- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hmm, dit is idd erg nieuws. Toen ik het hoorde schrok ik nog al, dat zoiets kan. 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
LOS ANGELES - Marc Lawrence, die dankzij zijn pokdalige gezicht en sombere voorkomen sinds de jaren dertig steevast rollen kreeg als bad guy, gangster of begrafenisondernemer in talloze films, is op 95-jarige leeftijd aan een hartaanval overleden. Lawrence werd bekend met films als The Big Easy (1987) en Ruby (1992), waarin hij de schurk speelde. In films als Shepherd of the Hills (1941) en From Dusk Till Dawn (1996) liet hij zien dat hij ook andere rollen dan die van slechterik aankon.
ben37
-
- 2 messages
- 0 votes
Mijn mooiste herinnering was aan het pannenkoekhuis in Rhenen.
Dat was meteen ook de enigste keer dat ik haar ontmoet heb. Een paar maanden er voor zouden we elkaar ook al ontmoeten, maar toen had ze een ongeluk gekregen en had ze haar arm gebroken. Ik was net onderweg, naar haar toe, toen ze een SMS-je stuurde vanuit het politiebureau waar ze even zat.
Melissa Etheridge, ik had de site goed in de gaten gehouden. Haar favoriet, ik was er heen gegaan - nog voor ik haar kende had ik dat kaartje al - en zij was jaloers. Ze sliep in een T-shirt dat ik haar gegeven had.
We hadden ruzie, uitgemaakt via SMS, na een concert van Blof waar ze niet mee ging vanwege een reden die ze zelf alleen wist.
Ik heb haar dit jaar nog twee boeketten met rode rozen gestuurd op Valentijsdag. Het zat toch wel diep, dieper dan ik dacht.
En nu kom ik dit bericht toevallig tegen op internet.
De ironie van het leven is dat het begint waar het eindigt: ik eet vanavond pannenkoeken. En denk wat ik wil denken: kut!
ben37
-
- 2 messages
- 0 votes
jordybeukeboom: verkeerde topic.
ABSOLUUT NIET.
Maar wat weet jij er van???????
Spot niet met wat je niet weet. Ik heb er misschien wel meer moeite mee dan jij!!!!
Te gevoelig.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes
ben37: ik snapte ook niet waarover jouw bericht ging. Zo reageren is toch niet nodig?
Gecondoleert en sterkte.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
@ben37: als ik je bericht lees gaat het over je eigen stukgelopen relatie. Dat is erg en daar spot ik niet mee, maar hoort dat in het Rest In Peace-topic?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik geloof dan ben37 een beetje van slag is...ga eens wat films kijken, fleur je misschien van op. 
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Het is inderdad niet geheel duidelijk wat er met het bericht bedoeld wordt.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Hij zegt dat hij het bericht toevallig las op internet. Zou misschien de haar in het bericht niet Amalfi kunnen zijn?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Hij zegt dat hij het bericht toevallig las op internet. Zou misschien de haar in het bericht niet Amalfi kunnen zijn?
Dat dacht ik in eerste instantie ook inderdaad 
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Nee het is zeker niet Amalfi (de zus van Henk) want die was vrijgezel.
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Laten we er maar niet teveel op ingaan, lijkt me niet zo gepast.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik las het verkeerd, hij had niks met haar, en volgens mij heeft Art gelijk
bioscoopzaal
-
- 2805 messages
- 4325 votes
'Saw II' Producer Gregg Hoffman Dies
Saw and Saw II producer Gregg Hoffman died suddenly on Sunday morning at the age of 42. The Phoenix-native was admitted to Hollywood Presbyterian Hospital overnight after complaining of neck pain. Lions Gate Entertainment, who distributed his latest films, issued a statement on Monday, declaring he had died of natural causes. However, an autopsy is pending.
Hoffman's tragic death comes less than two months after Saw II hit the top spot in the US box office, grossing $85 million since its October opening. Oren Koules, one of Hoffman's partners at Twisted Pictures, says, "He never put himself in front of anybody. He never did anything for the ego - everything he did was for the betterment of the movie." The producer is survived by his widow Lucienne, their children Jared and Luke, mother Stephanie and sister Tracy. A memorial service has been scheduled for Thursday at Mount Sinai Memorial Park.
Bron: IMDb (7 december)

Gregg Hoffman (rechts) met Leigh Whannell en James Wan
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
RIP Richard Pryor
LOS ANGELES (AP) -- Richard Pryor, the caustic yet perceptive actor-comedian who lived dangerously close to the edge both on stage and off, has died, his ex-wife said Saturday. He was 65.
Pryor died of a heart attack at his home in the San Fernando Valley sometime late Friday or early Saturday, Flyn Pryor said. He had been ill for years with multiple sclerosis, a degenerative disease of the nervous system.
The comedian was regarded early in his career as one of the most foul-mouthed comics in the business, but he gained a wide following for his expletive-filled but universal and frequently personal insights into modern life and race relations.
His audacious style influenced an array of stand-up artists, including Eddie Murphy, Arsenio Hall and Damon Wayans, as well as Robin Williams, David Letterman and others.
A series of hit comedies in the '70s and '80s, as well as filmed versions of his concert performances, helped make him Pryor one of the highest paid stars in Hollywood. He was one of the first black performers to have enough leverage to cut his own Hollywood deals. In 1983, he signed a $40 million, five-year contract with Columbia Pictures.
His films included "Stir Crazy," "Silver Streak," "Which Way Is Up?" and "Richard Pryor Live on the Sunset Strip."
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Jammer man, altijd een leuke gast om naar te kijken.
streeter
-
- 1436 messages
- 6799 votes

Dit hoort misschien in handtekeningen, maar ik heb zijn autobiographie met z'n handtekening - die lijkt alsof het door een kind van zes in een vliegtuig tijdens turbulentie getekend was, wegens zijn ziekte.
Hij en zijn vrouw Jennifer, waarmee ik wel eens kontakt had, waren erg uitgesproken over dierenmishandeling en hebben veel geld voor goede doelen verzameld gedurende de laatste paar jaar.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
John Spencer bekend van The Rock, LA LAW maar voornamelijk als Leo McGarry uit The West Wing is helaas aan een hartaanval overleden.
Wat een klap voor The West Wing. Een van de beste acteurs en een van de meest geliefde personages is helaas overleden. Klote.
RIP John Spencer
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Amerikaans acteur Vincent Schiavelli overleden op Sicilië.
De Amerikaanse acteur Vincent Schiavelli, die acteerde in 98 films waaronder "One Flew Over the Cuckoo's Nest" van Milos Forman, is maandag overleden op Sicilië. De 57-jarige acteur had een ongeneeslijke ziekte, aldus het nieuwsagentschap Ansa.
Van Milos Forman staan nog onder meer "Amadeus", Larry Flint" en "Valmont" op het visitekaartje van de acteur, naast films als "Ghost" (van Jerry Zucker) en "Blade Runner" (Ridley Scott).
Schiavelli speelde voorts nog rollen in televisieseries als "Miami Vice" en "Starsky and Hutch". Zijn homofiele personage in "The Corner Bar" was een van de eerste homo's in een Amerikaanse tv-uitzending. De acteur woonde al enkele jaren op het Italiaanse eiland, samen met zijn partner, de actrice Katia Vitale. (ful & hln.be)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.