- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
hmm... meestal irritant:
gordon
geert wilders
jim
jamai
jan smit
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
Die Gordon denkt inderdaad ook dat ie alles is. Misselijke humor heeft die man 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Gordon met stipt op #1. Daarna volgen Jan Smit, Yolanthe Cabau van Bergencash, Gerard Joling, Frans Bauer, Kwalbert Verlinde, Geert Wilders en Roel Driesvink. Die mogen van mij allemaal linea recta in zee worden gedumpt met een betonblok aan hun voeten.
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Nou, dat is toch een behoorlijk heftige uitspraak, die liegt er niet om.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik begin die Yolanthe Cabanka kabeska de laatste tijd ook steeds irritanter te vinden. Haar stem vooral.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ze past wel bij die misselijke Wesley Sneijder. Ik gun die gozer echt geen Yolanthe, trouwens.
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Yolanthe Kabou Vanachteren heb ik nooit kunnen waarderen. Wat kon dat mens nou eigenlijk?
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Ow ja, en Rick Brandsteder! Bleeh! Door hem kijk ik Wie is de Chef niet meer.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Gordon echt waar, hij is zo vreselijk irritant. Vooral als jury, mensen uitlachen en denken dat hij het zelf beter kan. Die gast kan niet zingen en dan met zijn über-gay lied op het Songfestival. En dat vertegenwoordigt Nederland!?! Ze hadden beter Herman van Idols kunnen sturen, dan kreeg Nederland tenminste nog wat stemmen.
Geert Wilders, Gerard Joling ook erg irritant. En ook die gast die RTL Boulevard of zo iets presenteert. Kan hij niet normaal praten of zo? En waarom maakt hij altijd gebaren met zijn handen, wanneer hij praat? Ook enorm irritant.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3023 votes
Yolanthe krijgt hier leuke achternamen 
Gordon, Gerard Joling, Henk Jan Smits en vast nog een hoop.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En ook die gast die RTL Boulevard of zo iets presenteert. Kan hij niet normaal praten of zo? En waarom maakt hij altijd gebaren met zijn handen, wanneer hij praat? Ook enorm irritant.
Welke van de 2 presentatoren? Winston of Umberto?
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Patty Brard, in een woord heb je gelijk twee kenmerken: schreeuwlelijk.
Zodra zij d'r mond open doet komt er of onzin uit of een verschrikkelijk overdreven nep bulderlach.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Welke van de 2 presentatoren? Winston of Umberto?
Niet Winston, die ene met scheve mond.
DeCol
-
- 7009 messages
- 3023 votes
Zoek het op zou ik zeggen
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Yolanthe Kabou Vanachteren heb ik nooit kunnen waarderen. Wat kon dat mens nou eigenlijk?
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik denk dat ie Albert Verlinde bedoelt hoor!
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
irritant he?
- Jan smit
- Gordon
- Gerard Joling
Verder kom ik eigenlijk niet....
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ondanks het feit dat hij sinds kort het prachtige shirt van Internazionale draagt is Wesley Sneijder een bijzonder irritant mannetje.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Ik vind bekende Nederlanders - en beroemdheden in het algemeen - waarvan ik niet precies kan ontdekken waaróm ze nou beroemd zijn, altijd behoorlijk vervelend.
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
En die vent, hoe heet ie ook alweer.... o ja, Kelly 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Degene aan wie ik me altijd kapot erger is Paul de Leeuw. Jezus, wat een irritante klootzak. Vlak daarna komt nog zo'n eikel: Gordon.
Als laatste nog Yolanthe. Ze kan er wel leuk uit zien, maar ze is een gigantische bitch.
theike
-
- 19 messages
- 83 votes
Vergeet mart smeets niet.
Verpest altijd heel de avondetape.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen