• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.375.042 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Quido wrote:

17 jaar

920 dvd's

Hoe doe je dat ?

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

jordybeukeboom wrote:

(quote)

Goeie 'tactiek'. Dan heb je ook geen films die je nooit meer kijkt

Maar dan zit je wel met het feit dat je nooit een nieuwe dvd kan kijken

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

En hoezo is dat een probleem

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

26 jaar – 84 films

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

25 jaar - zo'n 300 DVD's

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

mikoz wrote:

(quote)
Hoe doe je dat ?
Je ouders lief aankijken, werken en slim inkopen

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

dutchtuga wrote:

25 jaar - zo'n 300 DVD's

Om precies te zijn 231. Maar dat kunnen er morgen zomaar 232 worden

Da Jando

• 1383 messages
  • 1063 votes

20 jaar, stuk of 65 DVD's.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb dan nog niet eens de dubbel dvd's en die met vier films in één box meegeteld. Ik heb er zelfs twee met ieder tien films.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Onderhond wrote:

En hoezo is dat een probleem

probleem zeg ik niet , maar soms is het toch leuk om een dvd te kijken die je nog niet gezien hebt.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

33 jaar

43 DVD's

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

probleem zeg ik niet , maar soms is het toch leuk om een dvd te kijken die je nog niet gezien hebt.

Maar als de film je niet bevalt, ben je als 't ware wel je geld kwijt.

Zelf heb ik ook nog nooit een film gekocht die ik niet gezien heb, op Titanic 1953 na dan.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

mikoz wrote:

(quote)

Je kunt natuurlijk ook huren, vervolgens kopen als je het echt goed vind..

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Leno wrote:

(quote)

Je kunt natuurlijk ook huren, vervolgens kopen als je het echt goed vind..

Maar dat is ook gekkenwerk als de koopDVD net zoveel geld kost als het bedrag dat je aan huur kwijt bent.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Dan wel, maar ik kan nog altijd geen films kopen voor 4 euro, en al helemaal niet die film die ik graag zie.

Ik ben het met je eens dat de huurprijs niet echt in verhouding staat met de koopprijs van een DVD.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Ik heb gisteren nog 3 goede titels gekocht voor 15 euro, dus 5 euro per stuk. Het kan dus absoluut wel en er zijn nog een hoop titels in die bakken die ik graag zou willen hebben

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Ik koop gewoon al mijn dvd's dan maar een paar euro meer kwijt of een miskoopje hier en daar , maar dan heb je de film teminste wel in je bezit.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Art wrote:

Ik heb gisteren nog 3 goede titels gekocht voor 15 euro, dus 5 euro per stuk. Het kan dus absoluut wel en er zijn nog een hoop titels in die bakken die ik graag zou willen hebben

Ja oké, maar het gaat nu meer om specifieke films. Ik heb onlangs ook 3 prima films gekocht voor 15 euro. Maar dan heb je maar een beperkte vrije keuze.

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Allemaal erg bedankt voor het invullen. Het totaal is 46. Dat is bijna het dubbele van het minimaal geëiste aantal.

In Film > Algemeen > Hulp bij Matrixonderzoek!:

Beste mensen van Moviemeter,

Ik ben een geschiedenisstudente en werk voor mijn bachelorscriptie aan een receptieonderzoek over de Matrixtrilogie. Dit houdt in dat ik onderzoek op welke manier de drie Matrix films ontvangen zijn in Nederland. Ik wil aan jullie vragen een aantal vragen over de Matrix, Matrix Reloaded en Matrix Revolutions te beantwoorden. Je kunt de antwoorden mailen naar [email protected]. Wil je bij je antwoorden je leeftijd en geslacht toevoegen? Ik hoop dat jullie mee willen werken aan dit onderzoek!

Gegevens

Leeftijd:

Geslacht:

De films

Bij dit kopje wil ik graag weten wat jullie van de delen afzonderlijk vinden. Beantwoord daarom de vragen driemaal. De eerste keer voor deel 1, Matrix. De tweede keer voor deel 2, Matrix Reloaded en de derde keer voor deel 3, Matrix Revolutions.

1.Wat waardeer je aan de film, wat ergert je ?

2.Wat vind je van het verhaal?

3.Wat vind je van het spektakel?

4.Wat vind je van tentoongespreide kennis (filosofische, theologische verwijzingen)?

Een vergelijking

5.Welk deel vind je het beste en waarom?

6.Welk deel vind je het slechtste en waarom?

De impact

7.Was de Matrixtrilogie voor jou meer dan vermaak? Zo ja, leg uit

8.Zet de Matrixtrilogie je aan het denken over de manier waarop je jouw eigen leven leidt? Zo ja, leg uit

9.Benadrukt de Matrixtrilogie waarden en normen die jou aanspreken?

10.Vind jij het belangrijk te streven naar waarheid net zoals Neo?

11.Ben jij bang dat de mens te afhankelijk is van de techniek (computers etc.)?

12.Ben je het eens met de boodschap in de Matrixtrilogie dat het belangrijk is ergens in te geloven?

Bedankt!

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Dan moet je bij de gebruiker Neo zijn, die weet er genoeg vanaf.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Ik heb het derde deel niet gezien .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Haha nou zal ik dan afwijken van de standaard resultaten met mijn antwoorden?

uit je naam en forumreacties te bemerken ben je nogal een fan dus je zal wel afwijken ja. Misschien moet je het lijstje met vragen gewoon invullen dan weet je het zeker

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Mijn mail komt eraan.

Het valt me sowieso een beetje tegen. De site is dan wel een tijdje offline geweest maar niemand heeft het lijstje vragen nog ingevuld. Ik snap dat het even moeite kost maar als echte filmliefhebber is het toch interessant om mee te werken aan een filmonderzoekje?

Ah fijn!!

Dan wacht ik nog even geduldig af

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Heb gemaild. Je vraagstelling geeft de indruk dat je de film wel wat meer kredite geeft dan ik, trouwens.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Marian-ne wrote:

Het valt me sowieso een beetje tegen. De site is dan wel een tijdje offline geweest maar niemand heeft het lijstje vragen nog ingevuld. Ik snap dat het even moeite kost maar als echte filmliefhebber is het toch interessant om mee te werken aan een filmonderzoekje?

Het is inderdaad even werk. Daarbij is het lastig om antwoorden te bedenken op de vragen, aangezien je de films hebt gekeken zonder deze vragen te stellen (en het alweer een tijdje geleden is).

Maar goed, als je klaar bent hoor ik graag de resultaten van je onderzoek.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.