- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
heleen van royen idd.
vieze spelletjes speelt ze voor eigen gewin gatver.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Meest irritant..
Toch zeker wel gorden en joling... pff wat kan ikme daar aan ergeren..
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Een van mijn favorieten prezentatoren.
Hij heeft wel goede humor.
De irritantste die ik ken.
Piet Paulusma irritant? Hij is geweldig, beste weerman.
Gordon is een irritante zak met barslechte humor, en Beau van Erven Dorens doet maar waar ie zin in heeft, echt heel irritant vind ik hem niet.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Peter Heerschop 
Bert Visscher 
Jamai
Daan Schruumans
Henk Jan Smits
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Thijs Romer
Geert Wilders
Femke Halsema
Hans Dorresteijn
Raoul Heertje
Ella Vogelaar
Danny Buijs
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Vrouw:
- Ella Vogelaar 
Man:
- (met stip) Vogelaar-fan Frits Spits
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Vrouw:top 5
*Irene Moors:Totaal talentloos persoon,die alleen nog op de TV te "bewonderen"is ,omdat ze met Carlo Boszhart te zien is.
Echt vreselijk!Als ik haar die typetjes zie doen,vind ik dat tenenkrommend slecht.
*Ella Vogelaar:spreekt voor zich
*Daphne Bunskoek: kan RTL.Boulevard niet meer kijken,sinds zij het presenteert.
*Tineke de Nooy : Die de mensen oplicht met die vreselijke bio-stabielreclame.
*Caroline de Bruijn : de slechtste Nederlandse actrice,OOIT!
Mannen:
*Paul de LEEUW:veel mensen mogen van hem gecharmeerd zijn:ik niet!
*Jeroen Krabbe: Vreselijk slechte acteur,die zichzelf helemaal geweldig vind.
*Jort Kelder
*Wouter Bos
*Rutten
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Hm... irritante bekendheden. Ik kan er in in ieder geval direct drie opsommen hoewel ieder persoonlijkheid ook wel een pluspunt heeft....
Geert Wilders.
- Populist pur sang, dankt zijn titel als politicus van het jaar aan veel geschreeuw en weinig wol.
+ Doch een goede graadmeter om te pijlen hoeveel plooibare schapen Nederland telt die zich laten indoctrineren over het vermeende gevaar van de Islam.
Gordon:
- Narcist in hart en nieren. Deze ondermaatse volkszanger belichaamd het gedachtegoed dat een te strak aangetrokken onderbroek kan leiden tot een plekje op menig podia.
+ Het woord "zappen" kreeg nationale erkenning binnen televisie kijkend Nederland.
Gerard Joling:
- Scoorde met "Ticket to the tropics" maar verzuimde in het vliegtuig te stappen om nooit meer terug te keren.
+

Kan zich met zijn verschijning meten met de beste popartiesten op deze aardbol. Zoek de verschillen....
Robert Jensen:
- Vindt zichzelf enorm komisch terwijl het niveau humor niet verder reikt dan het opsommen van de tafel van twee door een "dom" blondje.
+ Zolang Jensen bestaat heeft psychotherapie bestaansrecht.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Jensen is geweldig. Maar de vent die hij haat is wel verschikkelijk.
Albert Verlinde.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
+ Zolang Jensen bestaat heeft psychotherapie bestaansrecht.

Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Jensen mag soms dan de humor van een kleuter hebben, maar heeft zo nu en dan levert hij best goede interviews af; vooral bij internationale gasten. Al is zijn niveau wel gedaald gedurende de tijd.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Jensens programma kan best leuk zijn, maar zijn humor is inderdaad zo ontzettend flauw en vaak ontzettend ongrappig. Hij kan best goed interviewen, dus hij zou eens wat minder grappen moeten maken zodat de interviews en grapjes die wel leuk zijn wat beter uit de verf komen.
@dragje
Veel geschreeuw van Wilders? Je leest zeker net als een groot deel van de Nederlanders de krantenkoppen ("Koran moet verboden worden!") die over Wilders gaan. Je zou eens wat langere collumns en interviews met Wilders moeten lezen. Dan kun je het gerust niet met hem eens zijn, maar ik snap echt niet dat je dan nog kunt zeggen dat hij wat roept.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Svp politieke discussie proberen te vermijden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Die vind ik wel leuk. De suffe Cas Spijkers daarentegen...
Als ik die man op tv zie denk ik steeds dat z'n ogen elk moment kunnen dichtvallen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Vind de op 10 centimeter van Matthijs van Nieuwkerk's gezicht tetterende kale knikker van Wind toch wel het epitoom van een irritante (met nadruk op irritant) bekende Nederlander.
Sympathie voor de man kan ik nog wel opbrengen. Er zit toch ook een zekere zelfspot in zijn optreden mag ik aannemen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Ja, Pierre Wind is juist tof. Cas Spijkers is een man die zijn kookkunsten aan maggi en knorr verkocht heeft. Pijnlijk om te zien hoe hij tijdens kookprogramma's instantspul van de sponsor stond te gebruiken.
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Pierre Wind is op zich natuurlijk best wel irritant, maar ook wel tof omdat hij gewoon zichzelf is en lekker raar. (dropsoep
)
Maar je moet er toch niet aan denken dat je elke dag met hem zou moeten werken...
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Cas Spijkers is aan lager wal en blijkbaar heeft Hilversum dat niet door. Hij heeft zijn voormalige michelin-ster restaurant aan de Lind in Oisterwijk al lang en breed moeten verkopen. Zielig dus.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Pierre Wind is natuurlijk de ultieme zenuwenlijer. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
daar kunnen we cuilemborg ook aan toevoegen....
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Dries Roelvink die denkt dat hij een hele popie jopie is. Dan moet ik stiekem toch glimlachen als hij zijn concert in Ahoy moet afblazen omdat hij de zaal nog niet eens halfvol krijgt 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Wilders en kornuiten.
De man klaagt alleen maar en komt met niks inhoudelijk aanzetten. Tevens kan de man geen debat voeren. Louter provocatieve statements vol met superlatieven waar Wilders en zijn schaapjes mee komen opdraven.
In een debat lust ik ze rauw.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Pierre Wind is op zich natuurlijk best wel irritant, maar ook wel tof omdat hij gewoon zichzelf is en lekker raar. (dropsoep
)
Wind 
Ik kan begrijpen dat mensen hem irritant vinden, maar voor mij is hij wel leuk irritant. Ik heb hem eens ontmoet en vond hem toen erg sympathiek overkomen.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Je bedoelt André Rouvoet neem ik aan? Wat is er mis met hem.