- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote muziektopic
Het grote muziektopic
Brix
-
- 19706 messages
- 5139 votes
Ja, en die doen de naam van de band eer aan, haha...the wrecking crew at work.
Rámmen..yes!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nee, hij heeft zich bekeerd ofzo, geheel volgens trend.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Nu er toch over Howlin' Wolf wordt gepraat, hier mijn favoriete nummer van 'm: Howlin' For My Darlin'.
Brix
-
- 19706 messages
- 5139 votes
@GinolaEHV:
Hé, dat is ook een van mijn favoriete Wolf songs.
Vroeger stond het nummer jarenlang op het repertoire van mijn band.
Maar zoals van Howlin' Wolf zelf klinkt het natuurlijk van niemand anders.
(Ik ken de tekst wel nog steeds van buiten, haha)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Def Leppard heb ik ooit live gezien op Graspop maar die vielen serieus tegen eigenlijk. Dit nummer is niet slecht maar ik had meer verwacht van een groep met zo'n klassiekerstatus... Ik heb er nu nog altijd spijt van dat ik naar Leppard ben gaan zien in plaats van Saxon 
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Def Leppard heb ik ooit live gezien op Graspop maar die vielen serieus tegen eigenlijk. Dit nummer is niet slecht maar ik had meer verwacht van een groep met zo'n klassiekerstatus... Ik heb er nu nog altijd spijt van dat ik naar Leppard ben gaan zien in plaats van Saxon
wil de heren van Leppard wel ooit zien, maar ben bang dat dat nooit gaat gebeuren 
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Vond/vind de muziek van Sting en Bryan Adams over het algemeen ook erg sterk.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
(Van de plaat 'Viva last blues' van Palace Music, aka Bonnie 'Prince' Billy, aka Will Oldham)
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Kwam op 17 juni 1967 vanuit het niets binnen op nummer 1 in de Radio Veronica Top-40...
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3634 votes
Heb me de afgelopen weken sufgezocht naar dit liedje, maar eindelijk gevonden! Lekker maan!
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
ik krijg dit nummer maar niet uit mijn hoofd
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3634 votes
Weg met Rihanna, doe deze kerels maar!
(Wat zijn 't knappe kerels trouwens, was me nog niet eerder opgevallen.)
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2412 votes
Volgens mij is Ronald Jenkees ernstig autistisch en anders doet hij gewoon expres alsof hij erg vreemd is, maar keyboard spelen kan hij als geen ander.
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
He-le-maal te gek!
Nooit van deze gast gehoord trouwens...
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Ah ! Muziek !
Ik ben persoonlijk weg van Rap en Hip-Hop en wat RnB. Mijn nummer 1 favoriete muziekgenre. En dan doel ik specifiek op die van de jaren '90. Tupac, NWA, Wu, Cypress Hill, Snoop, Biggie,...en Eminem in de iets recentere beweging. NIET de Lil Wayne en Kanye West- rotzooi van tegenwoordig.
Tupac Shakur... held !
Wat ik hier en daar ook nog best te pruimen vind, zijn sommige bepaalde rockgenres zoals de oude Nu-Metal ( Korn, Deftones,, Limp,... tja sorry ),sommige Metalcore, NYHC ( Madball,...), Groove metal ( Machine Head, Pantera,...) ,Grunge ( Pearl Jam, Nirvana,...) Industrial (Fear Factory) en de bands Faith No More ( Patton
), Tool, Soulfly en Hatebreed zijn ook sterk. Ik hou totaal niet van de oude trash-black- of deathmetal, de heavy metal ( Iron Maiden enzo
), ik word ziek van gothic, emo, screamo ( met uitzondering van Alexisonfire),...- muziek. Enfin, van al de rest hou ik eigenlijk niet.
Pantera ruled !
En bepaalde electronische genres ( met name DrumnBass, Dubstep, Hardcore en Hardstyle) vind ik ronduit zalig.
En natuurlijk Willie Nelson niet vergeten !
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Volgens mij is Ronald Jenkees ernstig autistisch en anders doet hij gewoon expres alsof hij erg vreemd is, maar keyboard spelen kan hij als geen ander.
(embed)
(embed)
Inderdaad, dat gekke (autistische?) gedrag/hoofd van 'm maakt het des te leuker dat hij zulke zieke dingen produceert. Hoe meer ik zijn filmpjes kijk hoe mooier het word, erg strak allemaal!
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
(embed)
(embed)
(embed)

Primus is altijd tof als je even niet zo lekker in je vel zit. Erg leuke muziek.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2412 votes
Inderdaad, dat gekke (autistische?) gedrag/hoofd van 'm maakt het des te leuker dat hij zulke zieke dingen produceert. Hoe meer ik zijn filmpjes kijk hoe mooier het word, erg strak allemaal!
Ja, ik ben wel een beetje fan van hem.
Hoe meer je het ziet/hoort, hoe meer genialiteit je er in ontdekt.