• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.686 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Ik merk de laatste tijd ook dat wanneer ik Peter R de Vries op tv zie ik heel snel begin te zappen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Victor Brand

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

niethie wrote:

RNN7 is dan ook een Rotterdamse zender en als je hier niet woont dan ken je hem waarschijnlijk ook niet aangezien het enkel in Rotterdam uitgezonder werd (dacht ik)

Hij werd beroemd door zijn racistische uitspraak over een concurent belspel presentatrice. Hier het fragment-

http://nl.youtube.com/watch?v=Y5X0G_0CNe8

Wat een eikel zeg.

ja hoe durf je dat te zeggen

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

Ach, zoiets moet gezegd kunnen worden hoor. Verder totaal niet serieus en in een bepaalde context gezegd. Kan er wel om lachen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

Hollandse 'openheid'

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Dat zal het zijn denk ik.

Verder heb ik ook nog eens een bloedhekel aan een hoop Nederlandse zangers die van die verschrikkelijk overvrolijke feestmuziek maken. Oa Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Gerard Joling en dat soort types, sorry voor de mensen die er wel van houden (smaken verschillen natuurlijk) maar ik kan dat soort types echt niet uitstaan en van die muziek wordt ik ook nog eens ontzettend depressief. Bah...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Hoe kan je nu een hekel aan Frans Bauer hebben? Zijn muziek, ok, maar de persoon zelf?

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Ik heb het niet op dat overvrolijke, altijd die irritante grijns en die blik van kijk mij eens het perfecte leventje lijden (ik ken hem niet persoonlijk inderdaad) en oordeel misschien te snel over zijn persoon maar ik ga nu af op hoe ik hem altijd op tv zie, net zoals alle andere het hier hebben over de bekende die zij van tv kennen.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Oa Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Gerard Joling

Gordon

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

niethie wrote:

maar ik ga nu af op hoe ik hem altijd op tv zie, net zoals alle andere het hier hebben over de bekende die zij van tv kennen.

Allicht. Maar zelfs dan snap ik nog niet dat je een hekel aan Frans Bauer kan hebben. Die kerel is gewoon écht zo.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

BoordAppel wrote:

Allicht. Maar zelfs dan snap ik nog niet dat je een hekel aan Frans Bauer kan hebben. Die kerel is gewoon écht zo.

Des te meer een reden om hem irritant te vinden.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Ja precies. Misschien ben ik wel te somber ofzo maar ik kan me echt niet voorstellen dat je altijd vrolijk kunt zijn.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Nou, er zijn weinig cynischer mensen dan ik ( ) , maar zelfs ik kan me niet voorstellen wat iemand tegen de persoon van Frans Bauer kan hebben.

Moet ook altijd erg lachen als hij op radio of t.v. komt bij welke toffe, hippe of juist serieuze presentator dan ook. Ze zijn zelf altijd verrast dat ze hem gewoon echt leuk vinden.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Ik vind Frans Bauer ook een prima persoon. Ik kan altijd wel om hem lachen . Zie liever hem dan, die Jan Smit.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

kos wrote:

Nou, er zijn weinig cynischer mensen dan ik ( )

Nou dan ken je mij nog niet.

Moet ook altijd erg lachen als hij op radio of t.v. komt bij welke toffe, hippe of juist serieuze presentator dan ook. Ze zijn zelf altijd verrast dat ze hem gewoon echt leuk vinden.

Ik vind het juist irritant en kan me er dood aan ergeren maar ook ik moet toegeven dat ik er in een droge bui (en enkel dan) nog wel om kan lachen. Maar normaal gesproken vind ik hem enkel irritant maarja zo te horen aan de reacties hier zal dat wel aan mij liggen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Frans is een schatje. Hij staat gewoon lekker in het leven. Ik vind hem oprecht naar iedereen toe.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

klute89 wrote:

(quote)

Gordon

Ik vind Gordon heerlijke humor hebben. Hij kan enorm zeuren, maar ik heb hem een keer in het echt meegemaakt, en heb tranen gelachen met hem...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Ik heb een hekel aan Emile Ratelband. Gatverdamme , hoe die over zijn (ex) vrouw stond te praten...

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

rose wrote:

Frans is een schatje. Hij staat gewoon lekker in het leven. Ik vind hem oprecht naar iedereen toe.

Je kent hem persoonlijk ?

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

rose wrote:

Ik heb een hekel aan Emile Ratelband. Gatverdamme , hoe die over zijn (ex) vrouw stond te praten...

Mja, daar had ie ook wel reden toe..

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Mja, daar had ie ook wel reden toe..

Ach, die vent spoort totaal niet. Mijn vrouw wilde al weken geen sex meer....Ze had altijd hoofdpijn. Tjonge...

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

(quote)
Je kent hem persoonlijk ?
Frans is zo oprecht, dat (bijna) iedereen het gevoel heeft hem persoonlijk te kennen.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Die uitzending was gaaf in de zwakste schakel met Ali B en

Jantje Shit.

Kregen ze ruzie met elkaar. Zit al te zoeken op You tube, kan nog niks vinden.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

rose wrote:

(quote)
Frans is zo oprecht, dat (bijna) iedereen het gevoel heeft hem persoonlijk te kennen.
Dan zal het wel aan mij liggen want dat gevoel heb ik absoluut niet bij de beste man.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

rose wrote:

(quote)
Ach, die vent spoort totaal niet. Mijn vrouw wilde al weken geen sex meer....Ze had altijd hoofdpijn. Tjonge...

Hahaha, dat heb ik allemaal niet meegekregen, maar dat kreng is wel een smerige golddigger.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

kos wrote:

(quote)

Hahaha, dat heb ik allemaal niet meegekregen, maar dat kreng is wel een smerige golddigger.

Denk ik ook wel....

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

rose wrote:

Nah... hij is bekend geworden door All You Need Is Love waar hij moest kiezen tussen twee vrouwen (Mariska en Mariska) die allebei dachten een relatie met hem te hebben.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Nah... hij is bekend geworden door All You Need Is Love waar hij moest kiezen tussen twee vrouwen (Mariska en Mariska) die allebei dachten een relatie met hem te hebben.

Ben ik ook niet vergeten. Bleek Fransje toch minder lief.

Gordon trek ik helemaal niet.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

rose wrote:

Ik heb een hekel aan Emile Ratelband.

Kan ik ook voor mijn ogen niet zien.

jimcarrey gek

• 412 messages
  • 395 votes

U-96 wrote:

Aan welke 'BNer' erger jij je nou altijd als je hem op tv ziet of op de radio hoort? Van wie moet je nou echt kotsen? Zet het hier...

Mijn lijst:

1. André van Duijn (altijd zo geweest)

2. Ali B

3. Mental Theo

4. Marco Borsato

5. Frans Bauer

6. Robert Jenssen

7. Femke Halsema

8. Paul Rosenmuller

9. Georgina Verbaan

10. Carlo Bosshard

11. Albert Verlinde

12. Beau van Erven Dorens

1 andré van duin (vroeger was ik fan van hem maar eigelijk is hij irri)

2. frans bauer.

3 georgina verbaan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.