• 178.079 movies
  • 12.210 shows
  • 33.981 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.888 votes
Profile

Met welke mobiel loop jij op zak?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Als Apple wat zou kunnen doen aan hun kwaliteitsgarantie valt de prijs inderdaad nog mee (al blijft het aan de hoge kant), maar zoals het er nu voorstaat (en eigenlijk, hoe groter hun marktaandeel hoe poverder hun producten) blijf ik het vooral overpriced materiaal vinden.

Naar out-of-the-box gebruikerservaring zijn ze echter niet te evenaren. Daarvoor moet Google nog veel boterhammetjes eten om maar in de schaduw van Apple te komen. Bij Microsoft zijn ze gelukkig wel wakkergeschoten.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Gaat eigenlijk niet eens om de prijs, meer om het principe. Een jaar na dato nog de volle pond betalen voor een lichtelijk verouderd product(face it, dat is het). Ik ken veel mensen die daarom geen Apple producten aanschaffen, ik ben er een van. Apple loopt veel geld mis, ondanks die trouwe en merken geile aanhang die ze (vooral in Amerika) hebben. Voor wat je betaalt bieden ze simpelweg te weinig t.o.v. de concurrentie(Android) en daarom verliest Apple nu ook terrein op de Smartphone markt.

edit: Reactie MacManus verwijderd.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Ik zou me echt geen zorgen maken om het geld dat Apple misloopt. Geen bedrijf met een soorgelijke omzet of cashreserve.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Ik vind het gewoon beide toptelefoons, alleen zijn dingen die ik belangrijker vindt aan een telefoon bij Apple net wat beter. Dus de Galaxy gaat weer weg!

Wat ik dan echt weer heel veel minder vind is Blackberry of Symbian telefoons (veel van die Nokia Smartphones), maar die discussie hebben we een tijdje geleden al gevoerd.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Onderhond wrote:

Ik zou me echt geen zorgen maken om het geld dat Apple misloopt. Geen bedrijf met een soorgelijke omzet of cashreserve.

Maar hun imago gaat wel naar de knoppen en de Iphone/Ipad is niet meer zo dominant als voorgaande jaren. Ook met de huidige patentenzaak doen zij hun imago geen goed. Te zielig voor woorden.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Apple is uberdominant als echte smartphone producent. Android is populair op crapphones, wat je mooi terugziet in webstatistieken. Hoewel Android zich goed verspreid over de wereld, blijven online visitor stats staalhard hangen.

Dat Apple 66% van al het mobile verkeer voortduwt met ongeveer 20% van de markt is stuitend en een blamage voor andere merken. Met het imago van Apple gaat het trouwens nog best goed, vooral omdat de alternatieven momenteel er niet echt overheen kunnen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Bronnen? Want alle cijfers die ik heb gelezen wijzen erop dat Android op dit moment dominant is op de Smartphone markt. Enkel met de Ipad heeft Apple nog een voorsprong op de tablet markt. Ik weet bijvoorbeeld dat in Nederland Apple al is voorbij gestreeft op surfgedrag. Het gaat me er trouwens ook om dat die dominantie al verdwenen is, ook in de verkoopcijfers(waar Samsung toch meer verkoopt). Die lijn is vorig jaar al ingezet en zal op deze manier wanneer Apple nog langer wacht met die Iphone 5 voort blijven zetten.

‘Nederlandse Android-gebruikers internetten meer dan iPhone-bezitters’ - Androidplanet.nl

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

Bron: Browser / OS

Android is inderdaad dominant, omdat op elke prullephone tegenwoordig Android staat. Met die ondingen op het net geraken is echter bijna onmogelijk. Apple heeft wat verkoop volgens mij trouwens nooit echt gedomineerd, daar zijn ze dan ook helemaal niet op uit. Het omzet verhaal is heel wat anders.

En wat "verouderde" versies betreft, waar Apple enkel een hardware probleem heeft zit Android met een veel groter softwareprobleem. Een nieuwe iOS installeren op je wat oudere iPhone is geen probleem, als je moet wachten op een Android update lijkt het meer op een loterij.

Ben zelf ook absoluut geen Apple fan, maar Android moet het vooral hebben van wat statistiekjes in de marge momenteel.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Download dit, download dat. Het hoort er standaard op te staan lijkt me(vooral wanneer je er de volle pond voor betaalt.. En in hoeverre is die gebruikers ervaring een een stuk beter?

Puur subjectief. Ik wijs waar het op staat en dat is dat hij op veel fronten wordt afgetroeft. Geen micro-sd kaart, batterij kan je er niet halen, de glazen behuizing is waardeloos...

Moest op stage een Imac aansluiten op een groot beeldscherm. Dat ging dus niet omdat je voor dat Apple ding een aparte aansluiting moet kopen. Het gaat natuurlijk niet alleen om een zo'n standaard geleverde kabel. Het gaat ook meer om het principe dat alle telefoon fabrikanten iets afspreken, maar Apple moet weer tegendraads gaan doen. Of ze gaan Samsung aanklagen, dat ook nog(pas wanneer die telefoons succesvol zijn, niet vanaf het begin). Terwijl die telefoon vol zit met Samsung onderdelen.

Bij het tweaken gaat het er niet om of het goed werkt, het gaat erom dat je een telefoon hebt zoals jij hem wilt(werken doet ie toch wel). Dat is de huidige generatie smartphones. Dat is fijn en maakt een telefoon persoonlijker.

Apple is wat dat betreft behoorlijk achterhaald. Ze beperken je in alles. Leuk dat jullie daar van genieten, maar ik houd van keuzevrijheid.

Maar dit is inderdaad een eeuwenoude discussie en die gaat altijd erom dat Apple "betrouwbaar" is en weet ik veel Je hoort nooit eens een vernieuwend argument die ergens op slaat.

Geen enkele smartphone is direct bij aankoop helemaal gebruikersklaar, de eerste handeling is voor iedereen een zooi apps downloaden. Daar een punt van maken is een beetje suf. Minder vastlopers, betere framerate en details in afwerking zijn niet subjectief. Wat wel subjectief is, is wat precies wordt gewenst bij een smartphone: met 64GB heb ik geen slot nodig voor een SD kaart en de accu gaat makkelijk twee jaar mee. Valt ook allemaal onder het schermen met allerlei randzaken die helemaal niet relevant (hoeven te) zijn. iPhones zijn nog wel de minst plastic-y apparaten van alle smartphones, verkondigen dat de behuizing waardeloos is is gewoon onzin. iMacs hebben hier ook niks mee te maken. Rechtzaken ook niet, maar Samsung doet er minstens zo hard aan mee.

Mijn telefoon hoeft niet "persoonlijk" te worden gemaakt, ik kan er precies mee doen wat ik wil. Alle apps werken op alle apparaten, geen geklooi zoals bij Android dat je maar moet afwachten hoe goed de app draait op jouw model telefoon. Apple is consistent in aansluitingen voor hun mobiele devices. dat kan je van Samsung en zelfs Nokia net zeggen, die hebben om de paar generaties een andere aansluiting. En die uniformiteit in USB aansluitingen is naar aanleiding van een Europees besluit, niet omdat de fabrikanten de klanten nou zo graag tegemoet willen komen.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Jongens, waar hebben we het in godsnaam over? Als ie kan bellen, sms'en en Whatsapp'en is het goed toch?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Toevallig gisteren nieuwe Galaxy S3 gekocht. Puur omdat ik geen idee had welke te nemen en geen zin had om veel moeite te doen.

Het is wel een gigantisch ding en na lange tijd blackberry gehad te hebben toch wel erg wennen weer zo'n touchscreen.

Iphone was voor mij geen optie, dat Apple beleid is te triest voor woorden. Loserbedrijf.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Toch geen Blackberry meer? Moest even aan de discussie denken van een aantal maanden terug, toen vond je al het andere dan BB eigenlijk maar niks.

Dus je volgende telefoon zal wel gewoon een Iphone worden

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Zou het liefst een BB nemen hoor. Echter, is dat merk een aflopende zaak vrees ik. En heb geen zin dan 2 jaar daar aan vast te zitten. Helaas.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Begrijpelijk.

Nou ben ik wel benieuwd naar je ervaringen en bevindingen over een maandje of 3. Ik ben er van overtuigd dat je snel 'genezen' bent van je BB, nu je een beter toestel in handen hebt.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Vooralsnog gebruik ik ze momenteel naast elkaar

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

SilverGun wrote:

(quote)

Geen enkele smartphone is direct bij aankoop helemaal gebruikersklaar, de eerste handeling is voor iedereen een zooi apps downloaden. Daar een punt van maken is een beetje suf. Minder vastlopers, betere framerate en details in afwerking zijn niet subjectief. Wat wel subjectief is, is wat precies wordt gewenst bij een smartphone: met 64GB heb ik geen slot nodig voor een SD kaart en de accu gaat makkelijk twee jaar mee. Valt ook allemaal onder het schermen met allerlei randzaken die helemaal niet relevant (hoeven te) zijn. iPhones zijn nog wel de minst plastic-y apparaten van alle smartphones, verkondigen dat de behuizing waardeloos is is gewoon onzin. iMacs hebben hier ook niks mee te maken. Rechtzaken ook niet, maar Samsung doet er minstens zo hard aan mee.

Mijn telefoon hoeft niet "persoonlijk" te worden gemaakt, ik kan er precies mee doen wat ik wil. Alle apps werken op alle apparaten, geen geklooi zoals bij Android dat je maar moet afwachten hoe goed de app draait op jouw model telefoon. Apple is consistent in aansluitingen voor hun mobiele devices. dat kan je van Samsung en zelfs Nokia net zeggen, die hebben om de paar generaties een andere aansluiting. En die uniformiteit in USB aansluitingen is naar aanleiding van een Europees besluit, niet omdat de fabrikanten de klanten nou zo graag tegemoet willen komen.

Geleuter zoals Apple het precies wilt hebben van de zombie meute die al hun overpriced producten kopen

Standaard argumentjes als op een Apple werkt alles en op Android is het maar even afwachten slaan helemaal nergens op. Tuurlijk werkt het, anders worden die apps niet gemaakt? Verschil alleen is dat er ook budget telefoons zijn(low-end toestellen) die uiteraard niet mee gaan in het smartphone geweld. Die reken ik dan ook niet mee. Dat zijn zeg maar de Apple telefoons in de Android wereld, basis toestellen waar je niets aan wilt veranderen.

Je zegt dat je geen misco-sd nodig hebt, maar wanneer jij een Iphone van 64 gigabyte neemt ben je wel weer honderd Euro of duurder uit dan de standaard 16 gb versie die Apple verkoopt van hun 4S telefoon. Ik kan ook wel 3000 Euro aan iets uitgeven en zeggen dat ik het beste heb, terwijl het prul eigenlijk maar 1000 euro waard is.

Zelfde geldt ook voor een accu en de behuizing. Jij bent er blij mee dat het zo mooi van glas is. Maar praktisch is het allerminst. Hoeveel Iphones heb je wel niet gezien die vol zitten met barsten. Leuk hoor glas! Daarnaast is het uitnemen van een accu tegenwoordig gewoon bijna een must. In vol gebruik gaat een smartphone nog geen halve dag mee. Dan is bijvoorbeeld een reserve batterij handig. Jij komt nu waarschijnlijk met het argument dat dit voor jou niet opgaat, maar ik heb het over het algemeen.

Aansluitingen worden verder geperfectioneerd, waar fabrikanten eerst hun eigen zooi maakten is alles nu goed op elkaar afgestemd. Heeft de concument alleen maar profijt van. Of het vrijwillig gaat of niet(waarom hoeft Apple hier zich niet aan te houden dan als het een Europees besluit is?).

AL met al vind jij al die zooi maar randzaken die niet nodig zijn. Maar het zijn wel randzaken die de gebruiksvriendelijkheid bevorderen en eigenlijk standaard bij elke Android telefoon(high end/mid-range) van toepassing zijn. Bij Apple heb je dit niet. Die bieden dus eigenlijk zoals jij zegt een basis telefoon met niet meer dan je nodig hebt. Waarom betaal je er dan de gigantische hoofdprijs voor? Daar gaat het dus om! Je betaalt eigenlijk voor lucht. En natuurlijk gaat er waarschijnlijk weinig mis bij een Apple telefoon, dat komt vooral omdat je er geen fuck mee kan. Zelfde reden waarom zo'n Nokia 3310 nooit kapot gaat. Waar niets in zit kan er ook niets kapot gaan

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Jij hebt wel echt iets tegen Apple of niet Robert?

Word je dan op een dag wakker en denk je 'vanaf nu haat ik Apple', of hoe werkt zo iets? Gewoon interesse hoor Maar dat iemand het zoveel kan schelen wat een ander voor telefoon heeft, is best bijzonder. Naar aanleiding van je posts lijkt het alsof Apple-gebruikers zich moeten verantwoorden bij je, waarom ze het kopen...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Voor mij was het óf een iPhone óf een Galaxy SII, alle andere smartphones vind ik niks. Heb toendertijd voor de SII gekozen. Vooral die Blackberry's zijn kansloos; vind ik echt een telefoon voor 14/15-jarige meisjes. Als de iPhone5 mijn verwachtingen straks waarmaakt, koop ik die denk ik.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

rep_robert wrote:

(quote)

Geleuter zoals Apple het precies wilt hebben van de zombie meute die al hun overpriced producten kopen

Standaard argumentjes als op een Apple werkt alles en op Android is het maar even afwachten slaan helemaal nergens op. Tuurlijk werkt het, anders worden die apps niet gemaakt? Verschil alleen is dat er ook budget telefoons zijn(low-end toestellen) die uiteraard niet mee gaan in het smartphone geweld. Die reken ik dan ook niet mee. Dat zijn zeg maar de Apple telefoons in de Android wereld, basis toestellen waar je niets aan wilt veranderen.

Je zegt dat je geen misco-sd nodig hebt, maar wanneer jij een Iphone van 64 gigabyte neemt ben je wel weer honderd Euro of duurder uit dan de standaard 16 gb versie die Apple verkoopt van hun 4S telefoon. Ik kan ook wel 3000 Euro aan iets uitgeven en zeggen dat ik het beste heb, terwijl het prul eigenlijk maar 1000 euro waard is.

Zelfde geldt ook voor een accu en de behuizing. Jij bent er blij mee dat het zo mooi van glas is. Maar praktisch is het allerminst. Hoeveel Iphones heb je wel niet gezien die vol zitten met barsten. Leuk hoor glas! Daarnaast is het uitnemen van een accu tegenwoordig gewoon bijna een must. In vol gebruik gaat een smartphone nog geen halve dag mee. Dan is bijvoorbeeld een reserve batterij handig. Jij komt nu waarschijnlijk met het argument dat dit voor jou niet opgaat, maar ik heb het over het algemeen.

Aansluitingen worden verder geperfectioneerd, waar fabrikanten eerst hun eigen zooi maakten is alles nu goed op elkaar afgestemd. Heeft de concument alleen maar profijt van. Of het vrijwillig gaat of niet(waarom hoeft Apple hier zich niet aan te houden dan als het een Europees besluit is?).

AL met al vind jij al die zooi maar randzaken die niet nodig zijn. Maar het zijn wel randzaken die de gebruiksvriendelijkheid bevorderen en eigenlijk standaard bij elke Android telefoon(high end/mid-range) van toepassing zijn. Bij Apple heb je dit niet. Die bieden dus eigenlijk zoals jij zegt een basis telefoon met niet meer dan je nodig hebt. Waarom betaal je er dan de gigantische hoofdprijs voor? Daar gaat het dus om! Je betaalt eigenlijk voor lucht. En natuurlijk gaat er waarschijnlijk weinig mis bij een Apple telefoon, dat komt vooral omdat je er geen fuck mee kan. Zelfde reden waarom zo'n Nokia 3310 nooit kapot gaat. Waar niets in zit kan er ook niets kapot gaan

Op een drie jaar oude iPhone werken nagenoeg alle apps nog, op een drie jaar oud Android toestel is dat absoluut niet het geval. iPhones zijn in dat opzicht dus veel houdbaarder. Meer waar voor je geld dus. Blijkt ook wel uit het feit dat oude iPhones aanzienlijk grotere bedragen vangen in de tweedehands markt dan Android wegwerpspul. iPhones met barsten kom ik helemaal nooit tegen, zie vooral veel dinky toy Samsungs en HTC's met dikke barsten in m'n directe omgeving. Argument van niks ook, alsof gebarste behuizingen een bekend iPhone euvel zijn of zo. De behuizing van de 4(S) is nou net bijzonder krasbestendig, lees de reviews er op na. En een reserve-accu om te kunnen verwisselen halverwege de dag, serieus? Volgens mij vervalt het nu een beetje in zoeken naar iets om over te zagen. Wat dacht je van kabeltje meenemen om in noodgevallen even aan de USB ingang op werk of waar dan ook te hangen? Stuk praktischer en goedkoper. Bovendien bijna nooit nodig, ik kom met een volle accu meestal prima een hele dag door. Jammer dat Androids het blijkbaar al na een halve dag begeven

De relatief hoge prijs zit 'm voor een deel in de naam maar daarnaast dus in de veel robuustere en uitgekiende gebruikerservaring. Dat zit 'm in details, maar bij elkaar opgetelt maakt dat voor mij toch wel degelijk verschil in het dagelijks gebruik. Al die randzaken bevorderen helemaal niets, de service die Apple biedt wanneer er wat mis is met de telefoon of bij een probleem met iTunes dan weer wel. Ik praat puur over mijn eigen ervaring, dat lijkt me ook voor de hand liggend.

Wanneer je graag wil prutsen om de telefoon helemaal op jouw lifestyle aan te laten sluiten oid, dan moet je zeker voor een Android toestel gaan. Ik investeer graag wat meer in een tot in de puntjes verzorgde afwerking en met de tweedehands markt in het achterhoofd weet ik ook dat ik over twee jaar dan weer een groot deel terug vang.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

merijn82 wrote:

Jij hebt wel echt iets tegen Apple of niet Robert?

Word je dan op een dag wakker en denk je 'vanaf nu haat ik Apple', of hoe werkt zo iets? Gewoon interesse hoor Maar dat iemand het zoveel kan schelen wat een ander voor telefoon heeft, is best bijzonder. Naar aanleiding van je posts lijkt het alsof Apple-gebruikers zich moeten verantwoorden bij je, waarom ze het kopen...

Ja, heb echt een hekel aan de manier hoe zij hun product verkopen. Moet mijn vriendin ook nog eens zo'n ding kopen anderhalf week geleden. Dus ik moet weer dat klote Itunes op mijn pc zetten en gelijk al geouwehoer met dat aanmelden bij de Apple en dat click and buy gebeuren wat telkens fout ging(foutmelding, technische redenen). "s middags gekocht, s'avonds om elf uur kon ze er pas mee aan de gang.

Daarnaast was ik snel uitgespeeld met die telefoon, je kan er echt he-le-maal niets mee. Naar links en naar rechts en dat was het

Heb hem ook gejailbraikt gelijk, dus ik dacht..nu kan je er lekker mee ouwehoeren. Niets is minder waar, enkel apps die normaal geld kosten kan je nu gratis krijgen. Wooptiedoo Voor de rest is het gewoon nog steeds simpel van links naar rechts en niets meer.

Ik ben blij dat ik met een goede Samsung rondloop, veel makkelijker.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

SilverGun wrote:

directe omgeving. Argument van niks ook, alsof gebarste behuizingen een bekend iPhone euvel zijn of zo. De behuizing van de 4(S) is nou net bijzonder krasbestendig, lees de reviews er op na. En een reserve-accu om te kunnen verwisselen halverwege de dag, serieus? Volgens mij vervalt het nu een beetje in zoeken naar iets om over te zagen. Wat dacht je van kabeltje meenemen om in noodgevallen even aan de USB ingang op werk of waar dan ook te hangen? Stuk praktischer en goedkoper. Bovendien bijna nooit nodig, ik kom met een volle accu meestal prima een hele dag door. Jammer dat Androids het blijkbaar al na een halve dag begeven .

Ga alleen eventjes hier op in. Geen zin in deze fanboy discussie verder Die nieuwe Iphone 4S van mijn vriendin gaat sneller leeg dan mijn Galaxy telefoon, dus zover jouw fabeltje Voor de rest gaat inderdaad overal de lader mee naar toe. Alleen een extra accu is wel handig wanneer je een dagtripje maakt waar je geen stopcontact tot beschikking hebt

Voor de rest heb ik het niet over krassen, maar meer stootschade. Krasbestendig zijn alle telefoons tegenwoordig wel.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Probleem met die Samsungs vind ik vooral dat zo goedkoop aanvoelen. Allemaal plastic. Dat doet Apple toch een stuk beter.

Ik heb zelf uiteindelijk voor de Nokia Lumia 800 gekozen. Een mooie, degelijke telefoon en Windows Phone vind ik beter dan iOS of Android, vooral qua vormgeving. Apple en Google hebben zowat alles van elkaar gejat maar Windows verzint zelf dingen. Voor een Apple zou ik sowieso nooit kiezen door hun beleid en Android vind ik op zich wel prima maar als je telefoon net niet top of the line is zit je aan een log monster vast. De Lumia is qua specs zeker niet de beste telefoon maar WP is echt erg goed gemaakt en alles draait als een tierelier.

Alleen een beetje jammer dat over niet al te lange tijd WP8 komt en WP7.5 dan waarschijnlijk redelijk dood gaat.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Het valt op dit moment inderdaad voor Microsoft te prijzen dat ze een geheel eigen stijl hebben ontwikkeld. Het zou wel meer credit mogen verdienen dan wat ze er nu op dit moment voor terug krijgen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Dat van die batterij wil ik nog wel even kort op ingaan, dat is wel vreemd. Nou net 1 van de redenen waarom ik weer terug naar Iphone wil. Die Galaxy S2 van mij haalt nooit de dag, terwijl mijn Iphone 4 dat met gemak deed...

Verder bedankt voor je eerlijke antwoord, goed te zien dat je zelf tenminste beseft dat je een fanboy/hater bent

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ik ben zeker geen fanboy, wel een hater Maar ik zie toch echt met mijn blote ogen dat die Iphone 4S leegzuipt. Ik ben echt niet blind. Maar accuduur hoef je het tegenwoordig sowieso niet meer om te doen. Ook al wordt de inhoud met 2150 mAh bij de SIII op dit moment door geen enkele geëvenaard.

Als je hem hevig gebruikt is ie in een halve dag leeg, bij gemiddeld gebruik houdt ie het wel een dag vol. Dat geldt eigenlijk voor alle telefoons.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Haha ja mag jij met je blote ogen zien hoor geen probleem. Ik verzin het verhaal ook niet, was het maar waar. Zit elke dag te schelden op dat ding als ie weer eens uitvalt:P

Welke Android-versie draai jij? Heb wel het idee dat het NOG kutter is geworden na de update.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12840 votes

rep_robert wrote:

Het valt op dit moment inderdaad voor Microsoft te prijzen dat ze een geheel eigen stijl hebben ontwikkeld. Het zou wel meer credit mogen verdienen dan wat ze er nu op dit moment voor terug krijgen.

Wanneer Window 8 eindelijk uitkomt dan moeten ze het maar echt waarmaken. Nu zijn die Windows phones echt niet aan te raden, vooral omdat je ook met die phones niet kan upgraden naar Win8.

Meteen ook de reden waarom ik nog even wacht tot kerst voor een smartphone aan te schaffen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ja, beetje kut dat dat nog niet bekend was toen ik mijn telefoon kocht. Al had je het wel kunnen raden natuurlijk. Gelukkig krijgen we de UI update nog wel.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Na anderhalf jaar zonder mobiel op zak gelopen te hebben eindelijk aangekomen in 2012 en toch maar voor een Iphone 4S gekozen. Bevalt prima dat ding!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

merijn82 wrote:

Haha ja mag jij met je blote ogen zien hoor geen probleem. Ik verzin het verhaal ook niet, was het maar waar. Zit elke dag te schelden op dat ding als ie weer eens uitvalt:P

Welke Android-versie draai jij? Heb wel het idee dat het NOG kutter is geworden na de update.

Draai op Gingerbread 2.3.6. Dus zeg maar de versie die het dichtst tegen ICS aan zit. Voor mij tot nu toe ook het betrouwbaarste. Alleen heb een laag over de telefoon heen gedaan(Go Launcher). Het klinkt raar, maar ik vind zelfs die standaard Android erg beperkt Dus ik kan niet echt meer zeggen dat ik puur op Android draai. Het meeste dat ICS nu aanbiedt is eigenlijk hetgeen ik nu allemaal al op Go Launcher aan het draaien ben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.