- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Belgen
De meest irritante bekende Belgen
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Is er dan niemand die wel een BV (Bekende Vlaming) goed vindt ?
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
die Wannabe Michael Jackson
is de irritantste 
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Herbert Flack, stond eens naast hem op Zaventem en nog maar weinig zo'n arrogant iemand gezien, denkt waarschijnlijk dat ie De Niro is. 
Rudy den Belg
-
- 5 messages
- 0 votes
Als Belg is voor mij de meest irritante bij de mannen Steve Stevaert en bij de vrouwen Véronique De Kock.
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Véronique De Kock.
.
Die Vlaming die zojuist bij Dit Was het Nieuws was, was trouwens geweldig.
. Snel eens iets van lezen.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Die man die de nieuwe stem van samson inspreekt. Wat een neppert. Klinkt voor geen meter.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Idd Bart Peeters ja, niet te doen
. Mathias en Staf koppen zijn ook niet mijn favorieten, maar best nog te pruimen. De Pfaffs en Planckaerts = uiterst irritant.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Bart Peeters & Betty
Betty nogthans erg sympathiek. Ooit een gesprek meegehad, toffe dame. Alleen die lach.... 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hoe heten ook alweer die 'Sonny & Cher' van Vlaanderen, ze hadden ooit eens mee gedaan eurosong. Zij zijn verschrikkelijk! 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik denk dat hij Nicole & Hugo bedoelt. Vrij irritant ja...en gay.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Hahaahah Nicole en Hugo (niet kapot te krijgen zeggen ze zelf, net na ze een hit uit gebracht hebben met de naam "Pastorale") 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik denk dat hij Nicole & Hugo bedoelt. Vrij irritant ja...en gay.
Bingo, die ja! erg irritant en inderdaad ook wel gay
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Hahaahah Nicole en Hugo (niet kapot te krijgen zeggen ze zelf, net na ze een hit uit gebracht hebben met de naam "Pastorale") 
Je gaat toch niet beweren dat je ook fan van hun bent. 
Hmm, waar ken ik het nummer Pastorale nou toch van. 
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Goeie Goeiemorgen Goeiendag
Allesinds toch vriendelijk lijkt me? 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Goeie Goeiemorgen Goeiendag
Allesinds toch vriendelijk lijkt me? 
Dat mag dan wel vriendelijk klinken het zal wel niet om aan te horen zijn! 
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Die zingende griet die uit 1 of ander zuid - amerikaans land komt. Kan niet op de naam komen maar wat vind ik die irritant.
Vooral als ze beweegt en zingt anders is het nog net te doen.
Ps. Kristel (k3) 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat mag dan wel vriendelijk klinken het zal wel niet om aan te horen zijn! 
Eurovision Belgium 1971 - Preview - Nicole & Hugo (hier enkel te beluisteren maar via Youtube wel te bekijken)
Het leukste is, dat het koppel op deze manier op elkaar verliefd geworden zijn, en ze nog altijd één van de leukste koppels van Vlaanderen zijn. De liefde spettert er nog altijd af. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hmm, waar ken ik het nummer Pastorale nou toch van. 
Beste uitvoering sinds de 1969-versie van Ramses Shaffy en Liesbeth List.
En zoals eerder al gezegd: het koppel is na al die jaren nog altijd stapelvierliefd op elkaar en dat kan je er aan zien. 
lucdecoster
-
- 1644 messages
- 6323 votes
Nicole en Hugo, ongetwijfeld.
Baby, baby (Eurosong): heel mooi liedje 
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
En zoals eerder al gezegd: het koppel is na al die jaren nog altijd stapelvierliefd op elkaar en dat kan je er aan zien. 
En ze deinzen er dan ook niet voor terug om dit bij elke talkshow tot 100x te vermelden.
Veruit de meest irritante bv's samen met de Pfaffs & Planckaerts, naar mijn mening.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Herbert Flack, stond eens naast hem op Zaventem en nog maar weinig zo'n arrogant iemand gezien, denkt waarschijnlijk dat ie De Niro is. 
Nicole en Hugo zou ik zeker niet irritant noemen. Integendeel. Samen met Eddy Wally vertegenwoordigen ze de onvoorstelbare 'can this be true?"-artiest. Hoog entertainend gehalte dus. Die Goeiemorgen, morgen- clip is trouwens fantàstisch, speedy!
Ik mis alleen nog die ballondragende kinderen op het schip.
Bart Peeters vind ik ook niet irritant. Mr duizendpoot talent beschikt over een humor die elke dag gerust via de televisie mag verspreid worden. 'k Heb een zwak voor die man. Evenals voor Jan Hoet: de tofste kunstkenner van Vlaanderen nog aan toe!
Veronique De Kock kan ik ook moeilijk irritant noemen. Via betrouwbare bronnen (waaronder mezelf, 'k heb nog bij haar op school gezeten) weet ik dat haar persoonliijkheid niet al te nederig is maar op de televisie komt ze degelijk over. Temptation Island (remember Gringo?) rulezzz!
Irritante Belgen vind ik eerder televisiepersoonlijkheden zonder persoonlijkheid. Waar je werkelijk niks over kan zeggen. Van dat soort hebben we er veel te veel van.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
mijn mening die actrice uit flikken kunnen jullie geen namen plaatsen aub?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
mijn mening die actrice uit flikken kunnen jullie geen namen plaatsen aub?
Bedoel je die blonde die ook af en toe op belgie 1 de programma's aankondigt? Want daar heb ik zelf ook niet veel mee.
aunuscus
-
- 591 messages
- 115 votes
ja doe bedoel. ik dat is de reden waarom ik nooit naar flikken kijk