- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Poeh, toch even schrikken. Wist ook helemaal niet dat ze ziek was. Geef mij trouwens maar I Feel Love (de beste discoplaat ooit) of State of Independence (met het meest luxe achtergrondkoortje uit de popgeschiedenis, met onder andere Stevie Wonder, Lionel Richie, Dionne Warwick en Michael Jackson)
En die Van Oekel-scene leverde haar een doorbraak op in Nederland, als eerste land in de wereld waar ze een hit had.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vandaag op de digitale televisie opeens ook allemaal Donna Summers nummers. Geen hol aan die saaie muziek, maar ze zal wel een grote impact hebben gehad op wat mensen hier. RIP!
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Het is grotendeels aan producer Moroder te danken en niet zozeer aan Summer zelf, maar I Feel Love is zelfs een van de invloedrijkere nummers uit de historie van de popmuziek. Een duidelijke stap richting wat later Techno zou worden. Het is ver voor mijn tijd (ik was een baby) maar dat was toen echt revolutionair in mainstream popmuziek.
ThaMovieVoter
-
- 3637 messages
- 2242 votes
R.I.P. Donna Summer. Want haar muziek is zo nu en dan toch best wel stoer.
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
I Feel Love vind ik nog steeds erg mooi. R.I.P. Donna Summer.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Niet dood, maar wel het vermelden waard vond ik. Het blijkt dat Nick Stahl al vermist wordt sinds 9 mei. Zijn vrouw heeft hem dan ook bij de politie van LA opgegeven als vermist.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Robin Gibb (62) van de Bee Gees overleden aan kanker.
Robin Gibb, member of the Bee Gees, dies after battle with cancer - CNN

(Barry, Robin en Maurice Gibb)
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Tweede hoofdrolspeler uit het discotijdperk die binnen enkele dagen overlijd. Beiden begin 60, beiden kanker. De broeders Gibb waren ooit met zijn vieren, nu is er nog maar één.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Tweede hoofdrolspeler uit het discotijdperk die binnen enkele dagen overlijd. Beiden begin 60, beiden kanker. De broeders Gibb waren ooit met zijn vieren, nu is er nog maar één.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Barry?
Yep. Barry Alan Crompton Gibb, geboren op1 september 1946.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
R.I.P. Robin Gibb, hij was al een tijd slecht. Hopelijk heeft hij niet te veel meer moeten afzien.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
voor fans van the Bee Gees, de BBC gaan a.s. donderdag, 24 mei, om 21:00uur NL tijd, een concert uitzenden op BBC Radio2 dat ze voor de BBC hadden opgenomen in 2001, met heel veel van hun hits.
Voor mensen met digital tv en radio met Ziggo, is dat dan op radio kanaal 816
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
R.I.P. Robin Gibb een uitstekende zanger.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
RIP Robin Gibb, mijn pa zal wel te neer geslagen zijn. Toch een beetje zijn generatie en hij was/is gek van de Bee Gees. Ik begon hun muziek naarmate ik ouder werd ook steeds meer te waarderen. Veel te jong weer. Gaat echt hard met de iconen de laatste jaren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
De man die de afstandsbediening voor de televisie heeft bedacht, Eugene Polley, is op 96-jarige leeftijd overleden.
De eerste afstandsbediening die ze maakten ziet er uit als een soort föhn.
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
rip polley, de man achter het vervelendste apparaat ooit.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Wow, vreemd bakkie. RIP Eugene Polley en Robin Gibb.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
rip polley, de man achter het vervelendste apparaat ooit.
Meen je dat? Ik dank hem op mijn blote knieën voor deze uitvinding. Je zit ook achter een pc/laptop, dus niet miepen jij 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
R.i.p. Eugene Polley. Nooit van gehoord, maar de AB (zodra ik het eenmaal onder de knie heb) is natuurlijk onmisbaar. Zenith Flash-matic: 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.