• 178.104 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.095 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Prima, ik vroeg het me gewoon af. Lijkt mij namelijk een vrij sympathieke kerel.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

U-96 wrote:

(quote)

Bovendien ook erg leuk in de zeik genomen door Guido Weijers.

Guido was erg leuk inderdaad.

En op nummer 17 dat meenje niet.

Vroeger volgde ik de lijst altijd , nu wat minder.

En inderdaad belachelijk voor zo een nietzeggend lelijk nummer.

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

kiriyama wrote:

Ali B

lange frans

baas b

En al die andere mislukte rappers.

Sita

Wat is er mislukt aan ?

Volgens mij hebben ze veel succes.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

mikoz wrote:

(quote)

Wat is er mislukt aan ?

Volgens mij hebben ze veel succes.

Dat ze veel succes maakt natuurlijk niet uit. Ik vind ze irritante, mislukte mafkezen.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

kos wrote:

Prima, ik vroeg het me gewoon af. Lijkt mij namelijk een vrij sympathieke kerel.

Ik heb ook niets tegen hem, maar de ervaringen met politieke discussies(soms oogluikend toegestaan door de crew)die ik op deze site heb, zijn niet echt positief- dus ik wilde je er slechts voor behoeden.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

kos wrote:

Dus mensen die links zijn, zijn per definitie irritant? .

Als ze debatten presenteren en daarbij niet neutraal kunnen zijn, en de rechtse partijen (Met name Wilders) amper aan het woord laten wel ja .

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

kos wrote:

Dus mensen die links zijn, zijn per definitie irritant? .

Ik wilde ook geen politieke discussie uitlokken hoor. Maar ik ken wel meer mensen die Witteman irritant vinden door zijn 'oneerlijke' programma. Ik zelf irriteer me daar soms ook wel is aan. Dit wil niet zeggen dat ik iedereen die links is irritant vind.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Ik heb niks tegen linkse mensen, ik heb niks tegen rechtse mensen maar mensen die recht door zee zijn.......

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Vooral als ze later ook weer niet zo heel recht door zee blijken te zijn

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Witteman een oneerlijk programma

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2596 votes

kiriyama wrote:

Ik heb niks tegen linkse mensen, ik heb niks tegen rechtse mensen maar mensen die recht door zee zijn.......

?

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Rita Verdonk gok ik .

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

kos wrote:

Witteman een oneerlijk programma

Wou jij soms ontkennen dat links daar niet de voorkeur krijgt? Trouwens dit geld niet alleen voor dat programma, maar voor het grootste gedeelte van de publieke omroep (Jeugdjournaal heb ik ooit heel ver zien gaan door Wilders zwart te maken en de SP te verheerlijken). Verder is deze kritiek niet persoonlijk op Witteman gericht maar ik vind het gewoon raar dat publieke(!)zenders geen afspiegeling zijn, van de ideologie van het volk (dit zal wel niet helemaal juist verwoord zijn maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er op de publieke omroep eigenlijk vooral linkse programma's zijn en geen/amper rechtse). Terwijl er ongeveer net zoveel Nederlanders rechts zijn als links.

Dat dan vaak de naam van Witteman wordt genoemd komt denk ik omdat hij toch het gezicht is van discussieprogramma's op Ned 1,2 en 3.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Dit kleinzielige verhaal is al ik weet niet hoeveel jaren oud en talloze malen ontzenuwd, maar blijft helaas maar de kop op steken.

Veel mensen begrijpen blijkbaar niet dat als bepaalde politici gewoon onlogische dingen zeggen die makkelijk onderuit gehaald kunnen worden, dat hun eigen fout is en niet dat van een interviewer. Dat is namelijk de hele kwestie.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Art wrote:

(quote)

Dat is altijd een trend in die lijst. Een populair liedje dat een paar maanden oud is komt dan extreem hoog in de Top 2000. Was in het verleden bijvoorbeeld ook al zo met Katie Melua en Dido. Een limiet zou geeneens zo'n gek idee zijn. Maar Rood is inderdaad niet al te best, zeker die tekst niet

Ja de lijst van de Top 1000 van q-music was ook vrij triest, met Maria Mena en de Scissor Sisters in de top 10. En daar stond Borsato en Robbie Willems op 1.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

U-96 wrote:

Marco Borsato! Irritante, spastische man. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat hij fans heeft. Hij doet net alsof hij god is op het podium en hij ziet er constant uit alsof hij twee weken niet gepoept heeft.

Hij is gewoon compleet irritant. Zijn muziek is bagger en niet om aan te horen.

happie

• 6234 messages
  • 426 votes

Gooi er nog maar eens een paar tegen aan:

*Ruud Gullit.

*Humberto Tan

*Alles wat in de politiek zit.

*Viola en Bonny

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

kos wrote:

Dit kleinzielige verhaal is al ik weet niet hoeveel jaren oud en talloze malen ontzenuwd, maar blijft helaas maar de kop op steken.

Veel mensen begrijpen blijkbaar niet dat als bepaalde politici gewoon onlogische dingen zeggen die makkelijk onderuit gehaald kunnen worden, dat hun eigen fout is en niet dat van een interviewer. Dat is namelijk de hele kwestie.

Ach, komop!

Rechts wordt vaak maar weggelachen en nauwelijks serieus genomen. Heel flauw en ook nog is dom want hoe meer je ze negeert hoe meer stemmen ze krijgen (niet dat ik overigens Wilders stem). En we kunnen het er lang en breed over hebben we komen er toch niet uit denk ik, want ik blijf zeggen dat Links duidelijk(!) de bovenliggende partij is bij de publieke omroep.

PS. Ruud Gullit (idd) en Willem van Hanegem zijn allebei ook zeer irritant.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Witteman doet precies hetzelfde als een links iemand onzin praat.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Wie onzin praat hangt bij politiek natuurlijk ook (erg veel) af van de kant waar je zelf staat.

Het draait meestal om idealen natuurlijk.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Onderhond wrote:

Het draait meestal om idealen natuurlijk.

50 jaar geleden misschien.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Kai wrote:

Ach, komop!

Rechts wordt vaak maar weggelachen en nauwelijks serieus genomen.

Ach welnee.

En we kunnen het er lang en breed over hebben we komen er toch niet uit denk ik, want ik blijf zeggen dat Links duidelijk(!) de bovenliggende partij is bij de publieke omroep.

Links is geen partij. Maar de meeste mensen bij de omroep zijn links, dat is wel eens bewezen en ook uit te leggen.

Maar laten we nu ophouden, anders denk ik dat we verwijderd worden.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Kai wrote:

Ach, komop!

Rechts wordt vaak maar weggelachen en nauwelijks serieus genomen. Heel flauw en ook nog is dom want hoe meer je ze negeert hoe meer stemmen ze krijgen (niet dat ik overigens Wilders stem). En we kunnen het er lang en breed over hebben we komen er toch niet uit denk ik, want ik blijf zeggen dat Links duidelijk(!) de bovenliggende partij is bij de publieke omroep.

.

Dat mag jij best zeggen, maar ik vind het nergens op slaan.

Mensen, zowel links als rechts, die vooral uit hun nek zeveren komen er nooit goed af en momenteel zijn die aan de hele rechtse kant wat meer vertegenwoordigd (Wilders, Fortuijn, Nawijn, dat soort figuren).

Gewoon rechtse VVD'ers bijvoorbeeld zie ik nooit in de problemen komen bij die discussieprogramma's evenals bvb een Hirsi Ali of zo. Alleen mensen met onrealistische ideeen, die meteen wild de ander de schuld gaan geven als ze door hun eigen woorden op hun bek gaan.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Was achteraf niet zo'n slimme reply, bedoelde meer 'tig jaar geleden' te zeggen om oorlogsvergelijkingen weg te houden.

tegenwoordig is politiek zeer pragmatisch en bepaald niet gericht op echte idelaen.

Kai

• 5164 messages
  • 1001 votes

Daar heeft Onderhond een goed punt denk ik. Maar ik denk dat we het hierbij maar moeten laten. Want deze discussie zal toch een welles/nietes discussie blijven.

Ik wil er overigens wel even aan toevoegen dat ik zelf nooit heb gezegt Witteman irritant te vinden. Ik heb alleen de stelling verdedigd (waar ik het tot bepaalde hoogte ook wel mee eens ben). Mijn belangrijkste punt ging meer over het feit dat de publieke omroep (vooral) links is.

EDIT: Natuurlijk zijn er veel rechtse (net zoveel als linkse) politici die onzin uitkramen. Maar negeren en weg lachen(wat op dit moment tegen Wilders gedaan wordt) is ontzettend stom omdat hij daardoor alleen maar meer stemmen krijgt.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Maar wat Kai zegt is niet zo vreemd hoor. Het gebeurt wel vaker dat een overheid zijn staatszender misbruikt om rechts te boycotten/links gedachtengoed te promoten. Bij ons in Belgie valt het waarschijnlijk nog meer op (onze rechtse partij mag bv niet te vaak meer op TV komen).

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Timmy757 wrote:

Als ze debatten presenteren en daarbij niet neutraal kunnen zijn, en de rechtse partijen (Met name Wilders) amper aan het woord laten wel ja .

Bedoel je die kerel wiens programma totaal niet aansluit bij andere partijen en daarom vanaf minuut 1 na de verkiezingen gaat schreeuwen 'ik wordt geboycot!!!', 'Cordon sanitaire' . Hilarisch.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

kiriyama wrote:

(quote)

Dat ze veel succes maakt natuurlijk niet uit. Ik vind ze irritante, mislukte mafkezen.

Irritant kun je ze vinden. Mislukt niet echt.

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

kos wrote:

(quote)
Bedoel je die kerel wiens programma totaal niet aansluit bij andere partijen en daarom vanaf minuut 1 na de verkiezingen gaat schreeuwen 'ik wordt geboycot!!!', 'Cordon sanitaire' . Hilarisch.

Daarbij was hij regelmatig in programma's te zien, ook toen hij in de peilingen nog zeer marginaal was.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.