- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
U-96
-
- 11875 messages
- 2077 votes
Best bizar. De dood van Pat Morita was op geen enkele teletekstpagina te vinden, maar SBS 6 zendde zelfs een film van hem uit met op het einde een gedenkplaatje.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
RICHARD BURNS IS NIET MEER
Ex-wereldkampioen rally Richard Burns is op amper 34-jarige leeftijd overleden. De Engelsman stierf vrijdagavond aan de gevolgen van een hersentumor.
In 2001 veroverde Richard Burns in een Subaru de wereldtitel rally. Hij was de de enige Engelsman die daarin slaagde. Twee jaar later, toen hij voor Peugeot reed, werd een hersentumor vastgesteld bij Burns: het einde van zijn carrière.
Chemotherapie en een hersenoperatie zorgden ervoor dat het in de zomer van vorig jaar weer wat beter ging met hem. Zes maanden later ging het weer bergaf.
Richard Burns is overleden op 25 november 2005, exact vier jaar nadat de Brit zijn wereldtitel veroverd had. "Hij heeft moedig en met een goed humeur gevochten", laat zijn familie weten.
Bron: VRT-teletekst

mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Erg nare manier om dood te gaan .. 34 jaar pas .. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja ik las het, ben zelf wel een autosport liefhebber en schrok nogal van dit nieuws.
Erg jammer 
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
David di Tommaso is overleden, speler van Utrecht. Pas 26 jaar. Tragisch!
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Wat?!
Dat is zeker tragisch. Zo jong nog. Rust zacht, David!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
In zijn slaap overleden lees ik. Goh, da's wel erg jong zeg. Om 14.30 uur vindt een persconferentie plaats in Stadion Galgenwaard.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Hè ? Die speelde nog mee tegen Ajax dit weekend 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Verdediger van FC Utrecht sterft in slaap.
David di Tommaso, een verdediger van FC Utrecht, is vanmorgen in zijn slaap overleden. De vermoedelijke doodsoorzaak is een hartstilstand. De 26-jarige Di Tomasso laat een vrouw en twee kinderen achter.
Di Tommaso was aan zijn tweede seizoen toe in de Galgenwaard. Vorig jaar groeide hij snel uit tot een vaste waarde in de basiself van trainer Foeke Booy. De Fransman werd in zijn eerste seizoen door de fans uitgeroepen tot speler van het jaar. Di Tommaso begon zijn carrière bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan. Zondag won Utrecht, met di Tommaso, nog met 1-0 van Ajax. FC Utrecht geeft om 14.30 uur een persconferentie over het plotse overlijden.
Uit: hln.be

Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Hier krijg je het toch wel ff koud van..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Je bent niet alleen. Je staat daar allemaal zo machteloos tegenover. 
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Hier schrok ik ook behoorlijk van ... verschrikkelijk ...
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7947 votes
Wat erg zeg! Krijg het er benauwd van dat soort dingen zomaar kunnen gebeuren. Je weet het wel, maar je staat er niet bij stil. Moet je ook eigenlijk maar niet doen.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Wat erg 
ik hoorde het net een beetje vaag dus ik kijk op MM en het blijkt waar te zijn.
Prachtige voetballer maar bovenal erg triest omdat hij pas 26 was. Veel succes voor zijn familie , vrienden en FC Utrecht.

R.I.P
Minotrax
-
- 98 messages
- 48 votes
Zondag stond hij nog op het veld.... nu komtie eronder te liggen. Zo zie je maar weer dat het snel kan gaan.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vraag me toch af hoe dat kan, zulke jonge en sportieve kerels. Eerder hadden we natuurlijk Marc-Vivien Foé en Miklos Féher... Triest.
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Triest, heb er verder geen woorden voor....
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Alles komt weer boven...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat zal nog dikwijls gebeuren, maar met de tijd slijt alles.
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Henk, probeer dan ook weer meteen aan de steunbetuigingen te denken die op deze site zijn geplaatst. Je staat nooit alleen en misschien maakt het je vrolijk 
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Ik heb geleerd dat postivivering het verwerkingsproces kan versnellen...vandaar...ik wil geen vrolijke noot gaan zetten...ik hoop dat je me begrijpt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.