- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Ik vind het iig veel beter dan een iPhone, maar het blijven meningen.
Ik ben er gewoon op gaan zitten, dus tja..
Oké het leek even anders door de woorden 'alweer' en 'kuttelefoons'. Nou voor mij in ieder geval nooit meer een Samsung, alleen maar ellende gehad. Verder eens met Jordy zijn verhaal, komt aardig overeen met mijn voorkeuren.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Daarmee bedoelde ik gewoon dat al die mobiele telefoons kut zijn. Maar bedankt dat je een mening voor mij probeert te vormen 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Zo te horen kan jij het maar beter bij de huis telefoon houden Pitakaas 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nokia E71
Oh, ik had zo'n heimwee naar dat ding toen ik mijn Galaxy S2 kreeg. Heb dat toetsenbord ontzettend gemist. Nu heb ik 'm al een hele tijd niet meer gebruikt en is dat toetsenbord juist weer onwennig, nu ik voornamelijk swype.
Verder weinig problemen gehad met de S2.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Zo te horen kan jij het maar beter bij de huis telefoon houden Pitakaas
Tja als die draadloos was en 3G had...
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t Eline: Heerlijk dingetje inderdaad, ook een van de redenen (waarom ik hem nog steeds gebruik) is dat je veel sneller kan typen met een toetsenbordje ipv een touchscreen toetsenbord.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Tja als die draadloos was en 3G had...
Draadloos zijn er sowieso genoeg van, 3g helaas niet. Je hebt ze wel tegenwoordig met 4g de huistelefoons, dat weet ik weer wel 
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Oh, ik had zo'n heimwee naar dat ding toen ik mijn Galaxy S2 kreeg. Heb dat toetsenbord ontzettend gemist. Nu heb ik 'm al een hele tijd niet meer gebruikt en is dat toetsenbord juist weer onwennig, nu ik voornamelijk swype.
Verder weinig problemen gehad met de S2.
Dat Swypen heb ik een paar dagen vol gehouden, maar trok ik voor geen meter.
Swiftkey (te downloaden in Playstore) was voor mij het beste wat ik ooit heb gebruikt op toetsenbordgebied, zowel onscreen als fysiek toetsenbord.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ga ook proberen met mijn tijd mee te gaan...
...proberen zeg ik wel, want ik ga peentjes zweten voor ik dit allemaal goed onder de knie heb. 
SAMSUNG GALAXY MINI 2 S6500

BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik zit nog steeds op de WP7.8 update te wachten. Vaag dat niet iedereen die tegelijk krijgt zeg.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik kijk uit naar het paradepaardje van sony, de experia Z.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Pffff Galaxy S II na bijna 2 jaar vandaag zijn laatste adem uitgeblazen. Wat een geweldig toestel was dat. Momenteel opgescheept met een HTC Wildfire, wat een straf.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Dat is wel een behoorlijke achteruitgang inderdaad.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes

Dan toch, eindelijk! Freak delivery bij bol.com blijkbaar, ondertussen al lang weer uitverkocht.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
Dat is wel een behoorlijke achteruitgang inderdaad.
Ik heb het een dag volgehouden, momenteel nu een HTC Sensation XE
Prima ding, maar dat Sense vind ik helemaal niks. Dat wordt weer rooten en flashen. Voordeel was dat de community voor de Galaxy reeks vele malen groter is, dus meer keuze qua roms.
Dit is toch maar een tijdelijke totdat ik een interessant toestel zie, wellicht de Sony Z.
Bovenstaande Nokia ziet er strak uit, maar Windows Phone is een no go wat mij betreft, te weinig apps en nauwelijks tot niet te customizen. Maar iedereen zijn ding natuurlijk!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Het is maar waar je je voor interesseert. Alle apps die ik nodig heb kan ik vinden. Nokia heeft zelf ook een aantal interessante apps. Vooral het offline navigeren is een uitkomst in het buitenland of kunnen de Andoid en Apple-apps dat inmiddels ook al? Wel jammer van de 920 dat het Nokia-logo niet in het midden staat, is toch mooier vind ik.
Ben nu ook eindelijk de 7.8 update aan het binnenhalen, die moest ik overigens wel forceren (en dat kost veel moeite) maar ik vond dat ik lang genoeg gewacht had.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
3310 
Die gaan echt nooit stuk. En doet wat een mobiel moet doen.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Je kan het zelfs gebruiken als een soort reddingsboei...
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Mijn eerste mobiele telefoon Sony CMD Z1 plus (altijd problemen met de microfoon) verder was ik helemaal weg van dat ding.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Bovenstaande Nokia ziet er strak uit, maar Windows Phone is een no go wat mij betreft, te weinig apps en nauwelijks tot niet te customizen. Maar iedereen zijn ding natuurlijk!
Eens, een telefoon moet toch wat persoonlijks hebben. Al die Iphones en Windows Phones(ondanks dat het er strak uitziet) zijn toch eenheidsworsten.
Met de standaard Android kan je veel, maar lang niet genoeg i.m.o. Dus hup rooten die handel of een launcher er overheen mikken.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
WP8 eenheidsworst
Dankzij de live tiles kan je zoveel personaliseren als je zels maar wel. Verder zijn de belangrijkste apps er wel, misschien alleen wat lastig als je wil meestemmen met The Voice ofzo ...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mijn eerste mobiele telefoon Sony CMD Z1 plus
Dze is net zoals mijn eerste, ik geloof in augustus '98 of '99. Prima telefoon en sms, maar dagelijks opladen, zelfs tot twee maal toe.. Rotslechte batterijen, toen al. 

Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
@t speedy23: Gebruik je hem nog?
wel geinig die oldskool mobiele telefoons.
En deze (zie foto) vergeet ik ook nooit meer! telkens als je gepiept werd meteen de dichtstbijzijnde telefooncel opzoeken 
Buzzer;

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
@t speedy23: Gebruik je hem nog?
wel geinig die oldskool mobiele telefoons.
Neen, de batterij is compleet naar de vaantjes.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
WP8 eenheidsworst
Dankzij de live tiles kan je zoveel personaliseren als je zels maar wel. Verder zijn de belangrijkste apps er wel, misschien alleen wat lastig als je wil meestemmen met The Voice ofzo ...
Je kan die tiles instellen zoals je zelf wilt ja. Maar je blijft een scherm met tegels houden die er hetzelfde uit ziet als alle anderen. Het blijven tegels...
Kwantiteit apps bij Windows is inmiddels wel prima inderdaad.
$pecial
-
- 1147 messages
- 553 votes
WP8 eenheidsworst
Zoals Rep_robert zei, het blijven inderdaad tiles, die een bepaalde functie hebben. De belangrijkste apps zijn er wel, maar ik mis veel apps qua productiviteit, zoals bijvoorbeeld een add blocker. Daarnaast betreft het net als iOs een gesloten OS. Op een Android toestel kan men eigenlijk alles, maar dan ook alles instellen en tweaken. Maar zoals ik al zei, ieder zijn ding en ik snap dat veel mensen Windows Phone een interessant platform vinden, bijvoorbeeld door het hebben van één ecosysteem. Windows tablet/PC met een Windows Phone toestel.
Toch denk ik dat ze het zullen gaan afleggen tegen iOS en Android in de toekomst.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Vanmiddag mijn telefoon in de wc laten vallen en nu lijkt ie het echt begeven te hebben. Gelukkig is mijn abonnement recentelijk afgelopen dus ik ga nu meteen maar mijn abonnement verlengen met nieuwe phone.
Speciale Lezeraanbieding van Vodafone! | Vodafone - directsales.vodafone.nl
Ik ga voor de LG Optimus L7 denk ik. Mijn broer heeft em ook en bevalt em goed.