- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Schrok hier gisteren erg van. Gezonde kerel denk je dan en het andere moment lig je levenloos in de douche. RIP !
nrc.nl :: Noorse wereldkampioen zwemmen Alexander Dale Oen (26) overleden - m.nrc.nl
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Ja, vreselijk inderdaad. Zelfde als die voetballer van 25 ofzo. Allemaal fysiek sterke gasten en gezonde levensstijlen, maar het kan binnen seconden klaar zijn... Op een gegeven moment word je er gewoon even stil van.
R.I.P., kampioen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit is een gepast topic om de oorlogsslachtoffers te herdenken, wat zonet ook landelijk gedaan is. Moge die mensen hun rust hebben gekregen.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Dit is een gepast topic om de oorlogsslachtoffers te herdenken, wat zonet ook landelijk gedaan is. Moge die mensen hun rust hebben gekregen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
R.I.P. MCA.... Bizar dit.
Het is een kutziekte...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik dacht dat mca was genezen maar blijkbaar niet
. Ik hoopte op meer materiaal van de beastie boys, het vorige album was namelijk weer ouderwets goed.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
RIP MCA, ik had de groep wel eens live willen zien. Zal dus niet meer lukken. Soit, ik hoop voor MCA zeker dat hij niet te veel heeft afgezien op het einde.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Mwah, in de 90s periode en Licensed to Ill waren ze écht goed.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Intergalactic is uit de 90's hoor
Dit is dan wel een mashup, maar toch.
Zonde. Ik dacht ook dat hij beter was. Heeft wel enorm lang tegen kanker gevochten. Begon volgens mij al een jaar of vijf terug.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Ondanks dat ik in een muziekzaak werk, heb ik totaal geen verstand over hun soort muziek en na het snel luisteren van dat nummer, heb ik er totaal geen behoefte aan.
Al krijg ik vaak van mensen te horen dat ik 'dat ene band/artiest' wel moet kennen als ik in een speciaalzaak werk...
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Elke muziekliefhebber moet de beasties kennen. Ze hebben zoveel verschillende soorten muziek gemaakt dat er voor elk wat wils is. Hello nasty is daar t beste voorbeeld van en wat mij betreft hun beste album. Zoveel goede en originele muziekideen op een plaat is ongekend.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wrede sabotage van het lot. Rust intergalactisch, Adam Yauch.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Schrijver GERARD VAN WESTERLOO overleden na hartstilstand

jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Regisseur James Isaac is vanmorgen overleden op 51 jarige leeftijd.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Maar wel erg jammer.
R.I.P
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Geen superbekende regisseurs van prima films. R.I.P.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Kinderboekenschrijver Maurice Sendak overleden
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.