- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Mwa, daar heeft het weinig mee te maken. Ik heb niks tegen Ten Cate, John Jaakke of wie dan ook bij Ajax als persoon. Maar Van Geel zet mijn nekharen echt overeind.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Johnny Kraaijkamp Jr.
En zijn vader is zeker net zo erg.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Update lijst:
Frans Bauer
Gerard Joling
Frans Bauer snap ik echt niet en Gerard Foling kan wel grappig zijn net als Gordon. Inmiddels overleden: Pim Fortuyn (ik dacht dat je het zo schrijft).
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
In het zonnetje in huis waren ze wel leuk. Daan schuurmans vind ik Ook irritand.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Oohhh, alsjeblieft, kan iemand Henny Huisman een kopje kleiner maken, of hem in elk geval vertellen dat zijn tijd als leuke presentator voorbij is..?
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Mijn 5 mannen en 5 vrouwen die ik bloedirritant vind:
Carice van Houten
Yolanthe Cabau van Kasbergen
Linda de Mol
Irene Moors
Aukje van Ginneken
Hans Dorresteijn
Raoul Heertje
Danny Buijs
Louis van Gaal
Jacques Tichelaar
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
update:
met stip: Mirella van Markus
Chantal Jansen
Lucille Werner
Esmaa Alariachi
Iriene Moors
Marcel van Dam
Piet Paulusma
Peter Tuinman
Ramses Shaffy
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Lucille Werner
Esmaa Alariachi
Linda de Mol
Carlo en Irene
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Carlo Boszhard en Irene Moors zijn inderdaad hemeltergend irritant. Een vriendin van mij was een keer naar hun show geweest. Voor de camera was Boszhard de vrolijkheid zelve, maar als de camera `s uitgingen weigerde meneer om een handtekening uit te delen aan mensen die daar behoefte aan hadden ( op zich ook al vrij apart ) en liep hij wat nukkig rond. En die Irene Moors met haar gezellig, gezellig....Bah, gezelligheid schaap je niet door te zeggen dat iets gezellig is.
Maar wat vind je eigenlijk zo irritant aan Linda de Mol Kapp? Ondanks haar botox behandelingen, verder wel een sympathiek en natural iemand.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ze heeft hetzelfde bekende-mensen-doodknuffelen gedrag als Oprah Winfrey. Ze meent dat ze alles kan; presenteren, acteren, blad maken etc.
Ze had een talkshow op Talpa, ik meen met Beau. Dat was bedroevend slecht.
Het is wel een spontane vrouw ja. Aan haar karakter heb ik niet zo'n bloedhekel als bij Lucille Werner.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja Carlo Boszhard hoort eigenlijk ook wel in mijn lijstje. Hij lijkt me iemand met 2 kanten en hetzelfde geld voor Loes Luca heb ik het idee
Voor de rest staan er mensen in mijn lijst die andere mensen totaal niet irritant vinden.
Martinator
-
- 172 messages
- 0 votes
beau van erven dorens, gordon en piet paulusma
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
beau van erven dorens
Een van mijn favorieten prezentatoren.
Hij heeft wel goede humor.
De irritantste die ik ken.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Die Yes-R voeg ik ook toe aan mijn lijstje. Wat een arrogante gozer is dat zeg. Met zijn grote bek probeert ie elke show naar zich toe te trekken. Hij is gewoon mediageil
robin00787
-
- 322 messages
- 750 votes
Die Yes-R voeg ik ook toe aan mijn lijstje. Wat een arrogante gozer is dat zeg. Met zijn grote bek probeert ie elke show naar zich toe te trekken. Hij is gewoon mediageil
Helemaal mee eens. Hij was ook te gast bij Mike en Thomas Show (kunnen ze geen betere gasten krijgen). Wat een super irritant talentloos klote ventje zeg.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Ja zag hem laatst bij Dit was het nieuws daar was ie al bloedirritant maar bij de Mike en Thomas Show was ie zo mogelijk nog irritanter
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
doe ali b er maar bij.
bij paul de leeuw slijmbal

veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
doe ali b er maar bij.

bij paul de leeuw slijmbal

Heb ik ook vaak om kunnen lachen. Met Atje erbij is het helemaal leuk.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes

Heb ik ook vaak om kunnen lachen. Met Atje erbij is het helemaal leuk.
ik bedoel paul is zeer ok maar die ali deed zo slijmerig
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
De presentatoren en analysten van de Wedstrijden. Stuk voor stuk allemaal nozems.
Jan Joost van Gangelen en Wilfred Genee... bweegh. En dan ook nog Humberto Tan met zijn gemaakte lach op alle slechte grappen. Jan Mulder moet ik nog wel eens om lachen, maar graag niet te lang. En Gullit vind ik toch zo´n betweter.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Oh ja die was ik vergeten. Ik vind hem wel steeds beter er in worden. Jan & Jan mogen ze wel meenemen naar RTL en dan samen met Derksen en van Hanegem zou niet verkeerd wezen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Onze Rob. Is ie bij jou soms langsgeweest?
madonnagirl3
-
- 41 messages
- 50 votes
Albert Verlinde
Huub( De Gouden Kooi):P
Lieke( De Gouden Kooi)
Dries Roelvink
Piet Paulusma
Chantal Janzen
Frans Bauer
Marko Borsato
Linda De Mol
En nog wat andere maar kom er even niet op 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Ik zet mijn geld in op de narcistisch, media geile Heleen van Royen die enerzijds het moet hebben van haar borsten, die zij flamboyant maar al te graag in elk televisie interview wenst te tonen en anderzijds van haar vaardigheid in nepotisme.
Mijn nekharen gaan overeind staan bij het zien van die vrouw YAK