- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Patty f*cking Brard, ongelofelijk hoe dat mens zich aansteld.
Degenen die laatst cool politics op MTV gezien hebben weten wat ik bedoel.
Het ging over privacyschending voor veiligheid in Nederland en een onderwerp was het tevoren open maken van post.
Ze schreeuwde naar Pechtold iets van: "Toen ik tien jaar geleden falliet verklaard was, gingen mensen steeds van te voren mijn post openen. Ik kan me niets ernstigers bedenken. Ik had een lichtere straf gekregen als ik iemand had vermoord".
Ten eerste een idiote opmerking, ten tweede alsof Pechtold hier iets aan kan doen
. Pechtold moest er gelukkig ook om lachen en je zag hem kijken van: "Wat is dit een achterlijk mens". 
Laat dat mens a.u.b. niet meer meedoen aan coolpolitics of een ander opinieprogramma... 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Moet zeggen dat ik het narcistische gedrag van Paul de Leeuw stukken minder irritant vind dan dat van Spijkerman, destijds bij NL3. En Adje was de eerste paar keer wel leuk, maar begint nu idd een beetje flauw te worden.
Miss_Piggy
-
- 5 messages
- 57 votes
spijkerman is echt heel erg minder leuk! adje wordt inderdaad flauw maar ja wat doet hij? hij is alleen aanwezig en kijkt stom.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik moet ook best wel
van Wilfred Genee...
Wat een glibber is dat!
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Paul de Leeuw vind ik super, Mooi Weer de Leeuw vind ik een van de beste programma's van de laatste tijd...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Hans Kraay jr. vind ik de meest verschrikkelijke kwal van de nederlandse televisie.
hinie
-
- 1336 messages
- 0 votes
Hans Kraay jr. vind ik de meest verschrikkelijke kwal van de nederlandse televisie.
Ja bah wat een eikel is dat toch zeg!!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vind zijn vader erger, ik dank RTL op mijn blote knieën dat die man niet meer op televisie komt 
Mojo Pin
-
- 291 messages
- 0 votes
- Do
- Daphne Bunskoek & Kwalbert
- Mariska Hulscher
en dan ben ik er nog wel een aantal vergeten.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb geen hekel aan de man, maar ik heb het idee dat hij bij SBS6 een beetje fungeert als het vijfde wiel aan de wagen. Ze zetten altijd hem maar in voor die extreem suffe Amerikaanse jaren '90 home video-programma's. Hij lijkt trouwens onwijs op mijn vorige baas. Ik kon m'n lach haast niet inhouden toen ik de man voor het eerst zag.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Catherine Keijl.. wat een ontzettend zeurderige presentatrice en wat kan ze vreselijk domme vragen stellen
dat mens mogen ze van mij echt snel van de tv halen
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
Ik vond Bart de Graaf altijd erg irritant.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jack Spijkerman
Joost Prinsen
Maarten Spanjer
Kees Prins
Allemaal om dezelfde reden: Links lullen rechts vullen
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Nada van Nie, Wendy Van Dyk, Bert Maalderink, Ron Brandsteder, Zevert Ten Apel, Leo Beenhakker, Irene Moors...
Latesta
-
- 408 messages
- 146 votes
De trol van een Jan Mulder. Ik moet spontaan overgeven als ik hem op de tv zie.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Jan de Hoop. Onbegrijpelijk dat die man nog nieuwsberichten mag voorlezen...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Haha wat is er nu weer mis met Jan de Hoop ?

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij de vrouwen
Medy van der Laan: met stip op 1 omdat ze de Nederlandse TV omroepen MET RUST moet laten.
Silvie van der Vaart Meis: geld wolf die zelf niks wil doen alleen shoppen
Caroline Tensen: kuch kuch is altijd aan het hoesten erg iri
Patty Brad: kapzones wijfie
Bij de mannen
Piet iritant Paulusma op 1 vanwege zijn irritante uitspraak
Robert Jenssen: kraakt iedereen af maar is zelf geen haar beter.
Ali B: wil in goede aarde vallen maar moet je dan de koningin kussen GADVER
Bak elende: kapsel van niks en Engels wat is dat verzin de volgende keer wat anders
Prem Radhakishun: Nederlandse racist
Mart Smeets: gewoon een boeren lul denkt dat hij alles is en beter weet.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Jack Spijkerman met z'n Goude Balkenende. Triest figuur. Verbaast me niets (en ben blij) dat die man van velen het respekt heeft verloren.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Jack Spijkerman met z'n Goude Balkenende. Triest figuur. Verbaast me niets (en ben blij) dat die man van velen het respekt heeft verloren.
Hij moet als de wiedeweerga weer terugkeren naar de publieke omroep nu het nog kan.
Koppensnellers draait voor geen meter.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Of helemaal van de beeldbuis verdwijnen, nog beter.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
-Jan Mulder(gewoon een hond van een kerel met geen manieren)
-Silvie Meis(verbeeld zich heel, maar bevestigd het volgende gezegde:' Smaak is niet te koop.')
-Paul Rosenmuller(gigantische eikel die overal tegen aan trapt maar zelf ook geen oplossing heeft, zelfde verhaal met zijn collega's Marijnissen en Halsema).
-Carlo boszhard(vind zichzelf erg grappig, maar is het absoluut niet)
-Patty Brard
-Wouter Bos
En nog een aantal anderen.