• 177.938 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.588 votes
Profile

Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ehm , de Crossfire(board game) reclame was echt zogenaamd stoer bij kleine jongetjes.

Research

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Algemeen > Enquête onderzoek onder studenten:

Hoi!

Wij zijn drie Psychologie studenten aan de Radboud Universiteit en we zijn bezig met een onderzoek onder studenten. We vragen hoogstens 5 minuten van je tijd om een korte vragenlijst in te vullen. Je zou ons hier echt enorm mee helpen!

Onderzoek naar stress onder studenten - enquetemaken.be

Alvast heel erg bedankt!

Pajamasam

• 5 messages
  • 260 votes

In Overigen > Algemeen > Online vragenlijst over Kijkwijzer:

Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar Kijkwijzer. Nu leek het me wel gepast om de link naar dit onderzoek op Moviemeter te zetten. Het zou me ontzettend helpen als jullie hem zouden willen invullen. Het duurt ongeveer 10 minuutjes. Onder de deelnemers verloot ik ook nog enkele bioscoopbonnen.

De link naar de vragenlijst is de volgende: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Dennis (pajamasam)

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Done

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ook.

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Done.

flemishsnake

• 2 messages
  • 0 votes

Hey iedereen

Voor een schoolopdracht moet ik tegen dinsdag (!) een filmpje maken:

- met geen of max 1 acteur

- in verband met een subcultuur (metal, rasta, skater, nerd, etc)

Ideeën?

Dank bij voorbaat

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Hoe lang moet het duren?

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

ik heb 1:

Mijn broer is de nerd!

flemishsnake

• 2 messages
  • 0 votes

ibendb: dankjewel!

metalfist: 2-3 min ongeveer

nog ideeën?

hmn280

• 1 messages
  • 0 votes

In Overigen > Algemeen > Enquete afstudeerscriptie consumentengedrag - hulp gevraagd:

Beste lezer,

Om af te studeren doe ik onderzoek naar machtsgevoelens en koopintenties wat betreft luxe artikelen (kleding/accessoires). Het zou mij enorm helpen als u de enquete zou willen invullen. Het duurt ongeveer een kwartiertje en is geheel anoniem. Uw inbreng wordt zeer op prijs gesteld.

Hier is de link:

https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?SID=SV_bJbX5lXYXjEbVL6

Alvast bedankt!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Onder welke assortimentsgroep vallen Kabels. Dan heb ik het over HDMI kabels en Scart etc.

Is dit gewoon bruingoed? En DVD Spelers, is dat ook bruingoed?

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Is de ouderdom van botten bekend , dan heeft een wetenschapper de mogelijkheid om de 14.6 C methode op juistheid te controleren. Zo'n controle kun je uitvoeren op stoffelijke resten die op een voormalig slagveld worden gevonden. Een mooi voorbeeld is de slag bij Trasimeno in Italië. In het jaar 217 voor Christus , in de ochtend van 24 juni , vernietigde het leger van Hannibal een Romeins leger van 25000 man. Bij opgravingen worden nog steeds veel resten van deze veldslag gevonden. Een wetenschapper onderzocht op 24 juni 2006 de botten van een gesneuvelde Romeinse soldaat.

a. Bereken in drie decimalen nauwkeurig het theoretische percentage 14.6 C in de botten van de Romeinse soldaat

b. De wtenschapper vond een percentage van 77,293% Hoeveel jaar afwijking levert dit meetresultaat op met de werkelijkheid?

Ik heb van alles geprobeerd ,maar ik kom steeds niet uit.

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

Ik denk niet dat heel veel mensen de formule voor die koolstofmethode uit het hoofd kennen..

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Het is geen scheikunde ,maar wiskunde en heeft iets te maken met logaritme.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Moet je dan niet via intersect werken op je grafische rekenmachine?

FlyLo

• 1070 messages
  • 745 votes

jirachi03 wrote:

Het is geen scheikunde ,maar wiskunde en heeft iets te maken met logaritme.

Je moet het halfleven van C14 kennen. Dat is ongeveer 5730 jaar volgens Google.

Dat geeft dan normaal voor a:

Percentage=2^(-(217+2006)/5730))*100=76.421%

b:

Totaal aantal jaren=-log2(0.77293)*5730=2129.21

Aantal jaren voor christus=totaal aantal jaren-2006=123.21 jaar v.C.

Oftewel: een afwijking van 93.79 jaar (93 jaar 9 maanden en +- 2 weken)

Extra info

jirachi03

• 393 messages
  • 0 votes

Ja , dat gegeven maakt het inderdaad heel wat simpeler. Thanks!

BartUM

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Onderzoek naar film sequels:

Hallo MovieMeter leden,

Momenteel doe ik voor mijn Master Strategic Marketing onderzoek naar de evaluatie van mogelijke sequels (vervolgdelen) van films, hiervoor heb ik ook mensen nodig die veel films kijken en gezien hebben. Daarom zou ik jullie willen vragen deze (engelse) vragenlijst in te vullen, invullen duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Als dank maken jullie kan op mooie preizen, maar je helpt er ook de wetenschap mee!

Alvast heel erg bedankt!

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

Heb ik gedaan!

BartUM

• 2 messages
  • 0 votes

super ibendb, maar ik heb nog veel meer mensen nodig die hem in willen vullen

the flash

• 317 messages
  • 103 votes

zal er eens aan beginnen

geluid8

• 2 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Radioprogramma zoekt filmkenner:

NieuwsRadio Amstelveen zoekt m/v die op vrijwillige basis wekelijks of 2x per maand een favoriete film telefonisch in de uitzending wil bespreken. Ook filmnieuws van harte welkom! Het live magazine-achtige radioprogramma beschikt over meer dan 10 medewerkers die op verschillend terrein hun bijdrage leveren. Lijkt het je wat? Mail naar [email protected] met je naam en telefoonnummer, dan leg ik uit wat precies de bedoeling is.

jazzzz

• 579 messages
  • 870 votes

Access to the questionnaire is denied.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Wat zet ik allemaal in een solicitatiebrief voor een bijbaantje of vakantiewerk behalve mijn naam, leeftijd, opleiding etc.?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ligt er misschien aan wat voor werk, maar op deze leeftijd stelt het 95% van de tijd geen fuck voor Je motivatie en eerdere ervaringen lijken me wel welkom, maar veel meer...? Nee

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

jumpstylemovie wrote:

Wat zet ik allemaal in een solicitatiebrief voor een bijbaantje of vakantiewerk behalve mijn naam, leeftijd, opleiding etc.?

In de brief zet jij je motivatie, waarom jij het werk wil en kan doen en waarom ze uitgerekend jou moeten hebben. In je CV staan vervolgens je gegevens, opleiding(en), werkervaring en andere relevante kennis.

miets

• 1 messages
  • 0 votes

In Film > Algemeen > Help!:

Hey allemaal,

Ik ben bezig met een supertof filmproject. Help ons in deze zware tijden voor de film en steun Pien op Cinecrowd! Gewoon hier klikken: http://t.co/KMj1KPH

Thanks!

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Moet voor November een sectorwerkstuk gemaakt hebben. Mijn onderwerp is reclamebureau, maar daarvoor moet je ook een interviewtje maken.

Ik zoek dus iemand (al is de kans klein) die een functie heeft in een reclamebureau (en die ik dus via de PM of normale mail een interview kan sturen) , maakt niet uit wat voor een, als je maar niet de schoonmaker bent ofzo.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Overigen >> Televisie >> Mad Men

Zandkuiken wrote:

Ook boeiend omdat ik zelf in de reclamewereld werk

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.