- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
joshua14
-
- 2 messages
- 0 votes
In Film > Filmgames > Help mij:
Ik zoek de quiz over showbizz met onder andere deze vraag:
1. Wie was de eerste zwarte winnares van de Oscar voor beste vrouwelijke hoofdrol?
kan iemand mij zeggen waar ik die quiz kan vinden. als ik op google intyp zie ik de vraag wel met een link naar moviemeter maar als ik erop klik krijg ik die quiz niet te zien.
Toshack
-
- 1 messages
- 0 votes
Jij bent een OSMmer..... dit is cheaten joshua.....
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Beste iedereen,
Ik ben eindexamenstudent aan de School voor Journalistiek (behoed jezelf en bezoek deze school nooit voor een studie) en doe een redactie Cultuur. Dit wil zeggen dat we met een groep ons negen weken lang gaan richten op een specifiek onderwerp binnen deze term, dus ook film.
Ik moet een artikel schrijven van ca. 1500 woorden en heb hiervoor, in overleg met mijn docent, het volgende onderwerp gekozen:
"In de jaren zeventig waren in Duitsland zowel de Tirolerseksfilms als de 'nazisploitation'-films erg populair. Eerstgenoemd genre behandelt een positief aspect van de Duitse cultuur - de heimwee naar de heimat - de tweede een negatief aspect, namelijk de Tweede Wereldoorlog. Hoe kan het zijn dat allebei deze genres zo populair waren?"
Hier komt het op neer. Ik kies het onderwerp niet voor niets, dus ik heb uit interesse wel een aantal schrifelijke bronnen. Ook moet ik nog ergens de contactgegevens van Jan Doense hebben liggen. Toch: als jullie tips hebben voor boeken of films zou ik daar erg blij mee zijn!
Danke schon!
Maarten
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik weet nog dat wij dat thuis ook keken. Die tirolerfilmpjes. Lagen altijd werkelijk in een deuk. Denk dat ze zo populair waren , omdat seks toch wel de boventoon voerde in die filmpjes.( ook al zag je bar weinig!)
kos
-
- 46688 messages