• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.827 votes
Profile

Met welke mobiel loop jij op zak?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

jarno1975 wrote:

Ik heb het toch niet over de mini. De s4 is de telefoon met de beste specificaties op dit moment.

Oh oke, ben dan in de war, heb ook al zoveel telefoons gezien.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

starbright boy wrote:

Heb eigenlijk ook een vraagje. Ik zoek een goedkope smartphone. Kan ik dan beter een recent budgetmodel kiezen of een ouder topmodel? Qua prijs komt dat redelijk bij elkaar in de buurt is mijn indruk.

Recent budgetmodel zou ik zeggen. Gaat zo snel met die dingen dat de kwaliteit er echt razendsnel op vooruit gaat. Wat twee jaar geleden een prima toestel was, is nu eigenlijk niet mee aan te raden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

jarno1975 wrote:

Ik heb het toch niet over de mini. De s4 is de telefoon met de beste specificaties op dit moment.

Euhhh?? Nee...

Mijn note 3 overklast de s4 op alle fronten. Ook niet geheel onlogisch natuurlijk. Maar met een snapdragon 600 en 2gb ram kan je natuurlijk niet meten tegenover een snapdragon 800 en 3 gb ram.

De nieuwe telefoons op komst (sony experia z2) bevatten al de Snapdragon 801 en ook 3 gb ram. Wat dat betreft heeft de s4 wel 2013 specs. Overigens doet het niets af aan de snelheid van het toestel hoor. Maar het heeft zeker al een poos niet meer de beste specs.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

606 wrote:

Wat vinden jullie van deze

(afbeelding)

Icm met ios7 lichtjes verouderd. Kan het allemaal niet meer bijbenen bij veel mensen die de Iphone 4 hebben icm Ios 7. Je kan beter de nieuwere versies nemen. Snap dat update beleid van Apple niet zo. Goed dat oude toestellen ook meegenomen worden, maar ze moeten het wel bij kunnen benen en dat is niet het geval.

Verder vind ik 3,5 inch gewoon verschrikkelijk, maar dat is persoonlijk. Mensen kijken mij raar aan met mijn 5,7 inch scherm, terwijl deze voor mij zelfs groter mag haha. De note 3 naast de iphone van mn vriendin geeft echt een inmens groot verschil. Verder vind ik i tunes echt een gedrocht. Apple is icm windows verschrikkelijk(iTunes is een log, traag programma) . Het is vooral fijn spul als je veel producten van Apple hebt.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Na lang wikken en wegen kies ik bijna 100% zeker voor......

http://r.phonedog.com/shared/images/2012/11/174906-blackones.jpg

leendert135

• 50 messages
  • 604 votes

606 wrote:

Na lang wikken en wegen kies ik bijna 100% zeker voor......

Mijn maat heeft dezelfde ziet er goed uit, maar die accu: een en al ellende!

Dag en nacht aan de lader, extra mobiele laders mee op stap om maar een beetje power in de accu te houden..

Misschien ligt het aan zijn telefoon, maar wees gewaarschuwd!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

leendert135 wrote:

Mijn maat heeft dezelfde ziet er goed uit, maar die accu: een en al ellende!

Dag en nacht aan de lader, extra mobiele laders mee op stap om maar een beetje power in de accu te houden..

Misschien ligt het aan zijn telefoon, maar wees gewaarschuwd!

Dan zal het waarschijnlijk zijn telefoon zijn, mijn broer heeft HTC Desire 500 maar heeft absoluut geen accu problemen.

leendert135

• 50 messages
  • 604 votes

606 wrote:

Dan zal het waarschijnlijk zijn telefoon zijn, mijn broer heeft HTC Desire 500 maar heeft absoluut geen accu problemen.

Ahaa dan zal het aan zijn telefoon liggen, succes met de aankoop in ieder geval!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

leendert135 wrote:

Ahaa dan zal het aan zijn telefoon liggen, succes met de aankoop in ieder geval!

Dankjewel, komt goed.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3279 votes

Mijn vriendin heeft laatst de Nokia Lumia 520 gekocht. Volgens mij is er geen toestel die je betere bang for your buck geeft. Als hij een flitser had gehad was het er ook een voor mij geweest maar ik gebruik mijn telefoon net iets te vaak als zaklamp. Mijn volgende toestel zal in ieder geval weer een Windows Phone worden. Heerlijk soepel werkend besturingssysteem.

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Naja, het topmodel van vorig jaar of een nieuw budget model? Dat ligt geheel aan het toestel zelf.

Deze zijn vaak gelijkwaardig.

Maar als het binnen Android op budget aankomt dan zou ik ten alle tijden de Moto G (< 200 euro losse toestel prijs) kiezen.

Qua scherm: 4,5 inch, groter dan een Iphone 5s maar wel hetzelfde aantal ppi. Processor goed. Alleen de grafische chip voor spellen is middelmaat tov oud top model. De user experience is top, Motorola is zeer goed in afstemmen hardware & software. Het toestel is in de interface niet aan het stotteren te brengen (het android euveltje tov iOS/Windows op veel smartphones).

En ze weten de batterij goed te benutten, daar waar veel toestellen elke avond aan de oplader moeten gaat de Moto G bij zwaar gebruik twee dagen mee. En bij licht gebruik, zie dit:

Na 24 uur: 75% accu over. Een actieve schermtijd gehad van anderhalf uur. Constant WiFi aan, met op de achtergrond sync voor twee mailaccounts, hangouts, bbm, whatsapp e.a. zaken. Google Now + locatieservices aanstaan. Dus die accu is gewoon goed.

Zou ik meer geld uitgeven zou de keuze tussen de Moto X en de Nexus 5 gaan, beide tegen de 400 euro losse toestelprijs. De Nexus 5 heeft de beter specs, maar de Moto X een unieke userexperience. Toestel met beste touchless (voice) control.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Mijn eerste smartphone heb ik nog steeds en dat is de HTC One. Ja een duur toestel maar ik wou overschakelen naar een smartphone dus vond ik dat ik maar beter een toestel kon kopen die enkele jaren meekan met de concurentie. Ben er heel tevreden over en doet het nog steeds goed tegenover de concurentie. Mijn keuze viel toen tussen de Samsung galaxy S4, Sony Experia Z en HTC One. Wat de prestaties betreft lagen ze bij elkaar, ieder wel met zijn voordelen en nadelen. De doorslag gevende factor was de alumium body van de HTC One die ik fantastisch vond. Nu reeds enkele maanden mijn toestel in gebruik en ik zou hem al niet meer kunnen missen. Maakt gewoon pc bijna overbodig. Ik durf zelfs te zeggen dat moest mijn laptop het begeven ik geen nieuwe aanschaf en misschien dan gewoon een tablet aankoop. Later komt er wel een vaste pc in mijn bureau, maar die is er op dit moment nog niet. Is in de maak

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Heb nu ook een smartphone. Een goedkope samsumg met een abo van 15e per maand. Dit bericht typ ik daar mee.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

starbright boy wrote:

Heb nu ook een smartphone. Een goedkope samsumg met een abo van 15e per maand. Dit bericht typ ik daar mee.

Welke samsung is dat dan? En bevalt het?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Waar heb je drie telefoons voor nodig?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Movie-Addicted wrote:

Waar heb je drie telefoons voor nodig?

Lol

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Goeie keus

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

HTC flut telefoons

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Motorola Moto G Dual SIM GPS - backcountrynavigator.com

Ook mijn eerste smartphone 15,- p.m. 500MB.

Edit: Wel op Lollipop en 5.5 inch scherm. Heerlijk toestel, maar toch een fractie minder snel als de 1e generatie HTC One. Maar verder geen last van, hij is immers sneller als mijn Samsung Tablet uit 2012.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Het scherm van mijn Lumia 800 liet los. Gelukkig binnen mijn abonnement periode, zodat ik hem op kon sturen. Wat bleek, Lumia 800 werd niet meer gemaakt en ze hadden hem niet meer op voorraad, dus kreeg ik een gloed nieuwe Lumia 920 (hoewel deze telefoon in 2012 al op de markt was). I did not mind at all. Nu kon ik ook eindelijk updaten naar Windows 8 (Lumia 800 ondersteunde dat niet). Ondertussen is het windows 8.1.

Loop er nu een paar maanden mee. En wat bevalt het goed. Alles werkt soepel en redelijk snel. Ik ben erg benieuwd wat er met windows 10 gaat gebeuren. Hopelijk nog meer vooruitgang! Want, face it, Windows Phone loopt op sommige fronten behoorlijk achter vergeleken met ios en android. Ik heb sinds kort pas een notificatie center om maar even een voorbeeld te noemen. Maar gelukkig ook meer dan genoeg voordelen!

Ik kan het in elk geval iedereen aanraden!

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ik heb dus een Lumia 930, fantastisch toestel zonder poespas. Windows is een verademing ten opzichte van het rommelige Android en iOS.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

iOS rommelig? Ik hoor veel kritiek op de iPhones/Apple, maar deze is weer nieuw voor me...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Nee hoor, al hangt het er sterk vanaf wat je gewend bent. iOS gebruikers worden gek als ze voor het eerst de WP tile interface zien, WP gebruikers worden dan weer gek van het ongebruiksvriendelijke homescreen. Op Android en iOS heb je ook echt een notification center nodig, op WP is je homescreen gewoon je notification center.

Loop zelf al 2 jaar met een 920 rond, nog geen scharretje te zien en draait nog altijd even vlot als toen ik hem kreeg. Wil je specifieke apps dan heb je met WP nog steeds een probleem. En zonder bepaalde functionaliteit (Glance) zou ik niet meer kunnen ondertussen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Uiteraard hangt 't één en ander af van wat je gewend bent. Maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat je iOS 'rommelig' vindt. Het design is zo clean als wat, de interface erg gebruikersvriendelijk en qua opzet / functionaliteiten is iOS relatief minimalistisch en beperkt. Lijken me toch allemaal tegenovergestelde aspecten van rommelig.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Het hele settingsmenu is een bijeengeraapt zooitje dat doorheen 7 jaar steeds onoverzichtelijker is geworden. Heel iOS zit vol hidden gestures die geregeld hitten zonder dat het bedoeld is en de schermen vol icoontjes en folders als home screen zijn niet bepaald gebruiksvriendelijk.

Daarbij werkt zo'n Safari ook dramatisch, met balken die vergroten of erbijkomen afhankelijk of je naar beneden of boven scrollt ... het ideaalbeeld van Apple wordt wmb iets teveel kunstmatig in stand gehouden.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Echt totaal mee oneens, maar dat had je al door. Heeft ook weinig met een ideaalbeeld te maken, bij mij dan, want ik kan genoeg kritiekpunten noemen. Sterker nog, m'n volgende mobiel wordt geen iPhone meer..Maar rommelig? Nope. Maar goed, ieder z'n interpretatie daarvan

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik loop al een maand of zes rond met een Chinese Mijue M7 Smartphone 5.0 inch MTK6582 Quad Core Android 4.2

Stomweg gekocht voor € 64,50 op ebay in nieuwstaat. En eerlijk, voor die prijs heb ik er al heel wat plezier van gehad. Ik denk dat het een kopie is van een of ander Samsung toestel.

Mijue M7

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.