- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
tegenwoordig is politiek zeer pragmatisch en bepaald niet gericht op echte idealen.
Niet ?
De meeste zaken blijven toch terugvallen op enkele basis idealen. Linkse partijen redeneren vaak vanuit het "met z'n allen zorgen we voor elkaar" principe, terwijl rechtse partijen vooral redeneren vanuit het "ik zorg voor mijzelf" principe.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Nee, dat is echt een veel te zwart-witte benadering.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ben blij dat ik me geen zorgen meer maak over de vaderlandse politiek. Gewoon nokken en je hoeft je je ook niet meer kwaad te maken.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
. Hilarisch.Toch blijft het minachting van de kiezer door vooraf(!) te zeggen zeker niet met Wilders te zullen regeren.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ik denk het niet. De wetten die er uiteindelijk uit de bus komen zijn toch het meest gekleurd volgens de partij(en) die aan de macht zijn. Politiek kan nooit echt pragmatisch zijn, elk werkt idd volgens zijn eigen idealen toch?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Geef voorbeelden ? Veel opinies en standpunten zijn steeds terug te leiden naar zulke idealen. Ik zeg niet dat partijen dat gedachtengoed met volle overtuiging verkondigen, maar als backbone geldt het nog steeds.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Geef voorbeelden ? Veel opinies en standpunten zijn steeds terug te leiden naar zulke idealen. Ik zeg niet dat partijen dat gedachtengoed met volle overtuiging verkondigen, maar als backbone geldt het nog steeds.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ik zeg niet dat partijen dat gedachtengoed met volle overtuiging verkondigen
Beide strekkingen zijn de laatste jaren inderdaad wat naar elkaar toegegroeid, maar vertrekken nog steeds vanuit dezelfde idealen. Veel meer dan wat "water bij de wijn" is het niet.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Toch blijft het minachting van de kiezer door vooraf(!) te zeggen zeker niet met Wilders te zullen regeren.
Wilders' punten staan zo lijnrecht tegenover de rest dat daar natuurlijk nooit mee te praten valt (sterker nog: als dat wel zo was had hij niet zoveel stemmen).
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Maar wel regeren met CU? brrr moet er niet aan denken.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Beide strekkingen zijn de laatste jaren inderdaad wat naar elkaar toegegroeid, maar vertrekken nog steeds vanuit dezelfde idealen. Veel meer dan wat "water bij de wijn" is het niet.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ben blij dat ik me geen zorgen meer maak over de vaderlandse politiek.
Maar wel regeren met CU? brrr moet er niet aan denken.

De "linkse propaganda" wordt trouwens door EenVandaag ruimschoots gecompenseerd...
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Wilders' punten staan zo lijnrecht tegenover de rest dat daar natuurlijk nooit mee te praten valt (sterker nog: als dat wel zo was had hij niet zoveel stemmen).
De mannetjes in Den Haag zijn er om te doen wat wij van hen vragen ze worden ook betaald van onze centen (simpel gezegd). Als dan heel veel mensen sympathiën voor Wilders hebben, mogen zij hem niet bij vooraf al wegstrepen (buiten het feit dat het natuurlijk ontzettend dom van ze is).
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Iedereen zijn/haar ei kwijt? Prima. Dit is niet www.politiekmeter.nl
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
De mannetjes in Den Haag zijn er om te doen wat wij van hen vragen ze worden ook betaald van onze centen (simpel gezegd). Als dan heel veel mensen sympathiën voor Wilders hebben, mogen zij hem niet bij vooraf al wegstrepen (buiten het feit dat het natuurlijk ontzettend dom van ze is).
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Nog één bericht en dan houdt ik erover op. Het feit dat mensen niet op Wilders stemmen houdt niet in dat ze niet willen dat er niet met Wilders gepraat wordt. Ik heb ook niet op Wilders gestemt en hij hoeft van mij ook niet in de regering maar de politiek moet hem wel serieus nemen, anders zijn de gevolgen dat hij over vier jaar nog heel veel meer stemmen heeft.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
De mannetjes in Den Haag zijn er om te doen wat wij van hen vragen ze worden ook betaald van onze centen (simpel gezegd). Als dan heel veel mensen sympathiën voor Wilders hebben, mogen zij hem niet bij vooraf al wegstrepen
(buiten het feit dat het natuurlijk ontzettend dom van ze is).
Dat zie ik anders.
Kai
-
- 5164 messages
- 1001 votes
Ik zal ophouden Mug. Maar ik moet me inhouden

soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Update lijst:
Frans Bauer
Marianne Weber
Jim
Jamai
Ron Brandsteder
Connie Breukhoven.
Gerard Joling,
Rene Froger en vrouw Natasja.
Tooske Ragas-Breugem. Vooral omdat ze niet kan ophouden over hoe geweldig leuk, lief en schattig haar man Bastiaan wel niet is, word namelijk echt een beetje irritant nu, het is wel echt duidelijk dat ze van elkaar houden, en overdrijven is ook een vak.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Wat dachten we ons nationale Korsakovje... Bonnie St Claire!?
Huilen met de pet op...
Black-Pearl
-
- 191 messages
- 47 votes
Valerio van TMF. vervelend mannetje.. 
Nicolette van Dam. ik vond der al Bionda in zoop al vervelend en nu in The Max ofzo iets is ze nog erger met Jamai
waar mijn broertje wel niet naar kijkt zeg 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Verbaast me niks dat jij uitgerekend weer iemand van Ajax noemt