- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Weer een held uit mijn jeugd is weg RIP Christopher Lee de enige echte Dracula
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Sir Christopher Lee, zowel icoon voor oudere generaties, met zijn onvergetelijke rollen in menig Hammer film, maar op latere leeftijd dan weer voor nieuwe generaties in Star Wars LOTR en zo. En dan tussendoor James Bond, Jodorowsky en een aantal keer bij Tim Burton.
De rollen die ik van hem zag overspannen alleen al 66 jaar!
RIP
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
R.I.P. Christopher Lee
Laatstelijk nog een metalplaat opgenomen! Hij had een perfecte stem voor zoiets.
Christopher Lee de enige echte Dracula
Nou inderdaad!
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Christopher Lee vind ik als horrorfan toch een groot verlies. Maar goed, hij heeft een fantastische carrière gehad en een zeer lang leven. Zijn beste rol voor mij persoonlijk blijft toch die als Lord Summerisle in The Wicker Man. RIP
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
R.I.P. Christopher Lee
Laatstelijk nog een metalplaat opgenomen! Hij had een perfecte stem voor zoiets.
Nou inderdaad!
De meeste mensen zouden kiezen voor Bela Lugosi maar ik dus niet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
John Barry
-
- 3410 messages
- 638 votes
93 is een mooie leeftijd. Maar toch droevig nieuws dat Christopher Lee is overleden.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
In Memoriam Christopher Lee....
Hij leek onsterfelijk....
Op film zal hij dat wel blijven...
Hij was veelzijdig als acteur...maar vooral als Dracula ongeëvenaard..
http://i61.tinypic.com/2czwwnl.jpg
El Conde Dracula
Maarten0402
-
- 802 messages
- 533 votes
Hoorde het net van een collega. Erg jammer, maar hij was ook al 93. Hij heeft het toch lang volgehouden, ook met zijn (metal)band.
R.I.P.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
RIP Christopher Lee, toch wel een zeer groot icoon uit de filmgeschiedenis. Heeft een geweldige carrière gehad en een erg mooie leeftijd behaald.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
RIP Christopher Lee en Ron Moody
Jij bent de eerste die Moody ook aanhaalt na het bericht van jester, terwijl in het artikel staat dat hij toch zeer gemist wordt. (Blijkbaar hier niet.
) (deur van de schapenstal is weer open... bèh bèh...dom topic.)
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Ach gos, Ron.... rust zacht.
Een van zijn bekendste en leukste rollen:
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Weer een zware dag. Christopher Lee en Ornette Coleman op dezelfde dag.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Op musicmeter hebben ze dit topic niet. James Last is ook grote naam. Meer dan 200 gouden platen is niet niks. (Maar ja, vind het beetje onzin dat rip iedere keer. Kan je aan de gang blijven).
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Dick2008 beide acteurs zullen wel gemist worden, alleen had Lee veel meer grotere rollen op zijn naam staan.
word ik vrolijk van!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja, dat weet wel ik. Als het nou van die jonge acteurs/actrices zijn die al behoorlijk bekend zijn en plotseling overlijden kan ik het nog wel begrijpen.....ik vind het beetje overdreven die reacties iedere keer als er weer een melding komt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jij bent de eerste die Moody ook aanhaalt na het bericht van jester, terwijl in het artikel staat dat hij toch zeer gemist wordt. (Blijkbaar hier niet.
) (deur van de schapenstal is weer open... bèh bèh...dom topic.)
Man, wat zit je een partij zuur te doen in dit topic. Alsof jij mag bepalen wie waar op moet reageren. En al helemaal niet of dit topic wel of geen bestaansrecht heeft. Dan negeer je het topic toch lekker?
Christopher Lee
(nu mis ik die die oude smileys, zodat ik iets meer passends had kunnen gebruiken), wat een enorme held zeg. Briljant acteur, geweldig persoon en een held dat hij ruim in de 90 nog acteerde, zong en al het andere. Voor mij is hij de man van Lord of the Rings en de bad guy van James Bond, voor anderen is hij de enige Dracula. Hij heeft zoveel gepresteerd, kan je alleen maar een diepe buiging voor maken. En een gepaste RIP plaatsen.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 messages
- 1308 votes
Charismatische man met een zeer fijn stemgeluid.
R.I.P Christopher Lee.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Voor mij is hij de man van Lord of the Rings en de bad guy van James Bond, voor anderen is hij de enige Dracula. Hij heeft zoveel gepresteerd, kan je alleen maar een diepe buiging voor maken. En een gepaste RIP plaatsen.
Een icoon dat wegvalt, zoveel is duidelijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Man, wat zit je een partij zuur te doen in dit topic. Alsof jij mag bepalen wie waar op moet reageren. En al helemaal niet of dit topic wel of geen bestaansrecht heeft. Dan negeer je het topic toch lekker?
Doen we.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Op musicmeter hebben ze dit topic niet. James Last is ook grote naam. Meer dan 200 gouden platen is niet niks. (Maar ja, vind het beetje onzin dat rip iedere keer. Kan je aan de gang blijven).
Toch wel: R.I.P. - MusicMeter.nl
thunderball
-
- 5880 messages
- 1414 votes
Fantastische acteur, de enige echte Dracula en Fu Manchu en uiteraard als Scaramanga een fantastische James Bondschurk.
Goede reden om zijn autobiografie eindelijk eens uit de kast te pakken en te lezen.
R.I.P. Christoper Lee.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Volgens mij was Christopher Lee ook een man die er gewoon ongelofelijk veel lol in had. Mooi dat de man bijna in het harnas stierf.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.