• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.065 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

19 jaar,

25 dvd's

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

20 jaar

568 dvd's

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

24 jaar

57 DVDs

waaronder ook

- 2 kortfilm verzamelingen

- 2 DVDs met videoclips

- 1 DVD met kortfilm.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

17 jaar

920 dvd's

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

37 jaar, 12 dvd's

EDIT: ik lees dat meerdere dvd's in één hoes als meerder tellen.

Dan heb ik er misschien 16.

Hoe tellen dvd's met enkel bonusmateriaal?

gotti

• 14075 messages
  • 5887 votes

18 jaar

ongeveer 200 dvd's (heb niet zo'n zin om ze te gaan tellen...)

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Quido wrote:

17 jaar

920 dvd's

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

27 jaar, 400 dvd's. ( plus een hoop documentaires apart op bijkomende discs, dvd's met kortfilms plus ik heb een aantal boxsets als 1 gerekend... dan kom ik zeker op 450)

blabla

• 2070 messages
  • 5243 votes

43 jaar.

1300+ dvd's.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

38 jaar en (slik) iets van 25 DVD's. Wel zo'n 35 VHS-banden waarop zo'n 50 films. Meerendeel zie ik in de bioscoop of huur ik. Ik koop niet zomaar raak.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Redlop wrote:

38 jaar en (slik) iets van 25 DVD's. Wel zo'n 35 VHS-banden waarop zo'n 50 films. Meerendeel zie ik in de bioscoop of huur ik. Ik koop niet zomaar raak.

Hehe, ik heb er nog minder en heb er al drie waar ik spijt van heb.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ik heb er ook zo'n 8 die weg mogen...maareh, voor je houden he!

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Redlop wrote:

Meerendeel zie ik in de bioscoop of huur ik. Ik koop niet zomaar raak.

Een bioscoopbezoek kost, denk ik, een 5-tal Euro per persoon. Als ik met mijn vrouw ga kost me dat dus 10 Euro + een babysit, en eventueel een snack. Veel goede DVD's kan je tegenwoordig tussen de 5 en de 10 Euro kopen. Dat is voor mij financieel zeker de beste keuze.

Trouwens, een DVD huren kost ook al snel 4 Euro. Niet erg veel prijsverschil met eentje te kopen.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

20 jaar

104 dvd's

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

KrisV wrote:

(quote)

Een bioscoopbezoek kost, denk ik, een 5-tal Euro per persoon. Als ik met mijn vrouw ga kost me dat dus 10 Euro + een babysit, en eventueel een snack. Veel goede DVD's kan je tegenwoordig tussen de 5 en de 10 Euro kopen. Dat is voor mij financieel zeker de beste keuze.

Trouwens, een DVD huren kost ook al snel 4 Euro. Niet erg veel prijsverschil met eentje te kopen.

In jouw geval wel. In mijn geval kost bioscoop 8 euro, en wat extra wat je altijd kwijt bent (popcorn, cola, drop, biertje etc.)

Maar dan hèb je ook wat. (Als je een redelijk tot goede bioscoop hebt.)

En huren is bij ons hier veeeeel goedkoper, allen in de cultvideotheek niet, maar het speciaals daar is ook niet goedkoop te kopen.

Als laatste de bieb, waar je gratis kunt lenen, en die heeft hier een vrij aardige collectie, die rap aangroeit.

(maar dit is alles off topic)

Koekebakker

• 2540 messages
  • 3981 votes

29 jaar, 4 dvd's

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Leno wrote:

Ik ga voor het laagterecord..

22

5

Wouter wrote:

36 jaar. Een stuk of 1000 dvd's.

Het aantal ondervraagden voor deze opdracht is zo dermate klein dat deze getallen een te grote invloed hebben op de grafiek. Volgens de regels van 'correlatie', zullen deze dus niet in de correlatielijn worden gezet, maar ze zullen wel als zogenaamde uitsteker als puntje erboven hangen. Ik ben dus erg blij met jullie getallen.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

KrisV wrote:

(quote)

Een DVDcollectie is voor mij toch meer een uithangbord voor mijn filmsmaak. Ik koop dan doorgaans (2 uitzonderingen) ook niks zonder het eerst gezien te hebben, en alle films die ik op DVD heb krijgen van mij 4.5* of hoger.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

U-96 wrote:

(quote)

(quote)

Het aantal ondervraagden voor deze opdracht is zo dermate klein dat deze getallen een te grote invloed hebben op de grafiek. Volgens de regels van 'correlatie', zullen deze dus niet in de correlatielijn worden gezet, maar ze zullen wel als zogenaamde uitsteker als puntje erboven hangen. Ik ben dus erg blij met jullie getallen.

Je denkt toch niet dat users van een filmsite ook maar een beetje representatief zijn voor de rest van NL op dit gebied...?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Quido wrote:

17 jaar

920 dvd's

Pfoe. Wat voor baantje heb jij?

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Onderhond wrote:

Een DVDcollectie is voor mij toch meer een uithangbord voor mijn filmsmaak. Ik koop dan doorgaans (2 uitzonderingen) ook niks zonder het eerst gezien te hebben, en alle films die ik op DVD heb krijgen van mij 4.5* of hoger.

Goeie 'tactiek'. Dan heb je ook geen films die je nooit meer kijkt

U-96

• 11875 messages
  • 2077 votes

Wouter wrote:

Je denkt toch niet dat users van een filmsite ook maar een beetje representatief zijn voor de rest van NL op dit gebied...?

Dat beweer ik ook nergens. De titel van de grafiek wordt Aantal DVD's onder fanatieke filmliefhebbers, dus in dit geval wél representatief.

Leno

• 5921 messages
  • 4407 votes

Ik ben blij dat ik correlatie technisch gezien meerwaarde heb voor je grafiek

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

30, 76 films op DVD (waaronder 1x 3 in een box en 1 x 2 in een box) + 1 nacht van de wansmaak-dvd met fragmenten en trailers en 2 muziekdvd's.

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

21 jaar

83 dvd's

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7947 votes

29 jaar

28 dvd's

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

24 jaar (jong)

250 dvd's (plus minus)

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

24

12 dvd's (geloof ik)

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

20 jaar

308 dvd's

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

27 jaar

570 dvd's

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.