- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Legendarische uitvinding!
R.I.P. Michail Kalasjnikov !!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Tja, wat moet je hier van vinden, blij zijn dat iemand wapens uitvind dat mensen vermoord. Nou nee.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Het heeft ook een heleboel levens gered, zo kan je ook redeneren...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Het heeft ook een heleboel levens gered, zo kan je ook redeneren...
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Waarom zou je anders wapens uitvinden ... als je er enkel het gras mee kan afrijden noemen ze het geen wapen natuurlijk.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Het heeft een heleboel levens gered? Serieus? De beschikbaarheid van een goedkoop wapen dat enorm moeilijk kapot te krijgen is en in grote mate in arme landen circuleert heeft een heleboel levens gered?
En noem me cynisch, maar volgens mij zijn er weinig oorlogen die "levens redden". De meeste oorlogen leiden tot een heleboel doden in plaats van een heleboel doden te voorkomen.
Verder vind ik het ook twijfelachtig om de dood van de uitvinder van een berucht wapen op een positieve manier te gaan herdenken. Wapens mogen dan een onvermijdelijk element zijn van het menselijke bestaan, maar een leuk element vormen ze niet. Kernwapens hebben mogelijk ook een hoop oorlogen voorkomen, maar om ze nu "legendarisch" te noemen... nee, ik vind het maar nare dingen.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Ja, dat is waar. Het is heel dubbel....
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
[Special] Overleden acteurs, actrices en regisseurs in 2013 - FilmTotaal filmnieuws
Gandolfini zal ik enorm missen als acteur. Geweldige rollen neergezet. The Soprano's schiet natuurlijk het meest in het oog, maar zag hem laatst bijvoorbeeld ook weer in The Last Castle en daar speelde hij ook echt briljant.
Walker hakte er natuurlijk ook in, maar dat is meer om zijn leeftijd en dat het me een aardige kerel leek dan dat we nou een geweldige acteur hebben verloren.
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Einstein zal het zich ook beklaagd hebben.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Zijn er nog dauien gevallen vandaag? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Zijn er nog dauien gevallen vandaag?
Zeker. Man man man, als je toch in dat soort gebieden woont. En daar zal nooit eens een minuut stilte voor worden gehouden hier, ergens heel vreemd.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik vind het echter vreemd dat deze heer hier nooit aandacht krijgt. Hij sterft jaarlijks en hij word jaarlijks weer herboren ook. Vandaag is ie weer geboren.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Dit doet mij denken aan deze uitspraak van de Griekse filosoof Heraclitus (535-475 bc);
Oorlog is de vader van allen en koning van allen; sommigen laat hij goden zijn, anderen mensen; sommigen maakt hij tot slaven, anderen vrij.
Het komt er dus op neer dat zonder oorlog of beter gezegd strijd het leven een saaie boel zou worden. De wereld bestaat nu eenmaal uit oorlog en vrede, heersers en onderdanen, vrijheid en onderdrukking etc. Zonder deze tegenstellingen zou het leven een saaie boel worden en zouden we nergens over te zeiken hebben. 
En wat Kalishnikov betreft;
Als we hem moeten veroordelen om dat hij de AK47 heeft uitgevonden, dan moeten we ook de oermens veroordelen omdat hij de knots heeft uitgevonden. 
Oh ja, ik zou het haast nog vergeten;
Iedereen op MM prettige kerstdagen toegepast. Dat de kalkoen moge smaken. 
R.I.P.
Alle kalkoenen die tijdens de kerstdagen verorberd worden.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Off-topic verwijderd. Ik nodig graag een ieder uit om filosofische discussies in het MM Filosofie-topic te houden. Politieke en religieuze discussies zijn niet toegestaan.
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Had het dan naar dat topic verplaatst. Het is zonde om het allemaal te verwijderen imo.
Maar ja, daarvoor is het nu al te laat natuurlijk. Voor in de toekomst dan. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
http://static1.hln.be/static/photo/2013/11/6/1/20131227053250/media_xll_6359026.jpg
Jeffrey Pollack (links) en zijn zakenpartner Benny Medina
Dutchfan
-
- 1576 messages
- 754 votes
Filmdiva MARTHA EGGERTH is op 101 jarige leeftijd in New York overleden
Operettezangeres Marta Eggerth (101) overleden - Nieuws - VK - volkskrant.nl
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
AKA Jeff Pollack:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Herman Pieter de Boer (85) overleden - Binnenland - VK - volkskrant.nl
"De Boer werd onder meer bekend van liedjes die hij schreef voor Ramses Shaffy, Lenny Kuhr en Kinderen voor Kinderen. Zo zijn de klassiekers 'Laat me', 'Visite' en 'Op een onbewoond eiland' van zijn hand."
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
In memoriam James "Uncle Phil" Avery. 65 jaar geworden.
http://static3.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/6/69/Phil.jpg
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Een linkje naar het nieuws geven zou handig zijn...
Triest nieuws. Veel te jong. Had inderdaad een leuke rol in de serie.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een linkje naar het nieuws geven zou handig zijn....
Google is your friend en iedereen weet dat TMZ de autoriteit is voor dergelijke zaken.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes

RIP. Toch nog maar eens een aflevering opzetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.