• 183.164 movies
  • 12.641 shows
  • 34.988 seasons
  • 658.339 actors
  • 9.487.858 votes
Profile

Just a joke...

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Shit for brains...

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Dank je wel hoor. Ik kan nu mijn vloer schoonmaken, serieus.

Skyper

• 646 messages
  • 0 votes

Dat is dus iemand van mijn school en dit is voor mijn school gebeurt.

Het was gisteren ook op Hart van Nederland en alles.

Echt triest.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Dit is dus echt heel erg goor!!!

Skyper

• 646 messages
  • 0 votes

Hij zou iets van 100 euro aan wiet krijgen.

Ik weet niet precies wat hij er nou aan over heeft gehouden, maar de wiet is ook nog ingenomen door de school. Hij deed het ook meer om er bij te horen en hij heeft er niet aangedacht dat heel Nederland op internet mee kan kijken. Slecht voor de reputatie van onze school.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Die jongen is gewoon gek. En niet stoer. Gewoon enorm ranzig dit.

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

.

Skyper

• 646 messages
  • 0 votes

Hij krijgt ook psychische hulp.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Gestoorde kerel . Wat een nerd.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Een alternatieve vorm van een broodje aap verhaal. Met natgemaakte peperkoek kom je al een heel eind. Onbegrijpelijk dat hier sowieso aandacht aan besteed wordt overal. Lekker belangrijk.

kijkert

• 3584 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Een alternatieve vorm van een broodje aap verhaal. Met natgemaakte peperkoek kom je al een heel eind. Onbegrijpelijk dat hier sowieso aandacht aan besteed wordt overal. Lekker belangrijk.

Of het echt is of niet doet er niet toe, het is goor, en mijn inlevingsvermogen is sterk genoeg om de geur in mijn neus en mond te hebben hangen en daarvan over mijn nek te gaan.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Ten eerste is dit geen broodje aap verhaal en ten tweede denk ik dat het wel belangrijk is dat dit bekend word gemaakt. Hoeft niet perse via een filmpje maar er zit meer achter dan alleen maar een puber die stront eet. Waarom hij dit doet is belangrijker en daar mag best over gediscussieerd worden.

update:gadver zo ken ik mezelf helemaal niet

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Landelijk over gediscussieerd worden? Wat een onzin. Dit soort voorvallen gebeuren al decennia lang [zeker niemand die zich nog het broodje sperma verhaal herinnert? oh nee, dat was niet gefilmd]...dat men nu met mobiele telefoontjes en internet stoere filmpjes kan maken is een andere discussie.

Het regent komkommers. Je gaat me toch niet vertellen dat dit voorval nu er voor zorgt dat andere pubers geen vreemde dingen gaan doen (zoals poep eten) om aan geld te komen? Morgen staat er weer een ander filmpje online waar weer veels te veel aandacht aan wordt geschonken. Er gebeuren heus wel smeriger zaken [veelal seksueel, voor bijv. belminuten] die meer aandacht verdienen in de puberwereld dan een jongen die poep eet voor wat geld en wiet. Ik neem aan de filmers wat "extra vrije dagen" krijgen van school.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Door het filmen is in het in ieder geval bekend bij de school dat het is gebeurt. En ik denk echt wel nu pubers dit hebben gezien ze echt niet meer stront voor geld gaan eten.

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

Ach ja.. het is principe natuurlijk niets bijzonders, dit soort onzin gebeurt al jaren lang op scholen. Verre van belangrijk.

maar dat het nu gefilmd wordt is natuurlijk wel vrij nieuw.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Het filmpje is er al afgehaald vanwegen veel geweld (standaard tekst waarschijnlijk). Ik ben blij dat ik het niet gezien heb, hoewel ik wel nieuwschierig ben. Die jongen kan nu toch ook niet meer normaal over straat lopen. Als het op deze site al zoveel aandacht krijgt, kun je nagaan op andere forums waar veel tieners/ pubers op komen. Zielig hoor. En dom natuurlijk.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Kan me sowiezo ergeren aan mensen die zeggen "ja die dingen gebeuren nu eenmaal". ze zien dingen om zich heen en doen er verder niets aan.

*kuch de samenleving dat ben jij *kuch /puke

kos

• 46828 messages
  • 8954 votes

Hoezo, als het grootste probleem van onze maatschappij was dat 1 of andere kutpuber een drol opvreet voor geld, zou ik blij zijn.

Onderhond

• 87715 messages
  • 13120 votes

arkadi wrote:

*kuch de samenleving dat ben jij *kuch /puke

Er zijn een heel aantal mensen blij dat dat niet zo is vermoed ik

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Allemaal de schuld van Ome Willem met zijn broodje poep.

Stephan

• 7919 messages
  • 1396 votes

Droge bedrijfsfilm??

kijk alsjeblieft de eerste 4 minuten... dan krijgt de film een bizarre wending ))))))

http://www.youtube.com/watch?v=RekHRd5QrMw&NR

soom

• 24938 messages
  • 2768 votes

Wow, ranzigheid.

Dead01

• 1167 messages
  • 2043 votes

Een blondje beslist op een dag paard te rijden ook al heeft ze daar totaal geen ervaring mee.

Ze stapt dus op het paard, zonder hulp of toezicht en het paard begint spontaan te galopperen.

De blondine zit niet stevig en dreigt van haar zadel te schuiven.

Vol angst probeert ze zich aan de manen van het paard vast te houden maar dat lukt haar niet.

Vervolgens probeert ze zich tegen te houden aan de nek van het paard maar ze schuift nog steeds tot ze zelfs bijna onder het paard terechtkomt!

Het paard galoppeert verder vol energie, blijkbaar ongevoelig voor de benarde situatie van z'n ruiter.

Uiteindelijk laat het blondje het paard los hopend op de grond te vallen maar haar voet blijft in de stijgbeugel zitten waardoor ze in een nog dramatischer houding terechtkomt.

Haar hoofd botst enkele keren tegen de grond en ze staat op het punt flauw te vallen als wonder boven wonder de manager van de Delhaize haar ziet en het stopcontact uittrekt !!!!!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Enkel uw naam ingeven en blijven kijken.

De leukste Kerstman.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

speedy23 wrote:

Enkel uw naam ingeven en blijven kijken.

De leukste Kerstman.

Erg leuk speedy.

Pieter Montana

• 6684 messages
  • 2309 votes

(afbeelding)

RIP Brown

Pieter Montana

• 6684 messages
  • 2309 votes

Gekke Japanner

Deze man kan ongelooflijk goed biljarten

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Ziek, maar bij saddam kan ik er hartelijk om lachen.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Pieter Montana wrote:

Gekke Japanner

Deze man kan ongelooflijk goed biljarten

holy s...!! is dit echt ??! grapje zeker..

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.