- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Brix
-
- 19706 messages
- 5139 votes
Je zou niet meteen aan Duitsers denken wanneer je die 'Jungs' zo bezig ziet en hoort.
Image groepje.
Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Dit blijft 1 van m'n favoriete nummers of all time:
Deze zijn chill:
Leland Palmer
-
- 23787 messages
- 4909 votes
Die top-40 muziek van ''deze tijd'' boeit me niet veel, maar soms zit er een uitschieter tussen. Lady GaGa vind ik best wel een geniale artiest, die ook nog eens prachtig (live!) kan zingen. En ik kan het niet helpen, maar ik vind dit een geweldig nummer.
Owh ja, de nieuwe van Katie Melua vind ik ook goed:
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
riesma
-
- 3706 messages
- 3085 votes
Een paar heerlijke chill/deep-housenummers die bij het mooie weer van de afgelopen pasten.
riesma
-
- 3706 messages
- 3085 votes
Twee clips van de (asloze) IJslander Berndsen. De muziek blijft lekker hangen en de clips mogen er ook zijn. Waarbij Supertime toch een beetje morbide is, maar tegelijk wel vetjes.
riesma
-
- 3706 messages
- 3085 votes
Nou, vooruit, om het Scandinavische thema af te sluiten, Röyksopp - What Else Is There?
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Trouwens Riesma, heerlijke deephouse nummers die je hier neer hebt geplant. Ik luister daar ook erg vaak naar, heerlijk!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14484 votes
The Annoying Song is geniaal!
Ook behoorlijk annoying (volgens meerdere mensen) is Danielson Famile. Eens kijken hoe die band bevalt!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Stephan73's Danielson: Droogjes, wel leuk, maar haalt het niet bij Butthole surfers. Ik denk inderdaad na een hele plaat zelfs best wel 'annoying'. 
belizard
-
- 1777 messages
- 506 votes
Deze gast is echt heel goed, hij speelt in 8 minuten kleine stukjes van 32 liedjes en doet dat ook nog eens goed.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
@ Stephan73's Danielson: Droogjes, wel leuk, maar haalt het niet bij Butthole surfers. Ik denk inderdaad na een hele plaat zelfs best wel 'annoying'.
Op 3.24 noemt ICE-T The Butthole Surfers zelfs Necessary Evil.
Hoe annoying zouden die gasten in het echt zijn joh 
riesma
-
- 3706 messages
- 3085 votes
Ter ere van de vandaag overleden GangStarr rapper: "Big Guru, Rest in Peace!"
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
RIP Guru.
Zonde, zijn stijl van rappen had toch iets bijzonders. Ik ben benieuwd wat de andere helft van Gangstarr ( DJ Premier) nu gaat doen.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ben niet direct een fan van de man, maar hier heeft hij toch een prachtige cover van gemaakt. The Mercy Seat van Nick Cave.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Madecineman: Rap en rock/metal: Op z'n tijd een fijne combi:
Mike!
(
)