- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Belgen
De meest irritante bekende Belgen
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Eddy Wally is wel tamelijk irritant.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
maar daarentegen is Kim Clijsters een hele leuke meid, jammer dat ze met zo'n verwaande kwast (Hewitt) getrouwd is.
Ons Kim gehuwd met Hewitt? Daar is zij nooit mee gehuwd geweest. Die zijn al van einde oktober vorig jaar uit elkaar.
En weet je waarom???

aegron
-
- 4030 messages
- 1265 votes
lol
De enige belg die ik wil nomineren is jambers.
brr ik krijg altijd de kriebels van die vent!
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Paul Jambers is de grootste randdebiel in het Vlaamse medialandschap die zich graag voordoet als een groots reportagedraaier over marginaal Vlaanderen , wat vooral het VTM publiek in de tijd erg kon smaken. Zoals nu de herhalingen " de meesterwerken van paul Jambers" worden genoemd
.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ik kan wel eens goed lachen MET hem. Zeker niet irritant!
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Zoals nu de herhalingen " de meesterwerken van paul Jambers" worden genoemd
.
Is dat echt zo?
Hoe krijgen ze het verzonnen!
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Dat is idd erg grappig, dus zeker niet irritant. Justine Henin is ook volgens mij zeer irritant.
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Is dat echt zo?
Hoe krijgen ze het verzonnen!
de pijnlijke realiteit , volgens mij is de man ofwel een erg sarcastisch persoon die zich bewust is van de shit die hij naar het scherm brengt ofwel is hij zoals ik eerder al beschreven had ...
@ Cabot : ik vind z'n imago-tripperij erg irritant ...
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Paul heeft die naam (meesterwerken) niet zelf uitgevonden hoor, al zou hij dat idd wel durven...
Caligula
-
- 187 messages
- 0 votes
In België hebben ze een denkbeeldige lijn om irritante van niet-irritante mensen te scheiden namelijk de taalgrens.
Alles eronder behoort tot de eerste groep.
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
misschien al eerder gezegd: die gast van 10 voor taal
wat een nurd....gnagnagna....
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Marcel Vanthilt, aardige kerel, volgens mij. 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Paul Jambers is relaxed
Zeker weten relaxed !
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
die belgen zijn wel aardig maar je ergert je zo snel aan hun accent
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Vind ik wel meevallen.
Vind het eerder relaxed ..
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Zeker weten relaxed !
Heb gisteren eens naar Jambers z'n meesterlijk inleiding va z'n reportage over liefde in een bejaardentehuis (
)gekeken. Formidabel
Formidabel!
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Een aantal Belgische wielrenners, zoals Museeuw (gelukkig gestopt) Aerts, Axel Merckx en tegenwoordig ook Boonen (sorry, ik heb geprobeerd hem te waarderen, maar zijn accent is zó irritant).
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Marcel Vanthilt..
oohh irritante gast, zeker de ergste belg als je het mij vraagt...
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Elke keer als ik Quix zie heb ik echt zin om zijn mond toe te plakken met plakband!!
knowledge
-
- 178 messages
- 0 votes
al die huppelgrietjes die op de cover van de story of de privé willen staan als ze bv. purper gescheten hebben die dag omdat dat nachtelijke broodje pita niet is bekomen.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Walter Grootaers natuurlijk.
En naast hem Gert Verhulst, Ben Crabbé, Margriet Hermans, alle Pfaffs, Jacques Vermeire, Paul Jambers, Kristien Hemmerechts, Els De Schepper, Sigfried Bracke, Jean-Marie Dedecker, een hele hoop domme wijven en ik vergeet er nog een hoop. Er zijn er meer dan genoeg, wees gerust.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Maar Bart Peeters vergeef ik alles, hoe ergerlijk hij ook is als tv-presentator, hij is toch mee verantwoordelijk voor Dag Sinterklaas, het Leugenpaleis en een prachtige cd twee jaar geleden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Bart Peeters vind ik juist een heel leuke vent.