- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Ik heb Ali B net gezien bij Raymann is laat, die gast kan inderdaad irritant zijn. 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Paul de leeuw is echt leuk 
Helemaal mee eens! 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik heb Ali B net gezien bij Raymann is laat, die gast kan inderdaad irritant zijn. 
Wat deed ie dan?
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Hij doet zich zo superruig voor.
Dat ie de hele tijd blowde in zijn jeugd enzo, alsof het allemaal ruig en normaal is.
Zo super druk. Liet hij zijn voetbalkuiten zien, die hele zaal zo: Woeeeeeeeeee, maar het stelde niks voor, mijn dikke teen is nog gespierder. Liet daarna heel triest zijn sixpack zien, hij gedroeg zich echt met Mocro stijl, nou is hij Marrokaans dat weet ik, maar dan moet hij zich niet zo overdreven ruig voor doen met zijn gangsterstijl. Daar houd ik niet van
.
JP
-
- 620 messages
- 262 votes
Ja, van Basten mag er ook wel voor eventjes bij.
En: Anthonie Kamerling en (waarschijnlijk niet geheel ontoevallig) zijn vrouw Isa Hoes..
Ronnievb
-
- 602 messages
- 683 votes
Hij doet zich zo superruig voor.
Dat ie de hele tijd blowde in zijn jeugd enzo, alsof het allemaal ruig en normaal is.
Zo super druk. Liet hij zijn voetbalkuiten zien, die hele zaal zo: Woeeeeeeeeee, maar het stelde niks voor, mijn dikke teen is nog gespierder. Liet daarna heel triest zijn sixpack zien, hij gedroeg zich echt met Mocro stijl, nou is hij Marrokaans dat weet ik, maar dan moet hij zich niet zo overdreven ruig voor doen met zijn gangsterstijl. Daar houd ik niet van
.
Komop zeg, die Ali B nam ik al niet meer serieus na zijn eerste single, heb me een breuk gelachen (en nog steeds) om hoe slecht iemands teksten kunnen zijn. Die vent is de exponent van de TMF generatie en dat zegt meer over de mensen die naar zijn muziek luisteren dan over de beste Ali B. zelf (heeft die gozer niet een gewone naam?).
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ali Bouali. Al zijn zn teksten niet zo geweldig, hij weet live wel altijd een goed sfeertje te krijgen. Zelfs op Paaspop tussen de boeren kreeg hij het publiek mee.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Als we Ali B noemen moeten we natuurlijk ook Baas B noemen.

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Nee man Baas B is leuk! en helemaal niet irritant (naar mijn mening).. Alleen is deze foto wel minder 
Ali B is wel irritant ja.
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
heeft die gozer niet een gewone naam?.
B staat gewoon voor de eerste letter van zijn achternaam, weet zijn naam niet, Jörgen had er zelfs moeite mee 
Ali is wel zijn echte voornaam...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bert Visscher vind ik een verschrikkelijke gast. Ik kan echt totaal niets van hem hebben.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Baas B? Dat is toch een gangsternaam zoals pistolen paultje of hakkelaar?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
De voice over van sbs6!!!(dik op 1)
Pepijn Bierenbroodspot
Als we het over slechte SBS6 voice-overs hebben, dan moet je de stem van Bart Slim hebben. Zeer irritante stem. Scheelt dat ik vrij weinig SBS6 kijk.
Bierenbroodspot vind ik trouwens over het algemeen nog wel meevallen, die heeft wat mij betreft een prima stem voor voice-overs.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Inderdaad, lange Frans & baas B... 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nog zoiets.

Het levende bewijs dat je niets in je lippen moet spuiten 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Er is ook zo'n gast die wel eens samen met lange baas en Frans b zingt, en ook met Ali b. Die gozer heeft zo'n ontiegelijk irritante stem. Walchelijk.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Er is ook zo'n gast die wel eens samen met lange baas en Frans b zingt, en ook met Ali b. Die gozer heeft zo'n ontiegelijk irritante stem. Walchelijk.
Is dat niet Brace ?
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Even opgezocht en het is inderdaad Brace. Ik ken die hele gast niet, maar hij heeft iig wel de meest irritante stem van Nederland...
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Bierenbroodspot vind ik trouwens over het algemeen nog wel meevallen, die heeft wat mij betreft een prima stem voor voice-overs.
Hij presenteert Reportage (het meest onderschatte programma) ook erg goed.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Helemaal mee eens! 
Paul geweldig ADJE 
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Je moet eens nagaan dat Adje van Nispen gewoon een acteur is! Het is gewoon geweldig dat die jongen dat zo goed kan acteren. Een lange tijd geloofde ik dat hij echt zo was, maar niet dus...
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Je moet eens nagaan dat Adje van Nispen gewoon een acteur is! Het is gewoon geweldig dat die jongen dat zo goed kan acteren. Een lange tijd geloofde ik dat hij echt zo was, maar niet dus...
Het is ook geweldig dat ze gewoon volhouden dat Adje echt zo is, ookal heeft in vele kranten gestaan en in verschillende televisie programma's gemeld dat het een acteur is. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Dat had ik meteen al door en toen ik dat eens zei in de kroeg werd ik zelf voor zwakzigginge uitgemaakt. 
L. luchtloper
-
- 857 messages
- 0 votes
Het is ook geweldig dat ze gewoon volhouden dat Adje echt zo is, ookal heeft in vele kranten gestaan en in verschillende televisie programma's gemeld dat het een acteur is. 
Inderdaad ja, je ziet sommige gasten kijken bij Mooi Weer de Leeuw alsof het echt zo'n sul is, dat zie je gewoon aan hun gezichten 
LaRusso
-
- 175 messages
- 0 votes
Dat had ik meteen al door en toen ik dat eens zei in de kroeg werd ik zelf voor zwakzigginge uitgemaakt.