• 178.193 movies
  • 12.222 shows
  • 33.996 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.678 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

Band Of Brothers gaat min of meer over vrijheid voor de mens. Het gaat over de WO II. Het is in ieder geval een goede film, en ik ben lang niet de enigste die dat vind.

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Stigmata

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

"Screamers" is precies de film die je zoekt als ik je punten zo lees.

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Ik heb voor mijn Engels presentatie een presentatie gehouden over gladiatoren, natuurlijk geïnspireerd door "Gladiator". Ik heb daar nog een stukje van.

Je kunt praten over:

*verschillende gladiatorenspelers.

*vrouwelijke gladiatoren.

*Het jagen op dieren in de Arena.

*Zelfs historische beweringen van watergevechten met boten in het Collosseum!

*keizer Commodus (ook in de film).

*Het soort mensen dat meedoen aan de spelen.

*Hoe lang en hoe vaak je kunt spelen als Gladiator en hoe je je vrijheid wint.

*De wapens van gladiatoren.

*Gladiatoren in de tegenwoordige tijd: sporten die lijken op de gladiatorenspelen en die dezelfde sensatie hebben, van voetbal tot boksen.

Als je de dubbeldisc dvd hebt van Gladiator kun je de extra's met docu's goed gebruiken voor je presentatie.

Daarnaast zijn daar vele sites van die makkelijk te vinden zijn via google, je kunt altijd mijn deel nog krijgen.

Een aardige onderwerp, al zeg ik het zelf .

Niet n.a.v. het eerste, oorspronkelijke bericht.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

The One Ring wrote:

Nou je het zegt. Dat is Brazil precies.

Ik moest (net als sommige anderen) direct aan Blade Runner denken.

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

In Overigen > Algemeen > Centraal enquête/onderzoek topic:

Er worden steeds vaker topics geopend waarin gevraagd wordt om mee te helpen aan een onderzoek. Vandaar dat ik er maar eens een centraal topic voor heb aangemaakt. Ook ik heb dit keer hulp nodig

Voor een onderzoek op school moet er een kleine enquête gehouden worden. Deze peiling gaat over het gebied van veiligheid op hoogte. Alhoewel het niets met films te maken heeft zou ik jullie mening hierover toch zeer waarderen. De enquête bestaat uit slechts een paar vragen dus de tijd die voor het invullen staat zou geen belemmering mogen zorgen voor het al dan niet invullen.

Hier is de vragenlijst te vinden:

http://www.studentenonderzoek.com/

Bij voorbaat alvast hartelijk dank.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11909 messages
  • 5313 votes

Ingevuld. Hoop dat je er wat aan hebt.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

Ingevuld. Wat kost zo'n katrolsysteem nou eigenlijk?

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Thanks (ook Queto ), maar over die prijs zal ik niets zeggen om het resultaat niet te beinvloeden en BJK, ik heb er zeer zeker wat aan.

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Ook ingevuld. Ik ben wel benieuwd wat dat katrolding inhoud en het lijk me super eng (en duur)

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Wat is duur? Er zijn mensen die een niet veilig stuk touw met knopen overal mee naartoe slepen, omdat ze ooit met brand te maken hebben gehad.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

feanaro surion wrote:

het lijk me super eng (en duur)

Ik vind van niet. Op veiligheid staat immers geen prijs. Maar ook de overheid moet een deel van zijn verantwoordelijkheid nemen net zoals de brandverzekeraars, bijvoorbeeld door het minder betalen van premie wanneer men een goedgekeurde brandbeveiliging heeft.

Leno

• 5921 messages
  • 4402 votes

Ik heb er wat opmerkingen bij geplaatst, de Escaper komt er niet zo goed vanaf..

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

speedy23 wrote:

Op veiligheid staat immers geen prijs.

Tuurlijk wel.

Ook ingevuld btw.

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

ingevuld en op de trein gezet!

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Hij wordt lekker ingevuld en de resultaten zijn tot nu toe zeer interessant te noemen. Ook de op- en aanmerkingen.

(De hoeveelheid informatie over de Escaper is bewust zo gekozen.)

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Beetje vreemde enquete, ik wil zoiets eerst zien werken eer ik er uitspraken over doe .

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Als architectuurstudent ben ik behoorlijk op de hoogte van de brandvoorschriften voor nieuwbouw (zelfs de Nederlandse, die een pak strenger zijn dan die bij ons) en als die gevolgd worden loop je echt weinig risico. Mensen zijn alleen niet op de hoogte van de vluchtwegen die ze kunnen nemen of raken in paniek, maar ik denk niet dat zo'n katrolsysteem daar iets aan kan verhelpen. Neem maar gewoon de trap, ik doe niet al die moeite om mijn ontwerpen brandveilig te maken als dan iedereen uit het raam gaat zeilen .

Yekezzez

• 2512 messages
  • 1126 votes

Freud wrote:

Neem maar gewoon de trap, ik doe niet al die moeite om mijn ontwerpen brandveilig te maken als dan iedereen uit het raam gaat zeilen .

Haha

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Even wat anders, maar wilde er geen apart topic voor openen. Ik heb eet/smak geluiden nodig voor een film die ik maak. Kan alleen nergens wat vinden. Weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand zoiets op zijn computer staan wat hij/zij kan opsturen. (het zelf opnemen van smak geluiden is 2e keus) Alvast bedankt voor de moeite.

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Ja, daar had ik ook al gekeken. Probleem is alleen dat je daar moet voor betalen. Iig al harstikke bedankt

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Misschien is het een beetje off-topic, maar hoe is de studie media & cultuur. Ik studeer op dit moment iets totaal anders in Amsterdam en dat bevalt niet echt, en waarom zou ik van mijn grootste hobby niet mijn beroep maken. Maar is de studie moeilijk, en hoe is het toekomstperspectief voor degene die master film kiezen (is er nog geld mee te verdienen, aanbod van werk)?? Een aantal weken geleden was ik in het Filmmuseum voor Rashomon, maar die bleek alleen toegankelijk voor studenten van media & cultuur, en daar was ik niet echt blij mee . Maar ik hoor graag antwoord, zodat ik nog op tijd van studie kan veranderen..

splash

• 1 messages
  • 2 votes

Bij Cool! (2004):

Beste mensen,

Ik onderzoek de beeldvorming van jongeren over de Nederlandse film met Marokkaanse culturele inslag.

Hierbij heb ik gekozen voor het analyseren van de volgende drie films "Het Schnitzelparadijs", "Shouf Shouf

Habibi" en "Cool".

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze films vinden en heb daarom een vragenlijst opgesteld. Je kan de vragen overslaan die geen betrekking hebben op de film(s) die je gezien hebt. Via de volgende link kan je de vragenlijst invullen.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=17959&ln=ned

Ik garandeer anonimiteit in mijn verslag en zal het eindresultaat (als hier interesse naar is) doorsturen via de mail. Ook ontvang je een kleinigheidje als bedank.

Jullie mening is voor mij van groot belang dus ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

splash wrote:

Bij Cool! (2004):

Beste mensen,

Ik onderzoek de beeldvorming van jongeren over de Nederlandse film met Marokkaanse culturele inslag.

Hierbij heb ik gekozen voor het analyseren van de volgende drie films "Het Schnitzelparadijs", "Shouf Shouf

Habibi" en "Cool".

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze films vinden en heb daarom een vragenlijst opgesteld. Je kan de vragen overslaan die geen betrekking hebben op de film(s) die je gezien hebt. Via de volgende link kan je de vragenlijst invullen.

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=17959&ln=ned

Ik garandeer anonimiteit in mijn verslag en zal het eindresultaat (als hier interesse naar is) doorsturen via de mail. Ook ontvang je een kleinigheidje als bedank.

Jullie mening is voor mij van groot belang dus ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen.

Alvast heel erg bedankt!

Plaats je je bevindingen hier?

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Hé Moviemeters, ik moet voor een schoolopdracht a.s. woensdag de film Crash (2004) bekijken.

We gaan de personages van de film bestuderen. Ieder heeft zo zijn eigen personage waar hij of zij aandacht aan moet besteden.

mijn personage:

Jonge zwarte autodief 2, zijn vriend, kort haar.

Dit zijn enkele punten van de opdracht:

Hoe verhouden de verschillende personages zich tot elkaar?

Op welke manier hebben vooroordelen invloed op de interactie tussen de personages?

Wat is volgens jullie de boodschap van de film?

Daarnaast moet ik letten op:

-sekse

-klasse

-validiteit

-etniciteit

-leeftijd

-seksuele voorkeur

-religie

Alvast bedankt voor jullie aandacht, en ik zou goede meningen/visies enorm waarderen .

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

Ik haal er de volgende booschappen uit:

De 2 agenten: degene die racistisch is redt juist een leven en de goede vriendelijke niet racistische cop vermoordt er juist 1.

Degene die steelt en overvalt hield er een goed gevoel aan over, maar toen hij iets goed deed straalde hij 10x meer satisfactie uit!

Die scene met dat kind en die losse flodders..het leven zit vol op het eerste ogenblik kleine toevalligheden, maar het heeft later grote (in dit geval positieve) gevolgen.
Het schijnt toch zo voorbestemd te moeten zijn .

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Kerel bedankt

als iemand nog wat toe te voegen heeft, is dat van harte welkom

In DVD en VHS > Winkels > Koopt u weleens DVD's bij de MediaMarkt?:

Geachte leden,

Onlangs hebben we geprobeerd een enquete af te nemen bij de Mediamarkt maar dit is helaas niet gelukt. Men zegt dat het afnemen van enquetes op de vloer van MediaMarkt tegen het beleid is. Deze enquete moeten we wel op de een of andere manier afnemen want het is een belangrijk onderdeel van het verslag dat wij moeten inleveren. In het centrum hebben we ook geprobeerd om enqeutes af te nemen maar de doelgroep is bijna niet te vinden. Graag willen wij dat u de onderstaande enqeute volledig gaat invullen. Voor maandag moeten we al 50 enqeutes hebben afgenomen.

Alvast bedankt,

Groupproject

De enqeute knip je en plak je in jouw reactie daar haal je het antwoord weg wat niet van toepassing is.

Geslacht: man/vrouw

Woonplaats (netnummer is voldoende):

Leeftijd:

1. Wat vindt u van de prijzen van MediaMarkt in vergelijking met de concurrent: goedkoop/redelijk/te duur

2. Koopt u regelmatig DVD's bij de MediaMarkt: ja/nee

3. Wat vindt u van de afdeling waar de DVD's zich bevinden: keurig/redelijk/chaotisch

4. Vindt u altijd de DVD's die u zoekt: ja/nee

5. Is het personeel behulpzaam: ja/nee

6. Koopt u wel eens DVD's bij andere winkels dan MediaMarkt: ja/nee

7. Waar koopt u eerder DVD's: MediaMarkt/andere winkel

8. Hoeveel DVD's koopt u per jaar: 0-10/ 10-20/ 20+

9. Koopt u n.a.v. een reclame DVD's: ja/nee

10. Wat doet u met bekeken DVD's: bewaren/uitlenen/weggooien

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Man

043

20 jaar

1. Wat vindt u van de prijzen van MediaMarkt in vergelijking met de concurrent: goedkoop

2. Koopt u regelmatig DVD's bij de MediaMarkt: nee

3. Wat vindt u van de afdeling waar de DVD's zich bevinden: keurig

4. Vindt u altijd de DVD's die u zoekt: nee

5. Is het personeel behulpzaam: ja

6. Koopt u wel eens DVD's bij andere winkels dan MediaMarkt: ja

7. Waar koopt u eerder DVD's: andere winkel

8. Hoeveel DVD's koopt u per jaar: 0-10

9. Koopt u n.a.v. een reclame DVD's: nee

10. Wat doet u met bekeken DVD's: bewaren

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.