- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Met stipt op numero uno: Gordon. Irritante nicht.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Met stipt op numero uno: Gordon. Irritante nicht.

niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Matthijs van Nieuwkerk irritant? Zie je soms geen verschil tussen ordinaire, luidkeelse en laag opgeleidde BNers en intelligente, goed geklede en aangenaam om naar te luisteren BNers?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Beau van Erven Dorens verschrikkelijk dat popie jopie gedoe van hem. 
zeker erg irri walgelijk gewoon dat op willen vallen 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Die Van Nieuwkerk laat zijn gasten nooit uitpraten. Ergerlijk is dat, vooral als het een gast is die wel iets zinnigs heeft te vertellen. Zo'n Marc-Marie en Georgina met hun irritante piepstemmetjes en domme vragen/opmerkingen wekken alleen maar irritatie en woede op. Vooral die Marc-Marie, die ook nog eens stottert.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
ook vind ik hem een betweterige slijmbal die altijd van alles iets af lijkt te weten en ja zo kan ik ook hoog opgeleid overkomen,
Wat een onzin zeg, hij is gewoon goed geinformeerd en weet vrij veel. Moet je je daarvoor tegenwoordig al schamen?
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Tuurlijk niet, het komt af en toe alleen een beetje nep over.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Bij elk programma dat Van Nieuwkerk prestenteert heeft hij altijd haast, of ie z'n tram moet halen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes

Hoog of laag opgeleide BN'ers irritant of niet, maakt niet uit 't is allemaal een pot nat. Het zijn altijd van die uit hoogte gegrepen debielen, lopen met van alles en nog wat te pronken. En naar Matthijs Van Nieuwkerk valt niet te luisteren als hij de Wereld Draait Door presenteert.
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Nieuwkerk bij wereld draait door, hopelijk gaat ie er even even jaartje tussen uit, Nieuwkerk bij holland sport, uitstekend.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Frans Bauer al genoemd? Verschrikkelijk overvrolijke eikel, veel mensen schijnen vrolijk te worden van zijn enthousisme en liedjes, ik krijg er zelfmoordneigingen van. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Heb je eeeeeven voor mij!!!???????? Tralaaalaaaaalalalalalaaaaaa
whehehe inderdaad, zeer irritant, maar ik geloof wel dat de beste man oprecht gelooft in zijn onschuld. En tja, als mensen dat ok vinden why not? Het is niet mijn ding maar hij zoekt mij verder ook niet echt op....
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Bij elk programma dat Van Nieuwkerk prestenteert heeft hij altijd haast, of ie z'n tram moet halen.
ghehehe ja dat is mij ook opgevallen, de beste man komt enorm gehaast over...
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Met stip: Theo Maassen...
Meteen daar onder: Sjors Fröhlig!
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Niet zo lopen piepen. Kan me ook deze actie best wel voorstellen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Omdat ie er geen zin in heeft dat een verhaal nog meer opgeklopt gaat worden. Kan het me prima voorstellen.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dat heeft hij uiteindelijk aan zichzelf te danken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Niet zo lopen piepen. Kan me ook deze actie best wel voorstellen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3224 votes
Heb maassen van het begin af aan al een aparte gast gevonden.. en dat blijkt nu wel weer..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik snap niet hoe je daar op een bepaalde manier begrip voor kan opbrengen. Zal wel komen omdat hij Theo Maassen heet. Wat een mafketel. Mag zo in het rijtje Maradona
Je kan natuurlijk ook diegene er op aanspreken. Of zeg ik nu iets raars?!
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Heb maassen van het begin af aan al een aparte gast gevonden.. en dat blijkt nu wel weer..
Dat 'akkefietje' met de Uefa Cup? Heb nog nooit zo gelachen...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niet mijn humor deze humor van deze nutcase.
Niet dat akkefietje in 2000 vergeten waar hij die vrouw die te laat de zaal in kwam betastte. Je kan ook te ver gaan natuurlijk. Maassen is rijp voor het Pieter Baan Centrum.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dat vind ik niet eens zo slecht gevonden.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Kan me het moeilijk voorstellen. Toen ik hem ontmoette was het een aardige gast.
OT: Peter Jan Rens of Bert Visser.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Bert Visscher, inderdaad, wat een irritant figuur lijkt hij mij. In die theatershow die net op tv was vond hij zichzelf wel erg leuk.
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Bert Visscher, inderdaad, wat een irritant figuur lijkt hij mij. In die theatershow die net op tv was vond hij zichzelf wel erg leuk.
ik zag een stukje en toen maar snel verder gezapt.