- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
johan vogel kan ook héél irritant zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat lul jij nou?
Op Gamesmeter liet je nog blijken dat je voetbal echt helemaal niks vind. Maar je weet wel te melden dat je Johann Vogel irritant vind?
Ik word een beetje erg moe van je reactie's die echt nergens over gaan.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
grapje, maak je niet zo druk man! Damn jij moet echt altijd op mij reageren he? echt bij elk Topic.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En de grap is?
Vogel is trouwens niet eens Nederlands. Hij is een Zwitser.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Clockwork zit nog niet eens op school maar word nu al de les gelezen 
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
HaHa inderdaad. Misschien een teken dat ik weer snel moet gaan beginnen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
clockwork72 maakt zich niet populair hier de laatste tijd op MM. Zie veel negatieve berichten over 'm. Zwart schaapje.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niks ouwe zeurpiet. Het is gewoon enorm opvallend continue. Dan mag je er best wat van zeggen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
clockwork72 maakt zich niet populair hier de laatste tijd op MM. Zie veel negatieve berichten over 'm. Zwart schaapje.
Onbegrepen genie heet dat.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Hij kwam wel eens in een winkel waar ik werkte. Hij kreeg een voorkeurs behandeling van mijn baas en mocht het magazijn in, waar ik dingen voor hem moest gaan regelen. Een echte kwal die zichzelf helemaal geweldig vind. Ik kan niet tegen zulke mensen en heb toen een woorden wisseling met hem gekregen. Toen is hij een klacht gaan indienen. De slappe zak.
Jij kan niet tegen zulke mensen en kreeg een woordenwisseling? Met een klant?
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1740 votes
mensen hier kunnen echt niet tegen een grapje.
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ik vind die meiden van Echte Gooische Meisjes (buiten Bo) irritant. Zet Jessica Simpson ernaast en dan komt zij nog intelligent over. Echt waar.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
David Maasbach (met grote voorsprong de nummer 1!!!!)
Is een of andere invloedrijke tv priester oid. Werd laatst vrij vroeg wakker (op zondag) en kwam bij het zappen op een toespraak van hem. Ik ben niet gelovig maar laat verder iedereen in zijn waarde. Deze man echter, mag de heer van mij vervroegt tot zich nemen. Wat een walgelijk mannetje! 
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2254 votes
Ik kreeg ooit 'n folder in mijn handen gedrukt door een oude man over David Maasbrach. "Dit is het woord van god," zei hij 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Achmed Akkabi die meent dat hij plaatjes kan draaien en vervolgens gewoon aan een stuk het geluid verneukt door willekeurig aan wat knopjes te zitten.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8555 votes
Nee aan de geluidsinstallatie van een cafe.
salland 1971
-
- 56 messages
- 632 votes
de meest iritante bekende nederlander is nu met stip frans bauer
met die kloten energie reclame
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik irriteer me mateloos aan deze nieuwslezer van nos-journaal.
Die stem alleen al, zo slaapverwekkend en zijn kop kan ik ook simpelweg niet zien. Ik zap het nieuws er zelfs voor weg.

U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Marco Borsato. Walgelijke vent die denkt dat ie god is, maar het enige dat hij kan is zingen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Marco Borsato. Walgelijke vent die denkt dat ie god is, maar het enige dat hij kan is zingen.
...en over dat zingen zijn de meningen ook verdeeld. 
Het stoort me vooral dat iedereen hem nu ineens zielig lijkt te vinden. Hij woont nog steeds in een miljoenenvilla en verdient nog steeds bakken met geld. Zijn vermogen heeft hij binnen de kortste keren weer opgebouwd, wat niet te vergelijken is met de gemiddelde Nederlander. Dat hij zo dom is geweest om zijn geld in het verkeerde bedrijf te stoppen is toch vooral zijn eigen schuld. Er zijn zoveel zakenlui die verschrikkelijk veel geld verliezen, omdat ze op een verkeerd paard hebben gewed, maar daar hoor je niemand over.
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
...en over dat zingen zijn de meningen ook verdeeld.
Dat was van mij een algemene stelling in plaats van een mening, want ik vind dat de man ook echt niet kan zingen. Te veel drama en neppigheid in zijn stem.
En inderdaad, samen met DSB heeft zijn bedrijf de meeste aandacht momenteel. Tot m'n grootste spijt is de media zo. Wat dat betreft zijn ze maar een druppel op een kokende plaat.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik irriteer me mateloos aan deze nieuwslezer van nos-journaal.
Die stem alleen al, zo slaapverwekkend en zijn kop kan ik ook simpelweg niet zien. Ik zap het nieuws er zelfs voor weg.
(afbeelding)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah, hij zet zich ook actief in voor War Child e.d.