- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wiiiiiiiiilllllllll !!!!! RIP uncle Phil. Keek de serie plat vroeger. Hij paste perfect in zijn rol. Verder heb ik hem
eigenlijk nooit meer in een film of serie gezien.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bah, geen leuk nieuws om het jaar te starten. Fantastisch in Fresh Prince en ook nog een leuke bijrol in That '70s Show.
RIP James Avery
edit: lees juist pas dat hij ook de stem van Shredder deed in de TMNT jaren '80 reeks. Toch ook weer een pak te jong 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP 'Uncle Phil'
En ook RIP Sjoerd Huisman. Heeft niks met film of tv te maken, dat weet ik. Maar ik vond het een enorme shock, 27 jaar pas...
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
En ook RIP actrice Juanita Moore (99).
mrwhite
-
- 1521 messages
- 3499 votes
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes

AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
En ook RIP actrice Juanita Moore (99).
Correctie: 91 jaar.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Ik ken Avery ook van z'n geweldige voice-over in TMNT. RIP.
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Volgens haar kleinzoon was ze 99...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Phil (74) van Everly Brothers overleden
http://static1.hln.be/static/photo/2014/6/8/5/20140104040442/media_xll_6372815.jpg
Phil Everly, die samen met zijn broer Don het duo de Everly Brothers vormde, is gisteren in Burbank overleden. Dat heeft zijn vrouw Patti verteld aan de Los Angeles Times. Hij is 74 jaar geworden. Philip Everly overleed aan complicaties die optraden bij de chronische longaandoening COPD.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik ging uit van deze bron: Juanita Moore - IMDb
Maar de laatste zin in De Standaard zegt genoeg: Actrice Juanita Moore overleden - De Standaard
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ze zijn tegenwoordig nogal met jaartallen aan het smijten. Zo zou James Avery ook ofwel 65 zijn geweest ofwel 68..
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
ALICIA RHETT ,een actrice die een grote rol speelde in de film:"Gone with the wind" is op 98 jarige leeftijd overleden....
BARBARA LAWRENCE,Een actrice populair in de jaren 40 en 50 van de vorige eeuw is overleden op 83 jarige leeftijd.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6a/Barbara_Lawrence.jpg
De actrice was te zien in de filmmusical "Oklahoma" en verder oa in "The Street with No Name," "A Letter To Three Wives," en de 1957 sci-fi cult classic "Kronos.
Barbara Lawrence (met zwarte blouse en rode rok) met Ann Miller,Janet Leigh en Gloria de Haven in "Two Tickets To Broadway
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
R.I.P. Phil Everly. Was toch een zeer invloedrijk duo in de muziekgeschiedenis. Adopteerden rock 'n roll in de popmuziek en hadden een prachtige samenzang. Op zich is 74 zo oud ook weer niet tegenwoordig...
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
R.I.P. Eusébio, Portugees voetballegende.
R.I.P. Phil Everly
RIP James Avery
RIP Alicia Rhett
R.I.P. Herman Pieter de Boer
R.I.P. Barbara Lawrence
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Producer Saul Saentz is overleden op 92-jarige leeftijd. Hij won als producer een Oscar voor films als One flew over the cuckoo's nest, Amadeus en The English Patient. Verder zat hij ook achter Goya's Ghosts en Lord of the rings (animatieversie uit '78).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
RIP Phil Everly
RIP Alicia Rhett (is Olivia de Havilland nu echt de enige overlevende uit GWTW?)
RIP Eusebio
RIP Barbara Lawrence
RIP Saul Zaentz
Ze vallen weer bij bosjes... 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Het Shaw Bros era is zeker niet m'n favoriete in het martial arts genre, maar je kan er natuurlijk niet omheen.
beavis
-
- 6627 messages
- 14782 votes
RIP Run Run Shaw
Ook buiten de martial arts een grote producer, uiterst belangrijke figuur in de ontwikkeling van (Zuid-)Oost Aziatische cinema geweest.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
107 jaar, zie ik nu. En door ons stelselmatig genegeerd in het krasse knarren topic. Maar vast al lang niet meer actief.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In één van mijn Shaw Brothers DVDs zit een boekje bij waar ze al over zijn hoge leeftijd spraken en ik dacht dat hij ondertussen al wel gestorven was. Hij is toch mede verantwoordelijk voor mijn interesse in de kung fu cinema.
RIP Run Run Shaw
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.