• 178.221 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.385 actors
  • 9.375.183 votes
Profile

R.I.P.

John Milton

• 24226 messages
  • 13390 votes

Jezus. Daar schrik ik dan toch wel van. Hij én zijn vrouw, in een taxi nog wel. Geen gordel, wat erg. Counterfactuals gaan niet helpen, maar dat jeukt toch wel. In memoriam.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

" Met Aranda verliest Spanje een van zijn bekendste en invloedrijkste filmmakers. "

Ik moet zeggen dat zijn naam bij mijn geen belletje doet rinkelen. Ik zag, zoals de meesten hier op de site, alleen zijn bijdrage aan Lumiere & Compagnie (die ik me dan weer niet herinner). Misschien heb ik ongelijk, maar is er een reden naar meer werk van hem op zoek te gaan?

Ik zie dat Maribel Verdu meedoet in zijn 'bekendste' film Amantes. Kijk, dat vind ik wel een reden ernaar te gaan kijken

Spetie

• 38871 messages
  • 8156 votes

Amantes (1991) vond ik wel een bovengemiddeld romantisch drama. Verder heb ik niets van hem gezien.

Maribel Verdu is inderdaad een beeldschone vrouw.

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

" Met Aranda verliest Spanje een van zijn bekendste en invloedrijkste filmmakers. "

Dat is toch wel lichtelijk overdreven. Heb 3 van zijn films gezien (Celos eergisteren nog, en Juana La Loca waren beiden oké, misschien wel het betere van zijn werk, 3*), vond het een vrij doorsnee regisseur. Zijn beste film schijnt Amantes (Lovers) te zijn, maar die heb ik niet gezien.

Stond bekend om zijn obsessie met seks en erotiek in films, iets wat zijn films niet echt ten goede komt als je het mij vraagt. Van zijn laatste films heb ik alleen Tirante el Blanco (2006) gezien (eentje om over te slaan, geloof me, met opwindende scènes zoals camera's die op paskamergordijnen gericht staan waarbij de kijker moet fantaseren over hoe de vrouw zich daarachter omkleedt, en mannen die een pink in elkaars oor steken... 0*), en de twee films die daarna kwamen spreken me qua titel ook niet aan: Canciones de amor en Lolita's Club (2007) (Liefdesliedjes in Lolita's Club) en Luna Caliente (2009) (Geile Maan)... Op deze Spaanse site kun je de waardering daar van zijn films zien, zit allemaal rond de 5 (op 10), niet echt bijzonder.

Het is wel een bekende Spaanse regisseur, maar bekendste en invloedrijkste is zwaar overdreven, vooral dat laatste. Hoe dan ook, R.I.P.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13471 messages
  • 1308 votes

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Rip moeder voorhees.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

R.I.P

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

De meest sympathieke nederlandse zanger is niet meer

R.I.P.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

R.I.P. Albert West was toch een icoon uit de Nederlandse tv / muziek wereld.

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Albert West dood?

Verdrietig.

RIP

Brix

• 19677 messages
  • 5115 votes

In Memoriam Pierre Brice (86)

Frans acteur, die vooral bekendheid verwierf met zijn vertolking van het opperhoofd der Apachen: Winnetou, in een hele reeks films naar de boeken van schrijver Karl May.

Pierre Brice - IMDb

http://i59.tinypic.com/sop9on.jpg

http://i59.tinypic.com/27wsltl.jpg

http://i62.tinypic.com/2s95f8y.jpg

Pierre Brice & Lex Barker

Bombong

• 480 messages
  • 2704 votes

R.I.P. Pierre Brice. Was net De boodschap van Winnetou aan het lezen. Wat een toeval.

frolunda

• 1115 messages
  • 4601 votes

Weer een jeugdheld minder.......moest,toen ik heel klein was al huilen toen Winnetou stierf in Im Tal der Toten maar nu is het dan helaas echt zover RIP Pierre Brice.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

R.I.P. Pierre Brice. Opnieuw een jeugdidool vertrokken naar de eeuwige jachtvelden.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

Ben er mee op gegroeid en was een held van me Winnetou , ook de films vooral met Lex Barker kon ik waarderen rust zacht R.I.P. Pierre Brice.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Dochter 'Queen of Versailles' dood gevonden|Prive| Telegraaf.nl

18 jaar nog maar

heb de docu ook gezien.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mary Ellen Trainor Zemeckis Dead: ‘Lethal Weapon’ Actress Was 62 | Variety

Actress and philanthropist Mary Ellen Trainor, who appeared in every “Lethal Weapon” film and played the mother in “Goonies,” died at her home in Montecito, Calif., on May 20.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

...link werkt niet (bij mij). Hij is 86 geworden en trad nog steeds op.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

John Milton

• 24226 messages
  • 13390 votes

Ach jee...... Dat doet me toch wel zeer

Filmkriebel

• 9966 messages
  • 4654 votes

RIP Christopher Lee

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

RIP Christopher Lee!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.