• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

R.I.P.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Legendarische uitvinding!

R.I.P. Michail Kalasjnikov !!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Tja, wat moet je hier van vinden, blij zijn dat iemand wapens uitvind dat mensen vermoord. Nou nee.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Het heeft ook een heleboel levens gered, zo kan je ook redeneren...

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

606 wrote:

blij zijn dat iemand wapens uitvind dat mensen vermoord.

Waarom zou je anders wapens uitvinden ... als je er enkel het gras mee kan afrijden noemen ze het geen wapen natuurlijk.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

narva77 wrote:

Het heeft ook een heleboel levens gered, zo kan je ook redeneren...

ja kan beide kanten op inderdaad.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Onderhond wrote:

(quote)

Waarom zou je anders wapens uitvinden ... als je er enkel het gras mee kan afrijden noemen ze het geen wapen natuurlijk.

Ik heb en dubbel gevoel bij zulke mensen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Het heeft een heleboel levens gered? Serieus? De beschikbaarheid van een goedkoop wapen dat enorm moeilijk kapot te krijgen is en in grote mate in arme landen circuleert heeft een heleboel levens gered?

En noem me cynisch, maar volgens mij zijn er weinig oorlogen die "levens redden". De meeste oorlogen leiden tot een heleboel doden in plaats van een heleboel doden te voorkomen.

Verder vind ik het ook twijfelachtig om de dood van de uitvinder van een berucht wapen op een positieve manier te gaan herdenken. Wapens mogen dan een onvermijdelijk element zijn van het menselijke bestaan, maar een leuk element vormen ze niet. Kernwapens hebben mogelijk ook een hoop oorlogen voorkomen, maar om ze nu "legendarisch" te noemen... nee, ik vind het maar nare dingen.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ja, dat is waar. Het is heel dubbel....

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Gandolfini zal ik enorm missen als acteur. Geweldige rollen neergezet. The Soprano's schiet natuurlijk het meest in het oog, maar zag hem laatst bijvoorbeeld ook weer in The Last Castle en daar speelde hij ook echt briljant.

Walker hakte er natuurlijk ook in, maar dat is meer om zijn leeftijd en dat het me een aardige kerel leek dan dat we nou een geweldige acteur hebben verloren.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Einstein zal het zich ook beklaagd hebben.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Zijn er nog dauien gevallen vandaag?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

sinterklaas wrote:

Zijn er nog dauien gevallen vandaag?

'Duizenden doden in Zuid-Sudan' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]

Zeker. Man man man, als je toch in dat soort gebieden woont. En daar zal nooit eens een minuut stilte voor worden gehouden hier, ergens heel vreemd.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik vind het echter vreemd dat deze heer hier nooit aandacht krijgt. Hij sterft jaarlijks en hij word jaarlijks weer herboren ook. Vandaag is ie weer geboren.

http://www.henk-warners.nl/images/Jezus.jpg

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

mjk87 wrote:

(quote)
'Duizenden doden in Zuid-Sudan' - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Zeker. Man man man, als je toch in dat soort gebieden woont. En daar zal nooit eens een minuut stilte voor worden gehouden hier, ergens heel vreemd.
En weer waren er Kalashnikov AK-47's bij betrokken...

http://i40.tinypic.com/2gvq6n6.jpg

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Dit doet mij denken aan deze uitspraak van de Griekse filosoof Heraclitus (535-475 bc);

Oorlog is de vader van allen en koning van allen; sommigen laat hij goden zijn, anderen mensen; sommigen maakt hij tot slaven, anderen vrij.

Het komt er dus op neer dat zonder oorlog of beter gezegd strijd het leven een saaie boel zou worden. De wereld bestaat nu eenmaal uit oorlog en vrede, heersers en onderdanen, vrijheid en onderdrukking etc. Zonder deze tegenstellingen zou het leven een saaie boel worden en zouden we nergens over te zeiken hebben.

En wat Kalishnikov betreft;

Als we hem moeten veroordelen om dat hij de AK47 heeft uitgevonden, dan moeten we ook de oermens veroordelen omdat hij de knots heeft uitgevonden.

Oh ja, ik zou het haast nog vergeten;

Iedereen op MM prettige kerstdagen toegepast. Dat de kalkoen moge smaken.

R.I.P.

Alle kalkoenen die tijdens de kerstdagen verorberd worden.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Off-topic verwijderd. Ik nodig graag een ieder uit om filosofische discussies in het MM Filosofie-topic te houden. Politieke en religieuze discussies zijn niet toegestaan.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Had het dan naar dat topic verplaatst. Het is zonde om het allemaal te verwijderen imo.

Maar ja, daarvoor is het nu al te laat natuurlijk. Voor in de toekomst dan.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Herman Pieter de Boer (85) overleden - Binnenland - VK - volkskrant.nl

"De Boer werd onder meer bekend van liedjes die hij schreef voor Ramses Shaffy, Lenny Kuhr en Kinderen voor Kinderen. Zo zijn de klassiekers 'Laat me', 'Visite' en 'Op een onbewoond eiland' van zijn hand."

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In memoriam James "Uncle Phil" Avery. 65 jaar geworden.

http://static3.wikia.nocookie.net/uncyclopedia/images/6/69/Phil.jpg

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

RIP Uncle Phil

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Een linkje naar het nieuws geven zou handig zijn...

Triest nieuws. Veel te jong. Had inderdaad een leuke rol in de serie.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Oceanic Six wrote:

Een linkje naar het nieuws geven zou handig zijn....

Google is your friend en iedereen weet dat TMZ de autoriteit is voor dergelijke zaken.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Uncle Phil

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

RIP. Toch nog maar eens een aflevering opzetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.