- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Kom dit topic nu pas tegen en wil ook even mijn steun betuigen. Was helemaal ontroerd tijdens de één minuut stilte en ik heb er bijna geen woorden voor. Als ik niet op school zat was ik zelf ook naar Leuven geweest om daar de herdenkingsdienst bij te wonen. Dat het kinderen zijn maakt het ook nog eens extra erg, en begrijp me niet verkeerd, maar kinderen moeten plezier maken en van het leven genieten en niet omkomen in een busongeval. 14 Maart was een dag voor België om nooit te vergeten..
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Sorry, maar die 'smoelentrekker' hadden ze beter thuisgelaten.
, Maar goed de herdenking ging mij niet in de koude kleren zitten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik hoorde dat ze Vrolijke Vrienden hebben gezongen? Echt waar? Ik snap dat het voornamelijk kids waren, maar vind het een beetje een vreemd lied.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Ik hoorde dat ze Vrolijke Vrienden hebben gezongen? Echt waar? Ik snap dat het voornamelijk kids waren, maar vind het een beetje een vreemd lied.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ja dat snap ik, maar lekker vrolijk zeg.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Ja dat snap ik, maar lekker vrolijk zeg.
Het gaat er eigenlijk om ze te herinneren zoals ze waren, vrolijk. Er werd ook gezegd die gedachten te blijven koesteren dat ze het enorm naar hun zin hadden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb de hele dag al de tv-journaals vermeden. Kan niet goed zijn voor een mens... Deze ochtend ook een plechtigheid van 4 uur. Er zullen vandaag emmers tranen gevloeid zijn.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Je kan hier een beknopte samenvatting zien:
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Regisseur Robert Fuest is overleden op de leeftijd van 84 jaar. Hij heeft o.a. The Abominable Dr. Phibes geregisseerd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Misschien geen mens of erg belangrijk. Maar ik lees dit net en ik kolk over van woede. Mag best wat aandacht krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ik ga het niet lezen, maar kan er met m'n hoofd niet bij om zo'n onschuldig dier te martelen. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Verschrikkelijk! 
En dat te bedenken dat de daders, als ze worden gepakt, niet meer ten laste wordt gelegd dan "vernieling". Het wordt tijd dat dieren als meer dan goederen of eten worden gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Behoorlijk krom inderdaad. Triest dit.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Wet privacy maar eens versoepelen. Als ze deze helden te pakken krijgen met naam, foto en hele familie op de voorpagina van elke krant. T-shirts drukken van die hufters. Misschien dat dat wel helpt.
Niet alleen in dit geval trouwens.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Snap ook gewoon echt niet dat je dit kan doen, waarom jou frustraties afreageren op een beest wat amper iets terug kan doen.
Dit is gewoon zielig en ze mogen hier best een gevangenis straf op zetten, maarja Nederland he?
Stu-Pot
-
- 3491 messages
- 1189 votes
Bwa gevangenisstraf lijkt me nogal mild. Behandel die jongens op dezelfde manier waarop ze die pony behandelt hebben, dan zullen ze het wel begrepen hebben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
De Franse filmmaker en producer Claude Miller (70) is gisteren overleden.
Franse filmmaker Claude Miller (70) overleden - FILM - PAROOL
Brix
-
- 19680 messages
- 5117 votes
Jim Marshall (88) "Father of Loud ", de Engelse bedenker en fabrikant van de Marshall gitaarversterkers, die voor een groot deel de sound van Jimi Hendrix, Eric Clapton, en talloze andere gitaristen bepaalden.
(Helaas niet alleen verantwoordelijk voor de speciale Marshall sound, maar ook voor gehoorbeschadiging van muzikanten en publiek
)

jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Bedenker van Porsche 911 overleden
AMSTERDAM - Ferdinand Alexander Porsche, bedenker van de legendarische Porsche 911 en zoon van de oprichter van het luxeautomerk, is donderdag in Salzburg overleden. Hij werd 76 jaar.

Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
88... Mooi leeftijd. R.I.P.
R.I.P. F. Porsche, al vind ik de 911 niet zo mooi.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
RIP Ferdinand.
Je koffieapparaten waren schitterend.
Uzza_Sparta
-
- 1195 messages
- 2138 votes
Jim Marshall (88) "Father of Loud ", de Engelse bedenker en fabrikant van de Marshall gitaarversterkers,.....
RIP Jim, op het gebied van technologie had jij de muziekwereld veranderd met je versterkers.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Verschrikkelijk! 
En dat te bedenken dat de daders, als ze worden gepakt, niet meer ten laste wordt gelegd dan "vernieling". Het wordt tijd dat dieren als meer dan goederen of eten worden gezien.
Hierop inhakend:
Dit gebeurt er in Nederland met mensen die dieren mishandelen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Die reacties eronder zijn ook triest. Alles goedpraten onder het mom van overspannen zijn.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
En dat was hij vast ook, wat heel vervelend voor hem is, maar ik kan me niet voorstellen dat hij geen mensen in zijn omgeving had die in konden grijpen of waar hij aan de bel kon trekken. Een veehouder heeft ook te maken met leveranciers en bedrijven die het vlees afnemen enzo, dus iets had ermee gedaan kunnen worden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Daarom, er wordt wel erg makkelijk op overspannen gespeeld terwijl dit makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Graag gewoon weer terug naar waar dit topic voor bedoelt is nu.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.