• 178.129 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.541 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

kos wrote:

Mag deze kroegdiscussie op slot?

jammer maar je heb gelijk.

Quentin

• 10202 messages
  • 8551 votes

veron35 wrote:

(quote)

Opzich heb ik niks tegen Moslims, maar als je er een bent behoor je niet tot de gewone Nederlander.

Lul er nou niet omheen.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Waar moet ik omheen lullen?

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Van Nunen wrote:

Limburgse roots he. Limburgse (misschien ook Brabantse) nuance wordt vaak niet begrepen door de mensen van boven.

Ik ben er toch echt een van onder . Overigens doet Wilders zijn werk als (landelijk) politicus dan dus niet juist.

veron35 wrote:

Waar moet ik omheen lullen?

Beginnend met:

(deels zeker terrechte) discriminatie

Vervolgens:

Een gewone Nederlander is iemand die iig iemand die Nederlandse ouders heeft. Iemand die niet is opgegroeid door een andere cultuur. Dus een gewoone Nederlander is of Katholiek of Protenstant of Atheïst

En tenslotte dit beweren:

Opzich heb ik niks tegen Moslims, maar als je er een bent behoor je niet tot de gewone Nederlander.

Verder ga ik maar niet in op de discussie omdat ik van mezelf weet dat ik nogal verhit kan raken van alle generaliseringen, onjuiste conclusies, niet-representatieve 'feiten' etcetera die me dan hoogstwaarschijnlijk te wachten staan. Daarnaast is een discussie over dit onderwerp lastig binnen de perken van het toegestane op MM te houden.

Edit: Een dezer dagen ga ik trouwens eens dat rapport (van us_raider) doorspitten. Zal waarschijnlijk meer opleveren dan enkel de vele veronderstellingen van hoe onze maatschappij in elkaar zit.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

veron35 wrote:

(quote)

Wij hebben nog geen maatschapij leer. Komt pas volgend jaar. En nee. Een marokkaan met een Nederlands paspoort is geen gewone Nederlander. Een gewone Nederlander is iemand die iig iemand die Nederlandse ouders heeft. Iemand die niet is opgegroeid door een andere cultuur. Dus een gewoone Nederlander is of Katholiek of Protenstant of Atheïst

Het zijn de "gewone (echt heel triest)" Nederlanders die huilen om integratie, hoe willen jullie dat dan als je zegt dat wat er ook gebeurt, een marokkaan een marokkaan blijft? Het heeft ook niets te maken met het wel of niet volgen van maatschappijleer. Discriminatie en minachting zit overduidelijk in jouw bloed.

veron35 wrote:

(quote)

Ik ken zelf een paar "gewone" Nederlanders die geloven in het Islam. Wat geloof hiermee te maken heeft, weet ik niet. Nog een weetje voor jou, Marokkanen hier en in Marokko zelf kan je ab-so-luut niet met elkaar vergelijken. Ik zou zeggen, ga een keer op vakantie en kijk of je dan nog steeds zo denkt.

Laten we hiermee AUB een punt zetten achter deze zinloze discussie.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Turkeyloverz wrote:

(quote)

Het zijn de "gewone (echt heel triest)" Nederlanders die huilen om integratie, hoe willen jullie dat dan als je zegt dat wat er ook gebeurt, een marokkaan een marokkaan blijft? Het heeft ook niets te maken met het wel of niet volgen van maatschappijleer. Discriminatie en minachting zit overduidelijk in jouw bloed.

Ik heb ook niks tegen Marokkanen die zich aanpassen, maar die ken ik geen. Nog nooit gehoort van een Marokkaan die zich aanpast. (Wel Turken genoeg. Tegen die Turken heb ik dan ook niks.

(quote)

Ik ken zelf een paar "gewone" Nederlanders die geloven in het Islam. Wat geloof hiermee te maken heeft, weet ik niet. Nog een weetje voor jou, Marokkanen hier en in Marokko zelf kan je ab-so-luut niet met elkaar vergelijken. Ik zou zeggen, ga een keer op vakantie en kijk of je dan nog steeds zo denkt.

Geloof heeft hier mee te maken omdat het een hele andere maatschappij wordt. De Islam is een hele andere cultuur dan het Chistendom, wat wij in Nederland gewend zijn.

Laten we hiermee AUB een punt zetten achter deze zinloze discussie.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Dus voor alle duidelijkheid. Ik heb niks tegen de Islam, zolang het beperkt blijft tot buiten Nederland. Binnen Nederland moet je je gewoon aanpassen vind ik. Veel Marokkanen doen dat niet, veel Turken wel. Als je je aanpast heb ik geen problemen met je.

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

(afbeelding)

please, make it stop...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Van mij mag iemand best islamitisch zijn (wat anders dan radicaal-islamitisch, dan hoor je hier niet thuis). en in Nederland wonen, zolang die moslims zich maar tot op zekere hoogte aanpassen (boerka's in het openbaar/in een zwembad vind ik bijv. geen aanpassen). Hetzelfde verwacht men van mij als ik naar Saudi-Arabië ga.

@Kos, waarom? Een goede discussie is toch nooit weg? Zolang het een beetje op niveau blijft.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

kos wrote:

Mag deze kroegdiscussie op slot?

Ja, en doe mij nog maar een biertje en geef Said die naast je zit er ook één...

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Heb gisteren een uitgebreide mailcorrespondentie gehad met Francisco van Jole... Ik dacht... ik plaats het hier.

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

veron35 wrote:

(quote)

Ik heb ook niks tegen Marokkanen die zich aanpassen, maar die ken ik geen. Nog nooit gehoort van een Marokkaan die zich aanpast. (Wel Turken genoeg. Tegen die Turken heb ik dan ook niks.

(quote)

Geloof heeft hier mee te maken omdat het een hele andere maatschappij wordt. De Islam is een hele andere cultuur dan het Chistendom, wat wij in Nederland gewend zijn.

(quote)

Ik wil geen oude discussie opgraven, maar ik wil alleen even zeggen dat ik me volledig achter jouw mening sluit

Trouwens, een erg irritante nog vind ik Linda de Mol.......

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

brymj wrote:

(quote)

Ik wil geen oude discussie opgraven, maar ik wil alleen even zeggen dat ik me volledig achter jouw mening sluit

Same here.

brabusRUS

• 1628 messages
  • 2808 votes

Paul de Leeuw vind ik ontzettend irritant!

Quentin

• 10202 messages
  • 8551 votes

Stephan wrote:

Heb gisteren een uitgebreide mailcorrespondentie gehad met Francisco van Jole... Ik dacht... ik plaats het hier.

In terecht, een irritant figuur.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

brabusRUS wrote:

Paul de Leeuw vind ik ontzettend irritant!

Amen. Staat op mijn lijstje voor 'tegen de muur' .

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

patty brard is met stip gestegen!

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Beau van Erven Dorens verschrikkelijk dat popie jopie gedoe van hem.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Is Hans van Breukelen al genoemd?

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Naar mijn idee zijn alle bekende Nederlanders irritant.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

happie wrote:

Naar mijn idee zijn alle bekende Nederlanders irritant.

Net mijn idee

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Beau van Erven Dorens verschrikkelijk dat popie jopie gedoe van hem.

Inderdaad om van te kotsen

masterjar

• 92 messages
  • 19 votes

met stip op 1 patty brard

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

masterjar wrote:

met stip op 1 patty brard

Daar is zelfs die 1 te goed voor, Patty is wel het laagste van het laagste

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Vind als ik er zo eens over nadenk die Matthijs van Nieuwkerk ook wel een betweterige kwal.

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

Vind als ik er zo eens over nadenk die Matthijs van Nieuwkerk ook wel een betweterige kwal.

dat is die meneer praat maar raak, die gast lult zoveel in zo een korte tijd dat ik het bijna knap vind

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Van de wereld draait door inderdaad ja.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

niethie wrote:

Matthijs van Nieuwkerk irritant? Zie je soms geen verschil tussen ordinaire, luidkeelse en laag opgeleidde BNers en intelligente, goed geklede en aangenaam om naar te luisteren BNers?

klute89

• 3649 messages
  • 0 votes

kinjutsu wrote:

(quote)

Matthijs van Nieuwkerk irritant? Zie je soms geen verschil tussen ordinaire, luidkeelse en laag opgeleidde BNers en intelligente, goed geklede en aangenaam om naar te luisteren BNers?

Een pot nat

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

klute89 wrote:

Een pot nat

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.