien wat hij met zijn leven doet.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ja idd. Ik wil je vriend niet veroordelen ofzo hoor, maar ik vind dat altijd redelijk kansloze types die de hele dag alleen maar roken.
Ik kom regelmatig in de shop, maar ik blijf er nooit zitten. Altijd zie ik dezelfde types, of het nou overdag is of 's avonds. Get a job or get a life denk ik dan. Maar ja, je mag niet vooroordelen eigenlijk.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Zwak zijn ze zeker, het is ook een makkelijk uitweg. Als ze een probleem hebben gaan ze wiet roken om het even te vergeten, ipv. het op te lossen. En dat is zwak want ze blijven het maar uitstellen.
Ik heb hem in het verleden geprobeerd te helpen, maar na een tijdje had ik door dat hij mij gebruikte om zijn vuile werk op te lossen. 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Haha, zo simpel was het jammer genoeg niet.
Maar dit wordt een beetje deprimerend heeft iemand misschien een leuke verslaving; Shoppen, Koekjes ofzo...