- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
jasjeaan
-
- 1 messages
- 0 votes
De meest irritante Nederlander is.
Nienke Disco.....uuuhhh echt te erg voor woorden denkt dat ze heel wat is omdat ze een belspelletje heeft gepresenteert.
Kan geen foto plaatsen maar dit is haar fansite
http://nienkediscofan.blogspot.com/
En het heeft nog fans ook dat is helemaal niet te geloven
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Nou daar kunnen we wel hele lijsten mee vullen denk ik zo.
Ratelband, Boris, Jim, Brard, Balkenende, W. Bos,
Mojo Pin
-
- 291 messages
- 0 votes
De meest irritante Nederlander is.
Nienke Disco.....uuuhhh echt te erg voor woorden denkt dat ze heel wat is omdat ze een belspelletje heeft gepresenteert.
Kan geen foto plaatsen maar dit is haar fansite
http://nienkediscofan.blogspot.com/
En het heeft nog fans ook dat is helemaal niet te geloven
Ik vond haar altijd wel grappig 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Zapte gisteren even langs dat nieuwe programma ('Funny Files') van Jakob Krabbé, de jongste zoon van Jeroen.
Het programma was al te slecht en niet-grappig voor woorden, maar de manier waarop Krabbé het presenteerde was echt compleet waardeloos. Wat een irritante kerel.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Nou daar kunnen we wel hele lijsten mee vullen denk ik zo.
W. Bos,
Zeker. Wat is die Bos toch een irritante kerel. Hij schopt overal tegenaan en kijkt vervolgens triomfantelijk de kamer rond, en dat terwijl hij zelf nog nooit wat voor elkaar heeft gekregen. Als hij premier word gaat hij hopelijk enorm op z'n plaat.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Hij schopt overal tegenaan en kijkt vervolgens triomfantelijk de kamer rond, en dat terwijl hij zelf nog nooit wat voor elkaar heeft gekregen.
.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
.Nooit gezien?? Kijk je nooit naar het vragenuurtje?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Een oppositieleider is meestal nogal kritisch op het kabinet..
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Een oppositieleider is meestal nogal kritisch op het kabinet..
Ja opbouwende kritiek zou idd erg gepast zijn, maar de heer Bos is soms echt aan het afzeiken. Ik heb helemaal geen moeite met een kritische blik, in de meeste gevallen kun je er zelfs je voordeel mee doen, maar Bos en veel andere politici(Halsema, Marijnissen en Rouvoet) proberen het kabinet voortdurend neer te halen op van die kleine lullige dingen.
Het is dan ook erg makkelijk om iets op een ander aan te merken(het gezegde van de stok om een hond mee te slaan). Ik beschuldig de heer Bos nergens van, maar ik vind het persoonlijk nogal een slappe houding die weinig vertrouwen geeft.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja opbouwende kritiek zou idd erg gepast zijn, maar de heer Bos is soms echt aan het afzeiken. Ik heb helemaal geen moeite met een kritische blik, in de meeste gevallen kun je er zelfs je voordeel mee doen, maar Bos en veel andere politici(Halsema, Marijnissen en Rouvoet) proberen het kabinet voortdurend neer te halen op van die kleine lullige dingen.
Maar goed, politieke discussies kunnen we hier beter maar niet gaan voeren.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Maar goed, politieke discussies kunnen we hier beter maar niet gaan voeren.
Idd, jij bent de Mod waar ik het nog het beste mee kan vinden, dus laten we dat nu niet verpesten. 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Laat ik een nieuwe Nederlander aandragen, kijken of jullie het dan wel met me eens zijn.
- Gerard Joling
, lijkt me een veilige keus
.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Echt een persoon die altijd in de picture wil staan maar in combinatie met Gordon hilarisch is.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Het is maar wat je hilarisch noemt
.
Ik keek laatst gedwongen(logeerde bij mijn oma)naar Sterren dansen op het ijs, Joling hing daar natuurlijk vreselijk de clown uit. Wat een eikel is dat toch. Het programma was sowieso al slecht, daar hadden ze Joling niet bij moeten hebben.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Het is maar wat je hilarisch noemt
.
Ach ik kan er wel om lachen.
Beetje flauw maar vaak erg leuk.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Zeker. Wat is die Bos toch een irritante kerel. Hij schopt overal tegenaan
Waarom hoop je dat? Dat zou toch ook voor jou niet goed zijn?
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Waarom hoop je dat? Dat zou toch ook voor jou niet goed zijn?
Na 8 jaar Paars kabinet te hebben gehad, gevolgt door de heer Balkenende(wiens tweede kabinet overigens erg goed functioneerde, met uitzondering van Mevr. v. d. Laan
) heb ik weinig zin in een nieuwe periode onder de PvdA. Ik ben het totaal niet eens met hun doelstellingen en zie dan bijv. liever de VVD als grootste partij. Maar om op Wouter Bos terug te komen. Ten eerste: liep Mr. Bos mij bij een bezoek aan het binnenhof en de tweede kamer in de draaideur omver.
Ten tweede vind ik hem geen prettig persoon, Balkende mag dan een ernstig tekort aan uitstraling, charisma enz. hebben, maar je maakt mij niet wijs dat Bos die wel bezit. Nee, de kabinetten Kok I en II(waarvan ik vooral het laatste bewust heb meegemaakt) waren geen succes, maar Kok had wel uitstraling. Bos heeft iets in zijn manier van doen wat mij vreselijk irriteert(vandaar dat hij voor mij goed in dit topic past), maar wat ik nog veel vreemder vind, is dat een heleboel mensen Bos zo'n prettige man schijnen te vinden.
Maar laten we na een eventuele reactie van Wouter onze politieke discussie staken, we worden het namelijk nooit eens(ik ben een volhouder
). Maar ik ben nu wel benieuwd of jullie(als verdedigers van Bos, dus kos en Wouter)nu ook PvdA stemmen, maar goed dat zal voor mij wel een raadsel blijven.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zapte gisteren even langs dat nieuwe programma ('Funny Files') van Jakob Krabbé, de jongste zoon van Jeroen.
Het programma was al te slecht en niet-grappig voor woorden, maar de manier waarop Krabbé het presenteerde was echt compleet waardeloos. Wat een irritante kerel.
Oh, was dat de jongste telg van de Krabbé-clan? Ik zapte er heel vluchtig langs en dacht nog wat is dít? Zwaar irritant figuur inderdaad, pure beeldvervuiling! 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Oh, was dat je jongste telg van de Krabbé-clan? Ik zapte er heel vluchtig langs en dacht nog wat is dít? Zwaar irritant figuur inderdaad, pure beeldvervuiling! 
Jmmr, niet gezien. Jeroen Krabbé zelf is ook aardig arrogant, maar toch heb ik geen hekel aan hem. Ergens bewonder ik hem ook wel, hij heeft een geweldige carriere en is wereldberoemd. Hij heeft nog enige reden om trots te zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Vanaf heden zullen de politiek getinte berichten verwijderd worden, want daar is in dit topic dus geen plek voor.
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Jeroen Krabbé vind ik ook maar een vage kerel. Hij was een paar keer bij Barend en van Dorp, waarbij hij echt dom uit zijn nek zat te lullen. Zo zat hij flink op te scheppen over het feit dat hij zo goed bevriend was met prins Claus(?).
Bovendien beweerde hij dat hij sinds halverwege de jaren 90 niet meer in Hollywood actief is te maken had met een persoonlijke keus: hij wilde schilderen. Natuurlijk was hij gewoon niet meer popu daar. En mocht hij echt voor het 'schilderen' gekozen hebben (kan dat niet samen?), waarom speelt hij dan nu van die domme bijrolletjes en staat hij met zijn neus vooraan bij het trieste European Gigolo?
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
staat hij met zijn neus vooraan bij het trieste European Gigolo?
Ik wil Krabbé niet verdedigen
, maar hij werd door Rob Schneider gevraagt omdat hij zo'n beroemdheid was. Iemand met het ego van Krabbé hoort dat natuurlijk graag en wil dan wel eens een wederdienst verrichten.
Overigens vind ik Krabbé als Händel in Farinelli wel erg sterk, ook al is dat maar een bijrol.
happie
-
- 6234 messages
- 426 votes
Jan Mulder. Vond hem gister bij Talpa redelijk meevallen, Maar over het algemeen is hij dwingend aanwezig.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik ben het totaal niet eens met hun doelstellingen en zie dan bijv. liever de VVD als grootste partij.
Dat mag, maar om hem dan meteen als zo irritant te bestempelen....
Ten tweede vind ik hem geen prettig persoon, Balkende mag dan een ernstig tekort aan uitstraling, charisma enz. hebben, maar je maakt mij niet wijs dat Bos die wel bezit.
, maar Kok had wel uitstraling. Bos heeft iets in zijn manier van doen wat mij vreselijk irriteert(vandaar dat hij voor mij goed in dit topic past),
maar wat ik nog veel vreemder vind, is dat een heleboel mensen Bos zo'n prettige man schijnen te vinden.
Maar laten we na een eventuele reactie van Wouter onze politieke discussie staken, we worden het namelijk nooit eens(ik ben een volhouder
). Maar ik ben nu wel benieuwd of jullie(als verdedigers van Bos, dus kos en Wouter)nu ook PvdA stemmen, maar goed dat zal voor mij wel een raadsel blijven.
Heb ik hem zo verdedigd dan?!
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik wil Krabbé niet verdedigen
, maar hij werd door Rob Schneider gevraagt omdat hij zo'n beroemdheid was. l.
Onzin. Omdat hij Nederlander is.
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Tsja, dat vind ik weer twijfelachtig. Waarom dan juist Krabbé?? Er zijn ook wel onbekendere Nederlanders die goed kunnen acteren. Kijk bijv. ook naar Ocean's Twelve, dat is toch ook een soort eerbetoon.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Vind Peter van der vorst een grote lul
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
- Koppensneller "Cheque" Spijkerman