• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.638 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Naomi Watts wrote:

Niet mijn humor deze humor van deze nutcase.

Niet dat akkefietje in 2000 vergeten waar hij die vrouw die te laat de zaal in kwam betastte. Je kan ook te ver gaan natuurlijk. Maassen is rijp voor het Pieter Baan Centrum.

Dat is nogal een beschuldiging. Dat je vindt dat hij niet helemaal spoort, dat is aan jou, maar om hem nu meteen te beschuldigen van zware delicten is nogal wat. Wellicht weet je niet wat het Pieter Baan Centrum doet. Mensen die door het NIFP ter observatie opgenomen worden in het PB-centrum zijn namelijk allemaal vedachten van ernstige delicten. Dat bij Theo Maassen niet bepaald het geval, tenzij je de film TBS voor waarheid wilt nemen.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Niet echt een acteur, maar ik stond op vakantie een biertje te drinken met die Huub uit de Gouden Kooi.

Ik kende die hele kerel niet (als enige op de wereld kennelijk), maar het is wel opvallend hoe dat soort gasten opeens veranderen als ze herkend worden.

Zwaar genant ook hoe zoveel mensen gewoon de hele tijd gewoon voor z'n neus blijven staan en aanstaren.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

was ie nog getrouwd met clair.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Dat was toch enkel schijn.

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Hij had wel een blond grietje bij zich.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Dat zal wel een hoer geweest zijn.

Tonyboy

• 10 messages
  • 0 votes

Gorden en joling natuurlijk...

En die petty brart kan er ook wat van...

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Teveel om op te noemen, kan de kop van Mart Smeets amper dulden op televisie.. maar gelukkig zijn er nog genoeg irritante arrogante kutpresentatrices die zich heel wat voelen om je ook aan te ergeren. Marc Marie moet ook een televisieverbod krijgen.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

Winston Gerstanowitz

en Chantal Janzen

en die kutgitarist van Di-rect geloof ik, met dat eeuwige irritante punkrock hoedje en die eeuwige punkrock stropdas.

die gast zijn armen zijn nog nog dunner dan zijn fokking snaren geloof ik...

orbit wrote:

maar gelukkig zijn er nog genoeg irritante arrogante kutpresentatrices die zich heel wat voelen om je ook aan te ergeren.

maar die willen we in ieder geval nog wel eens stevig over de paal trekken, toch?

Mr. Olaf

• 147 messages
  • 150 votes

Heb een hekel aan de term BN'ers. Alles wat ook maar eindigt met "... with the stars" krijg ik spontaan jeuk van. Maar de gemiddelde SBS kop komt wel in aanmerking voor irritant.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Max en Joep wrote:

en die kutgitarist van Di-rect geloof ik, met dat eeuwige irritante punkrock hoedje en die eeuwige punkrock stropdas.

die gast zijn armen zijn nog nog dunner dan zijn fokking snaren geloof ik...

Inderdaad ja! Noemt hij zichzelf ook niet Spike ofzoiets? Ontzettend vervelend snotventje

maar die willen we in ieder geval nog wel eens stevig over de paal trekken, toch?

Natuurlijk! Maar daar voelen ze zich dan weer veel te goed voor (laat dat nou het enige zijn waar ze wel goed voor zijn)

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ik weet niet hoe ze allemaal heten (Arlette bla bla bla...), maar sinds die belspelletjes van tv zijn verdwenen hebben we nu zogenaamde 'spiritualisten' op tv, die de toekomst kunnen voorspellen. Man man man, wat een drama. Kunnen ze niks beters uitzenden in de ochtend.. Of komen de meeste 'spiritualisten' dan zonder werk te zitten? Laat ze maar een eigen zender opstarten ofzo, speciaal voor de geinteresseerden (voor de minderheid dus). Beetje offtopic ofniet?

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Inderdaad. Iemand die over de telefoon het levenspad van de beller ontrafelt / blootlegt. Hou toch op man.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Komt mijn stress ook grotendeels door: Word ik wakker, wil ik even lekker wat eten, tv aanzetten en iets leuks kijken. Neuh hoor, alleen maar een stelletje oplichters en wat Tell Sell troep...

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

The Last wrote:

Ik weet niet hoe ze allemaal heten (Arlette bla bla bla...), maar sinds die belspelletjes van tv zijn verdwenen hebben we nu zogenaamde 'spiritualisten' op tv, die de toekomst kunnen voorspellen. Man man man, wat een drama.

Ik kan ook de toekomst voorspellen. Ik voorspel dat de tv voorspellers snel van de buis verdwijnen.

Hmm, misschien moet ik maar een eigen spirituele tv show opzetten.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

klute89 wrote:

(quote)

Ik kan ook de toekomst voorspellen. Ik voorspel dat de tv voorspellers snel van de buis verdwijnen.

Hmm, misschien moet ik maar een eigen spirituele tv show opzetten.

En dan je hart maar vasthouden voor de troep waarmee ze daarna weer komen.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Idd. Maar ik begrijp ook niet waarom ze er gewoon niet mee kappen. Ze moeten toch wel een bepaalde idee hebben van dat de meerderheid er niet naar wil kijken. En dan ook nog te bedenken dat niemand in die crap gelooft. Laat ze lekker een eigen zendertje opstarten. Geef mij maar wat van die oude tv series als Macgyver of Magnum PI. ofzo.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Precies alles beter dan die belspel /astro tv/ seks commercial's troep, zend gewoon (net als vroeger) de heel nacht zo'n oude cheesy 80's serie als Miami Vice of Magnum- Pi of desnoods een b-film in het actie/horror genre en je hoort mij niet meer klagen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Astromutsen..... jep die zijn ook vrij irritant. Ze kunnen beter de hele nacht/ochtend testbeeld aanzetten.

Oook irritant:

Karl Noten 2 (weet heel ff zijn naam niet).

Christian Albers

Valerio

En met stip op 1 Henk Kessler

Sasz

• 94 messages
  • 127 votes

Heleen van Royen + man

Lucille Werner

musicboy

• 15 messages
  • 11 votes

Marco Borsato

de volledige ploeg van Oranje van de vorige generatie (De Boer, De Boer, Kluivert, Seedorf, Davids en de lange wapper met flappies in de goal)

Op zulke momenten ben ik blij Belg te zijn. Maar dan denk je aan Helmut Lotti en kruip je in de grond van schaamte.

bascross

• 279 messages
  • 64 votes

Mart Smeets, de man die geen reet bereikt heeft, maar wel de arrogantie van een echte ster heeft.

Henk Kesler is hilarisch. Belachelijke kerel.

Ik vergeet nog een hele belangrijke, J.P Balkenende. Wat een ongelofelijke hypocriete lul is dat. Gezeik over milieu en ondertussen jezelf rond laten rijden in een BMW 760 Li, met een V12 derin. Maargoed die hele tweede kamer is een lachertje.

Ik vraag me trouwens af, hoe iemand, die gelooft in een ''bovenmenselijk wezen'', aan de macht komt in Nederland. Kan je nagaan wat een belachelijke mensen in dit land wonen.

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

bascross wrote:

Mart Smeets, de man die geen reet bereikt heeft, maar wel de arrogantie van een echte ster heeft.

Terechte arrogantie, als je het mij vraagt. Als iemand Studio Sport kan presenteren is hij het wel. Hoor wel vaker zulks geneuzel over Smeets. Onzin...

bascross

• 279 messages
  • 64 votes

gotti wrote:

(quote)

Terechte arrogantie, als je het mij vraagt. Als iemand Studio Sport kan presenteren is hij het wel. Hoor wel vaker zulks geneuzel over Smeets. Onzin...

Haha, dus als je een programmatje aan elkaar kan praten, mag je je arrogant gaan gedragen?

Buiten het feit dat je je sowieso nooit arrogant hoeft te gedragen, is Mart Smeets gewoon een irritante kerel.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

Mart smeets is ok en alles behalve arrogant, hij moet alleen wat vaker mensen uit laten praten, maar goed voor alle presentatoren kan ik wel iets verzinnen, vind het jammer dat smeets de tour niet meer doet en bij basketbal wedstrijden kan ie als de beste commentaar geven.

Joost v Gangele die is pas irritant.

edit. Cuilemborg goeie tweede.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

femke halsema, geert wilders, alexander pechtold of hoe dat ventje ook mag heten, ali b, jan marijnissen, spike, marco borsato, astro-tv mensen, gouden kooi-volk, andries knevel, en nog veel en veel meer

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Of die Kevin Brouwer die relnicht van RNN7 en ex belspel presentator.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

hmm, die ken ik eigenlijk niet eens, gelukkig voor mij dan

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

RNN7 is dan ook een Rotterdamse zender en als je hier niet woont dan ken je hem waarschijnlijk ook niet aangezien het enkel in Rotterdam uitgezonder werd (dacht ik)

Hij werd beroemd door zijn racistische uitspraak over een concurent belspel presentatrice. Hier het fragment-

http://nl.youtube.com/watch?v=Y5X0G_0CNe8

Wat een eikel zeg.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

vrij lompe opmerking, en het feit dat ie het herhaalt blijkt toch wel dat ie zichzelf ontzettend scherp uit de hoek vond komen...... not

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.