• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.484 votes
Profile

De meest irritante bekende Nederlanders...

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Cupido wrote:

Jordy van Loon, filmpje zegt genoeg denk ik. (embed)

Na dit filmpje hoef ik nooit weer iets van dat kind te zien, vreselijk. Heb nu al een grafhekel aan 'm. Die Stacey Rookhuizen is ook vreselijk.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Balen dat ik geen geluid heb hier op mn werk.

Wat zegt ie allemaal??

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

Ik kon hem ook niet, maar nu ik wat van hem gezien heb, moet ik toegeven dat het een irritant kind is.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

vind kwalbert tog echt irritanter neckschot!

brymj

• 758 messages
  • 829 votes

geert wilders natuurlijk, zegt al wel wat voor stomme schapen er hier in nl wonen, dat zo'n kortzichtige droplul zoveel aandacht krijgt is sowieso onbegrijpelijk

happie

• 6235 messages
  • 426 votes

Carlo Boszhard en Irene Moors, het verschrikkelijkste TV-duo dat er is.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Hij is al dood maar Bart de Graaf vond ik ook echt irritant.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

jumpstylemovie wrote:

Hij is al dood maar Bart de Graaf vond ik ook echt irritant.

Nee, die vond ik geweldig. Had echt respect voor die man, hij heeft in zn korte leven zoveel gepresteerd en wist overal een vrolijke draai aan te geven. Heb zelden iemand gezien die zoveel uit het leven (wilde halen) haalde als hij.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Helemaal eens, geweldige vent die Bart de Graaf

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Vre-se-lijk.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Heeft ie ook eens bij jou geslapen dan?

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

lol

het leukste vond ik nog altijd dat ie ging inbreken bij een tankstation.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Bart de Graaff was echt een geweldig persoontje. Jammer dat er niet te veel beeld matriaal van vroeger te zien is, maar steeds het zelfde (steen gooien bij tank station, Carlo Bozhart stalken)

Ik kan me goed herinneren dat hij zich in een speelgoed winkel liet opsluiten en s'nachts met al het speelgoed ging spelen. Nergens terug te vinden.

Spetie

• 38871 messages
  • 8156 votes

Inderdaad. Ook leuk was het "waar kan ik je 's nachts voor maken" stuk.

Eerst een interview houden met bekende nederlanders, waarin hij tussendoor die vraag stelt en dan een paar weken later bij die mensen 's nachts langs gaan om ze daarvoor wakker te maken. Ursul de Geer kon het toen niet echt waarderen en een Borsato bijvoorbeeld weer wel.

Leuke tijden.

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Had er ooit twee dvd's van waar de meeste van die fragmenten gewoon opstonden, ook die van de Teringtubbies (zo flauw!) Vond hem persoonlijk ook erg grappig, zat als klein kind in het weekend altijd naar die show ''Boos'' van hem te kijken, diegene waar er op het eind altijd een taart in het gezicht van een willekeurige leraar ging, vond ik toen zo leuk, heb er zelfs nog wat van op video bewaard. Mooie tijden waren dat!

Edit: Toch wel jammer dat hij er niet meer is...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Iedere keer als ik Georgina Verbaan op tv zie gaan mijn nekharen overeind staan.

Wat een irritante vrouw is dat zeg en ze kan ook niet acteren!

ezra1971

• 185 messages
  • 93 votes

Gordon

Albert Verlinde

Patricia Paay

Jomanda

Jim Bakkum

Gerard Joling

Jerny kaagman

Geert Wilders

Wouter Bosch

Rouwvoet

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Rob Geus....Van de tv afschoppen die gast!

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

rose wrote:

Hij kwam wel eens in een winkel waar ik werkte. Hij kreeg een voorkeurs behandeling van mijn baas en mocht het magazijn in, waar ik dingen voor hem moest gaan regelen. Een echte kwal die zichzelf helemaal geweldig vind. Ik kan niet tegen zulke mensen en heb toen een woorden wisseling met hem gekregen. Toen is hij een klacht gaan indienen. De slappe zak.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Kenny van Hummel: "ik heb zoveel karakter"

Wesley Sneijder: Wat ziet Yolanthe Cabau van Kasbergen in deze verwaande kabouter?

Mart Smeets: de zelfingenomenheid druipt er vanaf

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

IcU wrote:

(quote)

Hij kwam wel eens in een winkel waar ik werkte. Hij kreeg een voorkeurs behandeling van mijn baas en mocht het magazijn in, waar ik dingen voor hem moest gaan regelen. Een echte kwal die zichzelf helemaal geweldig vind. Ik kan niet tegen zulke mensen en heb toen een woorden wisseling met hem gekregen. Toen is hij een klacht gaan indienen. De slappe zak.

Vreselijke man...

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

speranza wrote:

Wesley Sneijder: Wat ziet Yolanthe Cabau van Kasbergen in deze verwaande kabouter?

Die vraag kan je beter andersom stellen...

Vreselijk wijf die Yolanthe, snap niet wat al die mannen in haar zien.

Edit: Die Rutger dude van dat "Geen Stijl" Mag ook hoog in het lijstje. Wat een lul!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

rose wrote:

Haha echt? Ik vind 'm wel leuk, met zn 'daar word ik niet vrolijk van!' Ook in Ranking with the Stars vond ik 'm lachen.

In het echt is hij dus blijkbaar minder sympathiek.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

niethie wrote:

(quote)

Thank god, dacht al dat ik de enige was die dat vond.. hoor iedereen zó lovend over dr praten de hele tijd..

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Haha echt? Ik vind 'm wel leuk, met zn 'daar word ik niet vrolijk van!' Ook in Ranking with the Stars vond ik 'm lachen.

In het echt is hij dus blijkbaar minder sympathiek.

Ik vond hem bij Ranking alleen leuk omdat iedereen hem zo aan het afzeiken was. Wat een eikel..gatver!

clockwork72

• 2780 messages
  • 1740 votes

Dat gezeik met die Jan Smit. Dat ze dat nog intressant vinden. Ik irriteer me echt maateloos aan die gast.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

(quote)

l!

Vind je haar ook geen mooie vrouw om te zien?

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

clockwork72 wrote:

Dat gezeik met die Jan Smit. Dat ze dat nog intressant vinden. Ik irriteer me echt maateloos aan die gast.

Wat heeft die het zwaar de laatste tijd...

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

clockwork72 wrote:

Niet daarom, ik irriteerde me al aan haar vanaf het moment dat haar kop voor het eerst in ONM te zien was. Haar relatie met Neerlands favoriete Volendammer heeft haar enkel meer bekendheid opgeleverd.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

niethie wrote:

(quote)
Niet daarom, ik irriteerde me al aan haar vanaf het moment dat haar kop voor het eerst in ONM te zien was. Haar relatie met Neerlands favoriete Volendammer heeft haar enkel meer bekendheid opgeleverd.
En haar turks filmpje...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.